Λάουρα Σταυρίδου, 12/5/2023 - 08:43 facebook twitter linkedin Πώς να επιτύχετε μια πρώτης τάξεως εξυπηρέτηση στον ασφαλισμένο πελάτη! Λάουρα Σταυρίδου, 12/5/2023 facebook twitter linkedin Η ικανότητα να προσφέρουμε μια εξαιρετική εμπειρία μέσω εξυπηρέτησης, στον πελάτη είναι το παν για κάθε ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, αλλά έρευνες ικανοποίησης πελατών δείχνουν πως η ικανοποίηση των πελατών μειώνεται με τη πάροδο του χρόνου. Φαίνεται πως το να επικεντρωνόμαστε σε κρίσιμα σημεία, όπως σε μια αποζημίωση δεν επαρκεί. Αν και οργανωτικά είναι δύσκολο να επενδυθεί χρόνος για την εξυπηρέτηση, ειδικά ενός μεγάλου χαρτοφυλακίου, ορισμένες μικρές κινήσεις μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη αλλά όχι η πολύ συχνή επικοινωνία. Εδώ ισχύει το «οὐκ ἐν τῷ πολλῷ τὸ εὖ, ἀλλ᾿ ἐν τῷ εὖ τὸ πολύ». Μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες που είναι σχετικές με το συμβόλαιο που έχετε δώσει και είναι χρήσιμες, όπως συμβουλές για το πώς οι πελάτες μπορούν να προετοιμαστούν για ένα επερχόμενο καιρικό συμβάν, αλλά μην υπερβάλλετε στην συχνότητα και στη ποσότητα της πληροφορίας. Μπορείτε να του στείλετε ένα σχετικό άρθρο, γράφοντας «είδα αυτό που έχει ενδιαφέρον και σκέφτηκα να το μοιραστώ μαζί σας». Εκμεταλλευτείτε σημεία κλειδιά του συμβολαίου. Όταν το συμβόλαιο φτάνει σε κάποιες σημαντικές αλλαγές, φροντίστε να είστε οι πρώτοι που θα επικοινωνήσετε. Πχ αν αλλάζει -λόγω ηλικίας- η χρέωση του συμβολαίου, ή ένα εξαρτώμενο μέλος παύει να καλύπτεται, φροντίστε να στείλετε ένα μικρό και ευγενικό μήνυμα, που να υπενθυμίζει αυτό το γεγονός. Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε τηλεφωνική επικοινωνία αν δεν προλαβαίνετε, γιατί αν δεν βρείτε τον πελάτη/πελάτισσα στο τηλέφωνο, μετά μπορεί να ξεχάσετε την εκκρεμότητα. Βρείτε τρόπους για να προσθέσετε αξία στις συμβουλές σας. Αν μπορείτε κάνοντας μια μικρή μετατροπή να βελτιώσετε το συμβόλαιο ή τον ασφαλιστικό σχεδιασμό που έχει, μη διστάσετε. Πχ αν αλλάζει κατοικία και η καινούργια είναι και αυτή με ενοίκιο, μιλήστε του για την οικογενειακή νομική προστασία που του δίνει κάλυψη και από ενοχικές συμβάσεις. Μπορείτε έτσι να τον προφυλάξετε από δυσάρεστες σχέσεις. Αφήστε την επωνυμία της εταιρίας σας να λάμψει. Μια διάκριση δική σας ή της εταιρείας σας , υπενθυμίζει στον πελάτη πως η επιλογή του είναι η σωστή. Μην θεωρήσετε ότι είναι αλαζονικό. Την διαφορά την κάνει ο τρόπος που θα το πείτε, πχ « ήθελα να μοιραστώ μαζί σας πως η εταιρεία στην οποία εσείς είστε πελάτης και εγώ συνεργάτης, παρά τους κλυδωνισμούς της οικονομίας, έχει υπερβεί κατά 258% τα απαραίτητα αποθεματικά που της επιβάλλει η νομοθεσία. Η εμπειρία του πελάτη βασίζεται στην επικοινωνία. Η επικοινωνία είναι το παν. Είναι ο μόνος τρόπος να κάνετε τη σχέση πιο οικεία και να εκφράζετε το ενδιαφέρον σας. Άλλωστε ένας ικανοποιημένος πελάτης είναι η καλύτερη στρατηγική πωλήσεων. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18