Λάουρα Σταυρίδου, 2/5/2025 - 09:32 facebook twitter linkedin Πως να επαναπροσεγγίσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ένα πελάτη που έχει καιρό δει; Λάουρα Σταυρίδου, 2/5/2025 facebook twitter linkedin Αυτή είναι μια συνηθισμένη κατάσταση, ακόμα και για Διαμεσολαβητές που προσπαθούν να διατηρούν ένα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης. Οι απαιτήσεις του επαγγέλματος και οι εκκρεμότητες, κάνουν την καθημερινότητα να «χάνεται» κυριολεκτικά! Μπορεί να είναι μια δύσκολη κατάσταση, αλλά είναι επίσης μια πραγματική ευκαιρία να επανασυνδεθείτε αυθεντικά. Αυτό το λέω γιατί όταν μια επανασύνδεση γίνεται συνειδητά, μπορεί να χτιστεί μια σχέση εκ νέου. Το κλειδί είναι να είστε εκ των προτέρων επικεντρωμένοι στον στόχο της επανασύνδεσης χωρίς να αναλώνεστε σε δικαιολογίες για τον χρόνο που πέρασε χωρίς επικοινωνία. Για παράδειγμα μπορείτε να πείτε σύντομα και απλά: «Γεια, συνειδητοποίησα σήμερα ότι έχει περάσει πάρα πολύς καιρός από την τελευταία φορά που μιλήσαμε - ο χρόνος πραγματικά πετάει! Ήθελα να βεβαιωθώ ότι η κάλυψή σας εξακολουθεί να λειτουργεί καλά για εσάς. Μπορούμε να αφιερώσουμε λίγα λεπτά για να ελέγξουμε τα πράγματα; Δεν θα μας πάρει πολύ χρόνο και θα είναι μια ευκαιρία να πιούμε και ένα καφέ μαζί». Μια σύντομη και αληθινή δήλωση, δείχνει αυθεντικότητα: «Γειά σας, εξέταζα μερικά από τα αρχεία μου και είδα το όνομά σας και μου έκανε εντύπωση το ότι δεν έχουμε μιλήσει εδώ και καιρό. Γνωρίζω ότι όλοι είμαστε απασχολημένοι και η ασφάλιση ίσως να μην είναι από τις προτεραιότητες που έχει κάποιος κατά νου στην καθημερινότητα, αλλά θα ήθελα να βεβαιωθώ ότι τα συμβόλαια που έχουμε κάνει, εξυπηρετούν ακόμα τους σκοπούς τους. Να τα πούμε από κοντά;». Αν θέλετε να δείξετε τον επαγγελματισμό σας, χρησιμοποιείστε το εξής: «Γειά σας, έκανα έναν ποιοτικό έλεγχο στα συμβόλαια των πελατών μου και συνειδητοποίησα ότι έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε. Δεν γνωρίζω καθόλου, αν τα συμβόλαια που έχουμε κάνει μαζί, εξυπηρετούν την αξία που θα θέλατε να έχουν. Τι θα λέγατε να κανονίζαμε μια σύντομη συνάντηση;». Η ιδέα είναι να περάσετε γρήγορα το κενό στην επαφή, να εστιάσετε στις τρέχουσες ανάγκες του πελάτη και να καταστήσετε σαφές ότι είστε έτοιμοι να υποστηρίξετε ασφαλιστικώς τα όποια σχέδια κάνει για το μέλλον του! Μην το καθυστερείτε, όσο το αφήνετε τόσο χειρότερο γίνεται. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18