close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πως να απαντάμε στην αντίρρηση «θα ρωτήσω τον λογιστή/δικηγόρο/σύζυγο/φίλο κτλ»
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
18/5/2023 - 08:40
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πως να απαντάμε στην αντίρρηση «θα ρωτήσω τον λογιστή/δικηγόρο/σύζυγο/φίλο κτλ»

Λάουρα Σταυρίδου, 18/5/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Συχνά όταν κάνουμε μια πρόταση για ασφάλιση, ακούμε από τον δυνητικό πελάτη, την αντίρρηση « άσε θα ρωτήσω ….».

Ωστόσο ο πελάτης δεν εννοεί ότι θα συμβουλευτεί το δικηγόρο του για τη νομιμότητα της σύμβασης, ή τον λογιστή του για την φορολογική έκπτωση. Αναφέρεται στην αναγκαιότητα για ασφάλιση.

Θα ρωτήσει δηλαδή, αν είναι σωστό ή όχι να ασφαλιστεί.

Μια άμεση και απλή απάντηση είναι:

«Η ασφάλιση δίνει χρήματα. Χρήματα για να φτιαχτεί το αμάξι, χρήματα για το νοσοκομείο, χρήματα για το σπίτι που έσπασαν οι σωλήνες και πλημμύρησε.

Αυτό θα ρωτήσετε τον δικηγόρο/λογιστή/σύζυγο; Αν θα έχετε ανάγκη για χρήματα όταν θα προκύψει ανάγκη για χρήματα;

Ακόμα και οι άνθρωποι που έχουν πολλά χρήματα, πάλι ασφαλίζονται για να μην ξοδέψουν από τα δικά τους».

Βέβαια ο πελάτης, αυτή την αντίρρηση συνήθως την προβάλλει για να μην προχωρήσει στην ασφάλιση και αυτό είναι κάτι που πρέπει να το αναγνωρίσουμε, δηλαδή:

«Το αν θέλετε ή όχι να ασφαλιστείτε είναι κάτι άλλο και η απόφαση είναι δική σας, αλλά να συμφωνήσουμε πως η ασφάλιση είναι μια ανάγκη προσωπική, για την επιλογή της οποίας είμαστε οι μόνοι υπεύθυνοι».

Επειδή όμως οι άνθρωποι έχουν την τάση να επιστρέφουν στην αρχική τους αντίρρηση, στη δεύτερη φάση χειρισμού αυτής της αντίρρησης, θα πρέπει να είμαστε πιο σκληροί:

«Έχετε σκεφτεί τι θα γίνει, αν ο άνθρωπος τον οποίο θα ρωτήσετε για το αν θα ασφαλιστείτε, σας πει όχι; Θα είναι διατεθειμένος σε μια ζημιά να σας δώσει τα απαραίτητα χρήματα;

‘Έπειτα, τι είστε διατεθειμένος να πείτε στην οικογένεια; - Ξέρω ότι είμαστε σε δύσκολη θέση, αλλά είχα ρωτήσει τον Λάκη πχ και μου είπε να μην ασφαλιστώ;

Αν χρειαστεί να γίνει μια νοσηλεία για βαριά ασθένεια, τι θα πείτε στους άλλους και κυρίως στον εαυτό σας, ότι - μετέθεσα την ευθύνη;

Σας τα λέω σκληρά γιατί η πραγματικότητα είναι σκληρή, η ζωή είναι σκληρή!».

Σε τέτοιου τύπου αντιρρήσεις η καλύτερη αντιμετώπιση είναι η ευθεία αντιμετώπιση, βοηθάει τον πελάτη στην συνειδητοποίηση της πραγματικότητας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πως απαντάμε στην αντίρρηση: «Δεν έχω Ανάγκη την Ασφάλεια»;
    Λάουρα Σταυρίδου, 17/5/2023

    Πως απαντάμε στην αντίρρηση: «Δεν έχω Ανάγκη την Ασφάλεια»;

  • Πως απαντάμε στην αντίρρηση: «Δεν εμπιστεύομαι»;
    Λάουρα Σταυρίδου, 16/5/2023

    Πως απαντάμε στην αντίρρηση: «Δεν εμπιστεύομαι»;

  • Πως απαντάμε στην αντίρρηση: «Δεν έχω χρήματα»; (βίντεο)

    Πως απαντάμε στην αντίρρηση: «Δεν έχω χρήματα»; (βίντεο)

    Η κυρία Αχτσιόγλου σε μια πρόσφατη συζήτηση, είχε την θέση πως «δεν υπάρχει αρκετό εισόδημα, ώστε να καλύψει ο Έλληνας...
    Λάουρα Σταυρίδου, 15/05/2023 - 16:00 15/5/2023
  • Πώς να επιτύχετε μια πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση στον ασφαλισμένο πελάτη!

    Πώς να επιτύχετε μια πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση στον ασφαλισμένο πελάτη!

    Η ικανότητα να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία μέσω εξυπηρέτησης, στον πελάτη είναι το παν για κάθε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, αλλά έρευνες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/05/2023 - 08:43 12/5/2023

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μόνο το 8% των πολιτών θέλει να μοιραστεί τα ιατρικά του δεδομένα με τις ασφαλιστικές εταιρείες!
16:48 Μόνο το 8% των πολιτών θέλει να μοιραστεί τα ιατρικά του δεδομένα με τις ασφαλιστικές εταιρείες!
  • 15:24 ΣΕΜΑ: Μόνο οι Μεσίτες Ασφαλίσεων μπορούν να κάνουν χρήση του όρου “broker”!
  • 15:17 Περπατήστε στην Ακαδημία του Πλάτωνα με την συμβολή της ''ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική''!
  • 14:46 Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican! (βίντεο)
  • 14:39 NN HELLAS: Νέα ψηφιακή πλατφόρμα με εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την ψυχική υγεία!
  • 12:50 Ο Δημήτρης Μωραΐτης Γενικός Διευθυντής της TIKUN OLAM EUROPE!
  • 11:58 Εθνική Ασφαλιστική: Στηρίζει τη φιλανθρωπική ποδηλατική δράση “Wheels of will”!
  • 11:48 Σφραγίδα αξιοπιστίας με έξι πιστοποιήσεις ISO για τη Euroins Ελλάδος!
  • 11:42 MEGA Brokers: Εντός των στρατηγικών, εμπορικών και οικονομικών στόχων που είχε θέσει στην αρχή της χρονιάς!
  • 11:23 Τα Ιατρεία Διακοπής Καπνίσματος παρέχουν ουσιαστική στήριξη στους καπνιστές!
  • 10:30 Η πολιτική κυριαρχία της Νέας Δημοκρατίας και οι αναταράξεις στην Κεντροαριστερά
  • 10:20 Η Affidea στο πλευρό του Make-A-Wish Ελλάδος!
  • 10:16 Εντυπωσιάζει η ΕΑΕΕ με τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες του Συνεδρίου της Ύδρας!
  • 09:16 Εποπτεύων Χ: Το ιστορικό ρεκόρ εννιά ετών του ΧΑ και οι προθεσμιακές καταθέσεις που αυξάνονται...
  • 09:07 Ποιος είναι ο μεσίτης ασφαλίσεων και ποιος ο ασφαλιστικός πράκτορας;
  • 09:01 Νόσος Χ. Τι είναι και τι θα πρέπει να έχει το συμβόλαιο υγείας σας για λειτουργήσει η κάλυψη;
  • 08:57 Αμπελόφυλλα από την Αρχαία Κόρινθο
  • 16:39 ΤΑΙΠΕΔ: Σε εξέλιξη διαγωνισμοί ύψους 144,2 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Συστήματος Υγείας!
  • 16:13 Πειθαρχική δίωξη σε δύο υπαλλήλους Δομής Κοινωνικής Πρόνοιας της κεντρικής Μακεδονίας
  • 15:56 Κέντρο Εμπειρογνωμοσύνης για Σπάνιες δερματικές παθήσεις στο Γ.Ν. Παπαγεωργίου!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 24/5 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ Σύμβουλος, Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον!
  2. 24/5 Ποιο είναι το προφίλ του Αποτελεσματικού Πωλητή;
  3. 24/5 Τα αποταμιευτικά προγράμματα και τα powerbanks
  4. 24/5 Η τοξικότητα και το bullying στο περιβάλλον εργασίας!
  5. 24/5 Γ. Περιστέρης: «Ιανουάριος 1984, ΗΠΑ, Στιβ Τζομπς, Macintosh PC και Never trust a computer you can’t lift»
  6. 24/5 Απαιτητικότητα: Η αιτία του συναισθηματικού stress (και) στον επαγγελματικό χώρο
  7. 29/5 Υπασφαλισμένος: Τσουνάμι εξαγορών στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ COVID-19

ΚΛΕΙΣΕ
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube