close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
11/9/2025 - 10:10
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!

Λάουρα Σταυρίδου, 11/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η απάντηση είναι η ίδια: «Η ανθρώπινη επαφή δεν μπορεί να αντικατασταθεί..».

Όλοι μα όλοι, αυτό απαντούν και όσοι το λένε το πιστεύουν ακράδαντα.

Από τη άλλη μεριά, με όσους Διευθυντές γραφείων ή πρακτορείων και να συζητήσω για το ποια είναι η ριζική αιτία που η παραγωγή ασφαλίστρων είναι τόσο μικρή, η απάντηση είναι η ίδια «Δεν βλέπουν τους πελάτες τους». Αλήθεια σας λέω, αυτή είναι η εικόνα που έχουν, δεν ξέρω αν είναι ακριβής, σίγουρα πάντως έχει και εξαιρέσεις.

Επίσης προσθέτουν « Οι περισσότεροι έχουν χρόνια να δουν τους παλιούς τους πελάτες. Επικοινωνούν μαζί τους τηλεφωνικά, αλλά δεν είναι το ίδιο με το να δεις τον πελάτη σου από κοντά. Βέβαια όταν το χαρτοφυλάκιο είναι μεγάλο, είναι πιο δύσκολο να δεις όλους τους πελάτες, αλλά και πάλι τίποτα δεν δικαιολογεί να έχεις να δεις τον πελάτη σου για διάστημα μεγαλύτερο από τρία χρόνια…».

Τώρα θα μου πείτε, πως γίνεται, ενώ ένας επαγγελματίας που θεωρεί ότι το συγκριτικό του πλεονέκτημα έναντι του Α.Ι είναι η προσωπική επαφή, ουσιαστικά να μην έχει προσωπική επαφή, αλλά κυρίως τηλεφωνική, αυτή είναι η αντίφαση!

Η αλήθεια είναι πως το έψαξα λίγο το θέμα, μήπως και οι Διευθυντές ομάδων υπερβάλλουν, αλλά πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές , παραδέχτηκαν πως τους «καταπίνει» η καθημερινότητα.

Αν σκεφτούμε πως οι περισσότεροι, ανήκουν στη Γενιά Χ, το παραπάνω είναι εξαιρετικά αληθές. Η συγκεκριμένη Γενιά θεωρείται πως αντιμετώπισε τις μεγαλύτερες οικονομικές προκλήσεις και πως έχει τα περισσότερα οικογενειακά βάρη συγκριτικά με όλες τις άλλες Γενιές.

Συνεπώς δεν είναι δικαιολογία, αλλά πραγματικότητα.

Ωστόσο, επειδή η ανθρώπινη επαφή δεν είναι μόνο αναντικατάστατη είναι και θεραπευτική, θα ήθελα να θυμίσω στους συναδέλφους, πως δεν είναι λίγες οι φορές που μια επίσκεψη σε έναν πελάτη μας, βοηθάει και εμάς να ξεχάσουμε τα προβλήματα της καθημερινότητας.

Συστήνω λοιπόν, να κάνουμε μια επιλογή από το χαρτοφυλάκιο, σε ανθρώπους που πραγματικά θα θέλαμε να ξαναδούμε αλλά τους έχουμε αφήσει κυρίως λόγω φόρτου προγράμματος και να σχεδιάσουμε συναντήσεις.

Άλλωστε ο Peter Drucker ο  Αυστριακός γκουρού του management, έλεγε πως «Το πιο σημαντικό στην επικοινωνία είναι να ακούς αυτό που δεν λέγεται». Αυτό όπως ξέρετε γίνεται μόνο δια ζώσης και είναι το πραγματικό μας πλεονέκτημα έναντι του Α.Ι.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07

    Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;

  • Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
    Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28

    Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα

  • Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
    Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54

    Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;

  • Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
    Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33

    Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!

  • Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

    Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα

    Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
  • Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;

    Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές;

    Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
  • Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;

    Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;

    Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,...
    Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
  • Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες;

    Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
  • Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;

    Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
  • Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

    Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα

    Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι...
    Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Χαιρετισμός της Υποδιοικήτριας της ΤτΕ Χρ. Παπακωνσταντίνου στην ημερίδα «Εποπτεία και πρόοδος στην εκκαθάριση χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων»
09:48 Χαιρετισμός της Υποδιοικήτριας της ΤτΕ Χρ. Παπακωνσταντίνου στην ημερίδα «Εποπτεία και πρόοδος στην εκκαθάριση χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων»
  • 09:45 Σύλλογος Υπαλλήλων Εθνικής Ασφαλιστικής: «Σε ευχαριστούμε Σταύρο για την προσφορά σου»
  • 09:34 Audi: Επέτειος 50 χρόνων για τον πεντακύλινδρο κινητήρα της Audi
  • 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
  • 09:00 Οι τράπεζες στους 3 κλάδους που δέχονται τις περισσότερες κυβερνοαπειλές στην Ελλάδα
  • 08:50 Έως και 10 δισ. δολ. η επένδυση της Exxon Mobil στην Ελλάδα, το ασφαλιστικό κενό, κορυφαία επιλογή στην Ευρώπη η Πειραιώς και οι νέες κινήσεις της Crediabank
  • 17:24 Χρήστος Μεγάλου: Δεν παρουσιάζεται συχνά η ευκαιρία να αποκτήσεις την κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην εγχώρια αγορά
  • 17:11 Generali Hellas: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του Ομίλου της Ευρωκλινικής
  • 15:53 Η ΝΝ Hellas στηρίζει το Make-A-Wish Ελλάδος για να εκπληρώσει τις ευχές παιδιών που δίνουν τη δική τους μάχη
  • 15:40 Π. Λαζαρίδου: Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ηγείται του μετασχηματισμού των υποδομών της χώρας μας
  • 15:35 IWG: Πώς προετοιμάζονται οι CEOs για το 2026: Αισιοδοξία, Έλεγχος Κόστους και Ευελιξία μέσω AI
  • 14:55 5 μύθοι και αλήθειες για την όραση
  • 14:09 Αλλαγή σκυτάλης στην ARAG Hellas
  • 12:56 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:53 ΕΑΕΕ: Ενσωμάτωση Οδηγίας Omnibus (EE) 2025/794 επίλυση θέματος αναφορικά με την υποβολή εκθέσεων βιωσιμότητας σε ενοποιημένη βάση
  • 12:45 Πολιτικές τάσεις, εντάσεις και ανατροπές στις χώρες του Δούναβη
  • 12:40 Αffidea neuraCare: Η Πρώτη F-18 FDOPA PET/CT στην Ελλάδα Εισάγει μια Νέα Εποχή στη Νευροαπεικόνιση
  • 12:28 Από τη γραφειοκρατία στην εμπειρία πελάτη: Τι αποκάλυψε το πάνελ COO της KPMG
  • 11:45 Ελληνική διάκριση στον διεθνή διαγωνισμό «Together 4 a Better World» του Ιδρύματος Reale, με την υποστήριξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής
  • 10:46 Τέλη κυκλοφορίας: Διευκρινίσεις της ΑΑΔΕ που πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 5/12 Αποκλειστικό | Εθνική Ασφαλιστική: Νέα διοικητική ομάδα “νίκης” συγκροτεί ο Μαζαράκης - Αποχωρούν Δασκαλόπουλος, Καραγρηγορίου
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 9/12 Ηλεκτρονικά μέσω gov.gr η αναγγελία ζημιών αυτοκινήτων
  4. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  5. 8/12 Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι;
  6. 4/12 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
  7. 9/12 Bancassurance, AI και πίεση στο αυτοκίνητο: Τα μηνύματα της νέας έκθεσης της KPMG για την ασφαλιστική αγορά

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube