Λάουρα Σταυρίδου, 4/5/2023 - 08:58 facebook twitter linkedin Πώς μπορείτε να βγάλετε πολλά χρήματα από την εργασία του Διαμεσολαβητή; Κάντε το όπως ο Rockefeller! Λάουρα Σταυρίδου, 4/5/2023 facebook twitter linkedin Σίγουρα έχετε ακούσει πολλές ιδέες για ευφάνταστες ατάκες πωλήσεων, έχετε ακούσει πολλά από την εμπειρία παλαιότερων στο επάγγελμα και ίσως έχετε παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια. Υπάρχει όμως ένας τρόπος που πρέπει να ακολουθείτε πάντα, ανεξάρτητα από το την διαδικασία πωλήσεων που έχετε επιλέξει. Είναι ο τρόπος του Rockefeller με μια μικρή παραλλαγή. Όταν ο John D Rockefeller διηύθυνε την Standard Oil Company, ένα από τα ανώτερα στελέχη του έκανε ένα λάθος που του κόστισε πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια. Τα άλλα στελέχη πίστευαν ότι ο Rockefeller θα τον επέπληττε βαριά και πιθανότατα θα τον απέλυε. Αλλά δεν το έκανε. Πριν καλέσει τον άντρα μέσα στο γραφείο του, κάθισε πήρε ένα σημειωματάριο και έγραψε στην κορυφή του: «Πόντοι υπέρ αυτού του ανθρώπου». Στη συνέχεια, απαρίθμησε τα δυνατά σημεία του άνδρα, συμπεριλαμβανομένου του πώς κάποτε είχε βοηθήσει την εταιρεία να πάρει τη σωστή απόφαση και να της κερδίσει αρκετά εκατομμύρια δολάρια. Ένα από τα ανώτερα στελέχη που τον έβλεπε να φτιάχνει αυτή τη λίστα, τον ρώτησε σχετικά και εκείνος του είπε: «Όποτε μπαίνω στον πειρασμό να ξεσπάσω σε κάποιον, με αναγκάζω να καθίσω πρώτα και να συντάξω μια λίστα με τις καλές ιδιότητες που έχει. Μέχρι να τελειώσω, έχω την σωστή προοπτική. Και το καλύτερο από όλα, ο θυμός μου είναι υπό έλεγχο. Δεν μπορώ να σας πω πόσες φορές αυτή η συνήθεια με εμπόδισε να διαπράξω ένα από τα πιο δαπανηρά λάθη της ζωής - να χάσω την ψυχραιμία μου. Το προτείνω σε όποιον πρέπει να ασχοληθεί με ανθρώπους». Σας προτείνω λοιπόν και εγώ να ακολουθήσετε αυτή τη μέθοδο του Rockefeller αλλά με μια μικρή παραλλαγή. Προτού λοιπόν βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα για τον εαυτό σας μετά από μια αποτυχία, μικρή ή μεγάλη, μετά από ένα λάθος ή μια ήττα, σταματήστε και κάντε μια λίστα με τις καλύτερες ιδιότητές σας. Αν χρειαστεί συνεχίστε να προσθέτετε στη λίστα σας ακόμα και μέρες μετά στο συμβάν. Εάν το κάνετε, μπορείτε να καταλήξετε σε διαφορετικό συμπέρασμα. Ένα είναι σίγουρο, θα αποκτήσετε μια καλύτερη προοπτική του «επαγγελματικού εαυτού σας». Αν βιαστείτε να πάρετε αποφάσεις μπορεί να κάνετε ένα ακόμα πιο δαπανηρό λάθος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50