Λάουρα Σταυρίδου, 1/3/2024 - 08:42 facebook twitter linkedin Τι κάνουν οι μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες για να αντιμετωπίσουν τις φυσικές καταστροφές και τι κάνουν τα νοικοκυριά για τον ίδιο λόγο; Λάουρα Σταυρίδου, 1/3/2024 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις, οι φυσικές καταστροφές (Natural Catastrophes Nat Cat) μέσα στην τελευταία 10ετία, έχουν αυξήσει τις ζημιές, περισσότερο από 15 φορές! Αυτό το γεγονός υποδηλώνει υψηλό κίνδυνο και αστάθεια για τον ασφαλιστικό κλάδο. Ο μετριασμός των χρηματικών απωλειών, απαιτεί μια ξεχωριστή προσέγγιση διαχείρισης κινδύνου καταστροφής. Κάθε εταιρεία ακολουθεί διαφορετική πολιτική για να μειώσει τον κίνδυνο που διαχειρίζεται. Ασφαλιστικές εταιρίες κολοσσοί όπως η Allianz, απασχολούν σε σταθερή βάση μετεωρολόγους, υδρολόγους, σεισμολόγους, γεωγράφους και μαθηματικούς, οι οποίοι μοντελοποιούν περίπου 50 Nat Cat σενάρια. Στόχος είναι να αξιοποιηθούν τα δεδομένα που συλλέγονται, ώστε να υπολογιστεί με μεγάλη προσέγγιση ο κίνδυνος που διατρέχει η εταιρεία, από τις απώλειες που ενδεχομένως υποστούν οι ασφαλισμένες αξίες. Στον αντίποδα, υπάρχουν εταιρίες όπως η Crestbrook, θυγατρική της Nationwide, η οποία απέσυρε την κάλυψη κατοικίας από την περιοχή της Καλιφόρνια. Δεν είναι η μοναδική εταιρία που το έκανε αυτό, ωστόσο η συγκεκριμένη εταιρία απέσυρε την κάλυψη σε σπίτια πολύ υψηλής αξίας που ανήκουν σε πολύ εύπορους ανθρώπους (high-net-worth individuals) και που η αξία τους ξεπερνάει το 1 εκ.$. Μάλιστα στοχεύει να αντικαταστήσει αυτό το μερίδιο αγοράς ασφαλίζοντας άτομα που η περιουσία τους κυμαίνεται από 250.000$ ως 1εκ.$ (affluent). Την ίδια στιγμή που οι Ασφαλιστικές εταιρίες χαράσσουν νέες στρατηγικές και θέτουν νέους στόχους, τα περισσότερα νοικοκυριά, παραμένουν ανασφάλιστα. Στην ελληνική νομοθεσία, από πολύ παλιά μέχρι και σήμερα, αυτό το γεγονός ονομαζόταν «παθητική κράτηση κινδύνου» δηλαδή το να μην αναγνωρίζει ένα άτομο τον κίνδυνο που αναλαμβάνει. Μάλιστα δίνεται από τον νομοθέτη ως αιτιολογία γι αυτό το γεγονός «η άγνοια, η αδιαφορία ή η τεμπελιά». Ας ελπίσουμε πως έστω και σιγά-σιγά αυτό θα αλλάξει. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09 Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση!
Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58 Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη:
Είναι όντως τεμπελιά, η έλλειψη επαρκούς δραστηριότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι διαπιστωμένο, πως για πολλούς Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, οι ώρες εργασίας στην αγορά, δεν είναι τόσες, όσες θα μπορούσαν να είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 30/01/2025 - 08:54
Γιατί η ρήτρα «Ασφάλιση σε Αξία Καινούργιου» χρειάζεται προσοχή; Η ρήτρα « ασφάλιση σε αξία Καινούργιου» διασφαλίζει στον ασφαλισμένο, πως αν τα ασφαλιζόμενα αντικείμενα καταστραφούν συνεπεία επέλευσης ασφαλισμένου κινδύνου,... Λάουρα Σταυρίδου, 29/01/2025 - 09:00
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00
Τα πιο δυνατά επιχειρήματα, είναι τα ταιριαστά επιχειρήματα! Πως τα χρησιμοποιούμε; Οι έμπειροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές γνωρίζουν πως τα επιχειρήματα πρέπει να διαφοροποιούνται από πελάτη σε πελάτη, ανάλογα με την προσωπικότητα. Με... Λάουρα Σταυρίδου, 27/01/2025 - 09:23
Θα επιβαρύνουν οι μεγάλες φωτιές του Los Angeles τα ασφάλιστρα των Αντασφαλιστικών εταιριών; Σύμφωνα με την εκτίμηση της S&P global (Standard and Poor's) είναι δεδομένο πως οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν σημαντικές απώλειες, λόγω... Λάουρα Σταυρίδου, 24/01/2025 - 09:06
Ποια Ασφαλιστήριο υποστηρίζει τον πελάτη, στην περίπτωση σχολικού εκφοβισμού του παιδιού του; Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζουν και οι ασφαλιστικές ανάγκες που μπορεί να προκύψουν και τα συμβόλαια ευτυχώς προσαρμόζονται. Μια τέτοια... Λάουρα Σταυρίδου, 22/01/2025 - 08:55