Λάουρα Σταυρίδου, 11/3/2024 - 10:49 facebook twitter linkedin Τι σχέση έχουν τα κόστη που δεν τα καλύπτει ένα συμβόλαιο υγείας με το Ασφαλιστικό Χάσμα; Λάουρα Σταυρίδου, 11/3/2024 facebook twitter linkedin Το χρηματικό ποσό που πληρώνει ένας ασθενής για ιατρικά έξοδα που δεν καλύπτονται από το ιδιωτικό του πρόγραμμα ασφάλισης υγείας, έχει δική του ορολογία και ονομάζεται «Out of pocket expenses-ΟΟΡ». Σε ελεύθερη μετάφραση θα λέγαμε τα ίδια έξοδα, που καλείται να πληρώσει ο ασθενής, απευθείας στο θεραπευτήριο, χωρίς αυτά να μπορούν να καλυφθούν από το ιδιωτικό ή ομαδικό συμβόλαιο ή τον Κρατικό Φορέα. Αυτά περιλαμβάνουν την απαλλαγή, τη συμμετοχή, τυχόν εξαιρέσεις και γενικά το κόστος οποιασδήποτε μη καλυπτόμενης υγειονομικής περίθαλψης, φαρμακευτικών σκευασμάτων, και εξόδων ανάταξης μετά τη νοσηλεία. Πόσο μεγάλο είναι αυτό το ποσό; Σύμφωνα με την Geneva Association είναι το 2% του παγκόσμιου ΑΕΠ! Τα ίδια αυτά έξοδα «Out of pocket expenses-ΟΟΡ» χρησιμοποιούνται ως ένας από τους δείκτες που υπολογίζουν το ασφαλιστικό κενό στην υγειονομική κάλυψη. Μελέτες που έχει κάνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, δείχνουν ότι η έκθεση σε αυτά τα έξοδα, μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα για ένα νοικοκυριό και μάλιστα σε όλα τα είδη της οικονομίας, ακόμα και σε ανεπτυγμένες χώρες. Καθώς ο ιατρικός και φαρμακευτικός πληθωρισμός αυξάνεται, το ποσό αυτό μεγαλώνει, διευρύνοντας το ασφαλιστικό κενό το οποίο τείνει να πλησιάσει το ασφαλιστικό κενό που υπάρχει στις φυσικές καταστροφές! Αυτό πρακτικά για έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, είναι μια πρόκληση, ώστε να σχεδιάσει μια ασφαλιστική κάλυψη που θα εκτείνεται πέρα από τη νοσηλεία και θα περιλαμβάνει, επιδόματα, αποκατάσταση εισοδημάτων και τον μετά την νοσηλεία χρόνο αποκατάστασης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18