Λάουρα Σταυρίδου, 2/4/2025 - 10:17 facebook twitter linkedin Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Λάουρα Σταυρίδου, 2/4/2025 facebook twitter linkedin Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν «αδιαφιλονίκητο» και σήμαινε ότι όταν το συμβόλαιο πέρναγε σε διάρκεια τα 2 έτη, τότε η εταιρία θα κάλυπτε ακόμη και περιπτώσεις που προϋπήρχαν της ασφάλισης. Στη συνέχεια κάποιες εταιρίες επιμήκυναν τη διάρκεια του αδιαφιλονίκητου σε 4 ή 5 χρόνια και μετά από λίγο καιρό καταργήθηκε. Τότε το γνωρίζαμε πως θα καταργηθεί αλλά και πάλι δεν πουλήσαμε περισσότερα συμβόλαια που είχαν αυτόν τον προστατευτικό για τον πελάτη, όρο. Για αρκετά χρόνια είχαμε τα ισόβια προγράμματα υγείας, αλλά και πάλι ενώ γνωρίζαμε ότι θα αντικατασταθούν, σχεδόν κάθε Διαμεσολαβητής κράτησε σταθερό τον ρυθμό πωλήσεων που είχε, χωρίς να κάνει μια σοβαρή αύξηση στο χαρτοφυλάκιο, προσθέτοντας πολλά ισόβια προγράμματα υγείας. Τώρα τα περισσότερα είναι ετησίως ανανεούμενα και ακόμα και αν υπάρχει μια δυσαρέσκεια για αυτό το γεγονός, πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι έχουν πολλές καλύψεις που δεν είχαμε στο παρελθόν όπως: Ανοσοθεραπεία, κάλυψη συγγενών παθήσεων, check up, κάλυψη χειρουργείου μίας ημέρας, έξοδα πριν και μετά τη νοσηλεία και άλλα. Γιατί το αναφέρω αυτό; Διότι σε πολλές χώρες του εξωτερικού τα συμβόλαια υγείας περιλαμβάνουν όλο και περισσότερες εξαιρέσεις όπως για μεταμόσχευση, για συγκεκριμένες παθήσεις της καρδιάς, θεραπείες καρκίνου και check up. Στη δική μας αγορά είναι αλήθεια πως η Ασφαλιστική εταιρία έχει το δικαίωμα, στην ετήσια ανανέωση, μετά από ενημέρωση των ασφαλισμένων, να τροποποιήσει τις καλύψεις κατά βούληση, για όλο το ασφαλισμένο πελατολόγιό της στο ίδιο πρόγραμμα. Από την άλλη πλευρά όμως, όσο περισσότεροι είναι οι ασφαλισμένοι, τόσο περισσότερο αμβλύνεται ο κίνδυνος για την Ασφαλιστική και απομακρυνόμαστε από μια ενδεχόμενη υποβάθμιση του συμβολαίου. Είναι λοιπόν στο χέρι κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή να προτείνει τουλάχιστον στους πελάτες που ασφαλίζουν το αυτοκίνητο τους να ασφαλίσουν και την υγεία τους. Ας γίνει μια προσπάθεια και δεν πειράζει αν δεν αποδώσει. Η αδράνεια πειράζει, διότι σταδιακά γίνεται συνήθεια! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51 Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27 Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36