Λάουρα Σταυρίδου, 11/3/2024 - 10:49 facebook twitter linkedin Τι σχέση έχουν τα κόστη που δεν τα καλύπτει ένα συμβόλαιο υγείας με το Ασφαλιστικό Χάσμα; Λάουρα Σταυρίδου, 11/3/2024 facebook twitter linkedin Το χρηματικό ποσό που πληρώνει ένας ασθενής για ιατρικά έξοδα που δεν καλύπτονται από το ιδιωτικό του πρόγραμμα ασφάλισης υγείας, έχει δική του ορολογία και ονομάζεται «Out of pocket expenses-ΟΟΡ». Σε ελεύθερη μετάφραση θα λέγαμε τα ίδια έξοδα, που καλείται να πληρώσει ο ασθενής, απευθείας στο θεραπευτήριο, χωρίς αυτά να μπορούν να καλυφθούν από το ιδιωτικό ή ομαδικό συμβόλαιο ή τον Κρατικό Φορέα. Αυτά περιλαμβάνουν την απαλλαγή, τη συμμετοχή, τυχόν εξαιρέσεις και γενικά το κόστος οποιασδήποτε μη καλυπτόμενης υγειονομικής περίθαλψης, φαρμακευτικών σκευασμάτων, και εξόδων ανάταξης μετά τη νοσηλεία. Πόσο μεγάλο είναι αυτό το ποσό; Σύμφωνα με την Geneva Association είναι το 2% του παγκόσμιου ΑΕΠ! Τα ίδια αυτά έξοδα «Out of pocket expenses-ΟΟΡ» χρησιμοποιούνται ως ένας από τους δείκτες που υπολογίζουν το ασφαλιστικό κενό στην υγειονομική κάλυψη. Μελέτες που έχει κάνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, δείχνουν ότι η έκθεση σε αυτά τα έξοδα, μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα για ένα νοικοκυριό και μάλιστα σε όλα τα είδη της οικονομίας, ακόμα και σε ανεπτυγμένες χώρες. Καθώς ο ιατρικός και φαρμακευτικός πληθωρισμός αυξάνεται, το ποσό αυτό μεγαλώνει, διευρύνοντας το ασφαλιστικό κενό το οποίο τείνει να πλησιάσει το ασφαλιστικό κενό που υπάρχει στις φυσικές καταστροφές! Αυτό πρακτικά για έναν Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, είναι μια πρόκληση, ώστε να σχεδιάσει μια ασφαλιστική κάλυψη που θα εκτείνεται πέρα από τη νοσηλεία και θα περιλαμβάνει, επιδόματα, αποκατάσταση εισοδημάτων και τον μετά την νοσηλεία χρόνο αποκατάστασης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18