Λάουρα Σταυρίδου, 2/5/2025 - 09:32 facebook twitter linkedin Πως να επαναπροσεγγίσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ένα πελάτη που έχει καιρό δει; Λάουρα Σταυρίδου, 2/5/2025 facebook twitter linkedin Αυτή είναι μια συνηθισμένη κατάσταση, ακόμα και για Διαμεσολαβητές που προσπαθούν να διατηρούν ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Οι απαιτήσεις του επαγγέλματος και οι εκκρεμότητες, κάνουν την καθημερινότητα να «χάνεται» κυριολεκτικά! Μπορεί να είναι μια δύσκολη κατάσταση, αλλά είναι επίσης μια πραγματική ευκαιρία να επανασυνδεθείτε αυθεντικά. Αυτό το λέω γιατί όταν μια επανασύνδεση γίνεται συνειδητά, μπορεί να χτιστεί μια σχέση εκ νέου. Το κλειδί είναι να είστε εκ των προτέρων επικεντρωμένοι στον στόχο της επανασύνδεσης χωρίς να αναλώνεστε σε δικαιολογίες για τον χρόνο που πέρασε χωρίς επικοινωνία. Για παράδειγμα μπορείτε να πείτε σύντομα και απλά: «Γεια, συνειδητοποίησα σήμερα ότι έχει περάσει πάρα πολύς καιρός από την τελευταία φορά που μιλήσαμε - ο χρόνος πραγματικά πετάει! Ήθελα να βεβαιωθώ ότι η κάλυψή σας εξακολουθεί να λειτουργεί καλά για εσάς. Μπορούμε να αφιερώσουμε λίγα λεπτά για να ελέγξουμε τα πράγματα; Δεν θα μας πάρει πολύ χρόνο και θα είναι μια ευκαιρία να πιούμε και ένα καφέ μαζί». Μια σύντομη και αληθινή δήλωση, δείχνει αυθεντικότητα: «Γειά σας, εξέταζα μερικά από τα αρχεία μου και είδα το όνομά σας και μου έκανε εντύπωση το ότι δεν έχουμε μιλήσει εδώ και καιρό. Γνωρίζω ότι όλοι είμαστε απασχολημένοι και η ασφάλιση ίσως να μην είναι από τις προτεραιότητες που έχει κάποιος κατά νου στην καθημερινότητα, αλλά θα ήθελα να βεβαιωθώ ότι τα συμβόλαια που έχουμε κάνει, εξυπηρετούν ακόμα τους σκοπούς τους. Να τα πούμε από κοντά;». Αν θέλετε να δείξετε τον επαγγελματισμό σας, χρησιμοποιείστε το εξής: «Γειά σας, έκανα έναν ποιοτικό έλεγχο στα συμβόλαια των πελατών μου και συνειδητοποίησα ότι έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε. Δεν γνωρίζω καθόλου, αν τα συμβόλαια που έχουμε κάνει μαζί, εξυπηρετούν την αξία που θα θέλατε να έχουν. Τι θα λέγατε να κανονίζαμε μια σύντομη συνάντηση;». Η ιδέα είναι να περάσετε γρήγορα το κενό στην επαφή, να εστιάσετε στις τρέχουσες ανάγκες του πελάτη και να καταστήσετε σαφές ότι είστε έτοιμοι να υποστηρίξετε ασφαλιστικώς τα όποια σχέδια κάνει για το μέλλον του! Μην το καθυστερείτε, όσο το αφήνετε τόσο χειρότερο γίνεται. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/07/2025 - 08:50 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Γ. Παπαδόπουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής
Λάουρα Σταυρίδου, 23/07/2025 - 08:55 Πόσο κοστίζει στον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή η έλλειψη εξυπηρέτησης στον πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 21/07/2025 - 08:54 Μήπως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει συμπεριφορά Sludge, χωρίς να το συνειδητοποιεί;
Στοιχεία παραγωγής Ιανουάριος - Απρίλιος 2025. Πως τα πάμε; Τα πρόσφατα στοιχεία παραγωγής ασφαλίστρων από την ΕΑΕΕ μας δίνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Το ζητούμενο βέβαια είναι να κάνουμε σκέψεις πάνω σε... Λάουρα Σταυρίδου, 17/07/2025 - 09:28
Περιστατικό στο Κολωνάκι - Οι Ευθύνες απλοποιούνται με Ασφαλιστήρια Συμβόλαια! Το περιστατικό με το ακυβέρνητο αυτοκίνητο στο Κολωνάκι, έχει δημιουργήσει ερωτηματικά σε σχέση με τις ευθύνες που απορρέουν σε ένα... Λάουρα Σταυρίδου, 15/07/2025 - 09:07
Το ξέρατε ότι αρκούν μόνο 80€ για να αυξηθεί το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τα τελευταία χρόνια, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που εργάζονται σε παράλληλες εργασίες, έχουν πληθύνει. Γιατί γίνεται αυτό; Για το εισόδημα φυσικά. Αυτό... Λάουρα Σταυρίδου, 14/07/2025 - 08:53
Η κανονιστική συμμόρφωση δεν είναι μόνο έντυπα. Χρηστά ήθη και ευπρέπεια! Τον τελευταίο καιρό, κυρίως λόγω ελέγχων της Εποπτικής Αρχής, έχει δοθεί μεγάλη έμφαση από τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές στην ευθυγράμμιση με... Λάουρα Σταυρίδου, 10/07/2025 - 09:23
Δεν είναι ακριβό το Ασφάλιστρο, ακριβή είναι η ζημιά! Είναι μια φράση κλισέ, αλλά στην πραγματικότητα περιγράφει τι θα αντιμετωπίσει κάθε ανασφάλιστος, μετά από μια ζημιά. Γιατί την φέρνω στο... Λάουρα Σταυρίδου, 09/07/2025 - 09:05
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε ο κ. Χ. Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής Ζητήσαμε από τον κ. Χρυσολόγου, να μοιραστεί μαζί μας, μυστικά και αλήθειες του επαγγέλματος. Εξαιρετικά ευγενικός αλλά και φιλόξενος, μας... Λάουρα Σταυρίδου, 07/07/2025 - 09:12