Λάουρα Σταυρίδου, 10/1/2025 - 09:00 facebook twitter linkedin Γιατί η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι ανεκτίμητη; Λάουρα Σταυρίδου, 10/1/2025 facebook twitter linkedin Η τερατώδης φωτιά στο Λος Άντζελες, με περισσότερα από 2.000 κτίρια καμένα, σίγουρα μας βάζει σε σκέψεις για τις αποζημιώσεις. Ήταν η πλειοψηφία των ακινήτων ασφαλισμένα; Ήταν ασφαλισμένα στην σωστή αξία; Το πιο σημαντικό ερώτημα όμως, είναι το αν κάθε ακίνητο ήταν σωστά ασφαλισμένο. Η αλήθεια είναι ότι μπορεί να υπάρξουν πολλά εμπόδια για μια αποζημίωση αλλά αν ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει κάνει σωστά την συμπλήρωση της αίτησης, προλαμβάνει πολλά από αυτά. Η ασφάλιση μιας κατοικίας, ενός καταστήματος ή μιας μικρής επιχείρησης, είναι στη πράξη πιο δύσκολη από ότι φαίνεται. Ένα από τα πιο σημαντικά βήματα είναι η σωστή περιγραφή. Πχ υπάρχουν όντως πυροσβεστήρες, πόρτες ασφαλείας, πυράντοχες πόρτες και καθαρές έξοδοι κινδύνου; Υπάρχει πυράντοχη σωλήνα μέσα στις πυροσβεστικές φωλιές ή έχει αντικατασταθεί από απλό λάστιχο ποτίσματος; Επίσης σημαντικό βήμα είναι ο εντοπισμός σημείων που μπορεί να δημιουργούν επίταση του κινδύνου. Πχ σε ένα φαρμακείο, κομμωτήριο ή εμπορικό κατάστημα, μπορεί να υπάρχει εγκατεστημένο ΑΤΜ στη βιτρίνα ή σ’ ένα σπίτι να υπάρχει περιμετρικά ξύλινη κρεβατίνα. Φυσικά δεν πρέπει να αισθάνεται ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ότι φέρει όλο το βάρος για μια ενδεχόμενη αποζημίωση. Απλώς θα πρέπει όσο μπορεί να σκεφτεί και να καταγράψει με την κοινή λογική, οτιδήποτε θα μπορούσε να βοηθήσει τον underwriter για τη σωστή ανάληψη του κινδύνου. Η συνδρομή του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, είναι εξαιρετικά σημαντική διότι ο Ασφαλιστής δεν μπορεί να επικαλεστεί το γεγονός ότι: Δεν γνωστοποιήθηκαν περιστάσεις που δεν αποτελούσαν αντικείμενα ερώτησης. Δόθηκε ελλιπής απάντηση σε γενική ερώτηση, εκτός αν ο λήπτης είχε πρόθεση να εξαπατήσει τον Ασφαλιστή. Σε γενικές γραμμές ο Ασφαλιστής δεν μπορεί να επικαλεστεί ατέλειες ή πλημμέλειες των απαντήσεων του ερωτηματολογίου, εκτός αν έγιναν από πρόθεση. Ωστόσο αν για οποιονδήποτε λόγο, που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Ασφαλιστή ή του λήπτη της ασφάλισης, δεν έχουν περιέλθει σε γνώση του Ασφαλιστή στοιχεία η περιστατικά που είναι αντικειμενικά ουσιώδη για την εκτίμηση του κινδύνου, ο Ασφαλιστής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση ή να ζητήσει την τροποποίηση της, μέσα σε προθεσμία ενός μηνός αφότου έλαβε γνώση αυτών των στοιχείων ή των περιστατικών. Έτσι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής με τη σωστή περιγραφή, κρατάει μια ισορροπία μεταξύ Ασφαλισμένου και Ασφαλιστή και θέτει τη θεμελίωση για μια γρήγορη αποκατάσταση μιας ζημιάς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07 Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους;
Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28 Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα
Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33 Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο!
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26
Πλημμύρησε το υπόγειο της επιχείρησης σας; Πως Αποζημιώνουν οι Ασφαλιστικές; Μεγάλος αριθμός, κυρίως εμπορικών επιχειρήσεων, διατηρεί υπόγειους ή ημιυπόγειους αποθηκευτικούς χώρους. Η πιθανότητα εισροής νερών, με την ένταση των βροχοπτώσεων είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 02/12/2025 - 09:45
Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία; Μια νεαρή πελάτισσα της Interasco, μου εξήγησε τον πανικό που έζησε την τελευταία εβδομάδα, όταν ξαφνικά την έπιασε ένας τρομερός,... Λάουρα Σταυρίδου, 01/12/2025 - 10:04
Ποιος όρος στα συμβόλαια πυρός σώζει περιουσίες; Για να είμαστε ακριβείς, ένα συμβόλαιο πυρός μπορεί να σώσει την περιουσία μιας οικογένειας σχεδόν σε κάθε περίπτωση αιφνίδιου κινδύνου. Σε... Λάουρα Σταυρίδου, 27/11/2025 - 09:08
Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά; Άλλη μια φορά, οι βροχές που τόσο περιμέναμε για να μειώσουν την λειψυδρία, έφεραν μαζί τους και καταστροφές. Είναι όμως κάτι... Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26
Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα Η μέρα έχει λίγες ώρες για όλα αυτά που θέλει να κάνει ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που κυνηγάει την επιτυχία. Όλα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38