Λάουρα Σταυρίδου, 2/5/2025 - 09:32 facebook twitter linkedin Πως να επαναπροσεγγίσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ένα πελάτη που έχει καιρό δει; Λάουρα Σταυρίδου, 2/5/2025 facebook twitter linkedin Αυτή είναι μια συνηθισμένη κατάσταση, ακόμα και για Διαμεσολαβητές που προσπαθούν να διατηρούν ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Οι απαιτήσεις του επαγγέλματος και οι εκκρεμότητες, κάνουν την καθημερινότητα να «χάνεται» κυριολεκτικά! Μπορεί να είναι μια δύσκολη κατάσταση, αλλά είναι επίσης μια πραγματική ευκαιρία να επανασυνδεθείτε αυθεντικά. Αυτό το λέω γιατί όταν μια επανασύνδεση γίνεται συνειδητά, μπορεί να χτιστεί μια σχέση εκ νέου. Το κλειδί είναι να είστε εκ των προτέρων επικεντρωμένοι στον στόχο της επανασύνδεσης χωρίς να αναλώνεστε σε δικαιολογίες για τον χρόνο που πέρασε χωρίς επικοινωνία. Για παράδειγμα μπορείτε να πείτε σύντομα και απλά: «Γεια, συνειδητοποίησα σήμερα ότι έχει περάσει πάρα πολύς καιρός από την τελευταία φορά που μιλήσαμε - ο χρόνος πραγματικά πετάει! Ήθελα να βεβαιωθώ ότι η κάλυψή σας εξακολουθεί να λειτουργεί καλά για εσάς. Μπορούμε να αφιερώσουμε λίγα λεπτά για να ελέγξουμε τα πράγματα; Δεν θα μας πάρει πολύ χρόνο και θα είναι μια ευκαιρία να πιούμε και ένα καφέ μαζί». Μια σύντομη και αληθινή δήλωση, δείχνει αυθεντικότητα: «Γειά σας, εξέταζα μερικά από τα αρχεία μου και είδα το όνομά σας και μου έκανε εντύπωση το ότι δεν έχουμε μιλήσει εδώ και καιρό. Γνωρίζω ότι όλοι είμαστε απασχολημένοι και η ασφάλιση ίσως να μην είναι από τις προτεραιότητες που έχει κάποιος κατά νου στην καθημερινότητα, αλλά θα ήθελα να βεβαιωθώ ότι τα συμβόλαια που έχουμε κάνει, εξυπηρετούν ακόμα τους σκοπούς τους. Να τα πούμε από κοντά;». Αν θέλετε να δείξετε τον επαγγελματισμό σας, χρησιμοποιείστε το εξής: «Γειά σας, έκανα έναν ποιοτικό έλεγχο στα συμβόλαια των πελατών μου και συνειδητοποίησα ότι έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε. Δεν γνωρίζω καθόλου, αν τα συμβόλαια που έχουμε κάνει μαζί, εξυπηρετούν την αξία που θα θέλατε να έχουν. Τι θα λέγατε να κανονίζαμε μια σύντομη συνάντηση;». Η ιδέα είναι να περάσετε γρήγορα το κενό στην επαφή, να εστιάσετε στις τρέχουσες ανάγκες του πελάτη και να καταστήσετε σαφές ότι είστε έτοιμοι να υποστηρίξετε ασφαλιστικώς τα όποια σχέδια κάνει για το μέλλον του! Μην το καθυστερείτε, όσο το αφήνετε τόσο χειρότερο γίνεται. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06