Κώστας Παπαϊωάννου, 4/8/2020 - 08:35 facebook twitter linkedin Πληθαίνουν οι παλιοί διαμεσολαβούντες που είναι δυσαρεστημένοι με την «πολιτική πωλήσεων» που ασκούν διάφορες ασφαλιστικές εταιρίες! Κώστας Παπαϊωάννου, 4/8/2020 facebook twitter linkedin Οι συνέπειες της διατάραξης της «ισορροπίας Nash», είναι ορατές στις μετακινήσεις χαρτοφυλακίων, σε συνδυασμό με την προβληματική στασιμότητα της συνολικής παραγωγής της ασφαλιστικής αγοράς. Ορατά τα αποτελέσματα στις συγκεντρωτικές καταστάσεις συνολικής παραγωγής των ασφαλιστικών εταιριών (δείτε εδώ). Έχετε ακουστά για την «αμοιβαιότητα» στις ανθρώπινες και στις επαγγελματικές σχέσεις; Ξέρετε, συνήθως όταν κάποιος σας δείχνει (με τις πράξεις και τη συμπεριφορά του) ότι πλέον «δεν σας κάνει και πολύ κέφι», τότε με κάποιο τρόπο, αντανακλάτε και εσείς τη συμπεριφορά του, και παύετε να τον «κάνετε κέφι» και εσείς! Συνήθως έτσι λειτουργούν τα συναισθήματα μεταξύ λογικών ανθρώπων. Αμοιβαία! Έτσι λειτουργούν όμως και τα συναισθήματα μεταξύ λογικών συνεργατών. Επίσης αμοιβαία! Και δεν μιλάω μόνο για τα θέματα που προέκυψαν από την νομοθετική μετατροπή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών σε πράκτορες και μεσίτες, αλλά για τις πραγματικές συνέπειές τους στους διαμεσολαβούντες. Αρκετές εταιρίες, με το πρόσχημα της νομοθετικής αλλαγής και των «οικονομιών κλίμακας», έπαψαν να τους παρέχουν στην πράξη, το μεγαλύτερο μέρος της διοικητικής υποστήριξης και της οργανωμένης εκπαιδευτικής βοήθειας, που μέχρι κάποια στιγμή τους παρείχαν! Έτσι, στην ουσία τους απομάκρυναν από την «οικογενειακή εστία»! Αυτό φυσικά είχε αρνητικές συνέπειες στην ψυχολογία, στην παραγωγή και στις σχέσεις μεταξύ εταιριών, διαμεσολαβούντων και πελατών! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Αγαπητά στελέχη της αγοράς μας, δεν μπορείτε να παίζετε παίγνια δήθεν “win-win”, τα οποία όμως στην ουσία είναι win (κερδίζω) για το ένα μέρος και lose (χάνω) για το άλλο, χωρίς να υπάρχουν συνέπειες! Συνέπειες, που πρακτικά διαπιστώνονται ως μετακινήσεις στελεχών και χαρτοφυλακίων, με ταυτόχρονη στασιμότητα της συνολικής παραγωγής! Αγαπητά στελέχη, όλα έχουν και κάποια όρια! Αν τα υπερβούμε, διαταράσσεται η ευαίσθητη ισορροπία Νας (Nash equilibrium), η εμπιστοσύνη καταρρέει, τα αποτελέσματα δεν ελέγχονται και η αγορά αρχίζει να κουτσαίνει! Δεν μπορεί να δείχνουν άλλο τα λόγια και άλλο οι πράξεις! Αν δεν λυθούν τα σημαντικά «εσωτερικά» και οργανωτικά προβλήματα της αγοράς μας, δεν είναι δυνατόν ούτε να αξιοποιήσουμε το νέο περιβάλλον, ούτε να επιτύχουμε ευρωπαϊκούς μέσους όρους ανάπτυξης και αποτελεσμάτων! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (NN), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/11/2025 - 09:35 Πιθανές εξαιρέσεις στην Αστική Ευθύνη Αυτοκινήτων, που συνήθως μπορούν να καλυφθούν με το ανάλογο επασφάλιστρο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/11/2025 - 09:05 Η αξία εξαγοράς - Ένα σημαντικό εργαλείο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, στα χέρια του πελάτη!
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/11/2025 - 09:20 Το ασφάλιστρο, οι διακρίσεις του, οι δόσεις του και ο τρόπος καταβολής τους!
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/11/2025 - 09:08 Τα 2/3 των ακινήτων στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για σεισμό! Περιοχές της Ελλάδας με αυξημένο σεισμικό κίνδυνο, που είναι υπασφαλισμένες!
Οι Ομαδικές Ασφαλίσεις προσφέρουν πολλά στους ασφαλιστικούς πράκτορες, στους εργαζόμενους και στους εργοδότες! Καλό όμως είναι να θυμηθούμε μερικά βασικά χαρακτηριστικά τους! Οι ομαδικές ασφαλίσεις είναι ασφαλιστικά προγράμματα τα οποία απευθύνονται σε ομάδες ατόμων... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/11/2025 - 09:17
Το Underwriting και ασφαλιστικός πράκτορας ως πρώτος Underwriter! Το Underwriting είναι μία από τις βασικότερες διαδικασίες των ασφαλιστικών εταιριών και ο Underwriter είναι ένα από τα βασικότερα στελέχη... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/11/2025 - 09:07
Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση; Υπάρχουν ασφαλιστικοί όροι των οποίων οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές (ασφαλιστικοί πράκτορες), πρέπει να κατανοούν πλήρως, προκειμένου να επικοινωνούν σωστά, τόσο με... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/11/2025 - 08:45
Συνήθεις εξαιρέσεις σε ένα συμβόλαιο Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ)! Η ΜΟΑ είναι μια από τις σημαντικότερες και περισσότερο χρήσιμες καλύψεις ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, που διασφαλίζει ένα αξιοπρεπές επίπεδο ζωής... Κώστας Παπαϊωάννου, 06/11/2025 - 08:50
Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Causa Proxima)! Η ασφαλιστική αρχή της Εγγυτέρας Αιτίας (Λατ. Causa Proxima) είναι μια βασική ασφαλιστική αρχή που διέπει σχεδόν το σύνολο των... Κώστας Παπαϊωάννου, 03/11/2025 - 09:08
Τι γνωρίζετε για την Ασφάλιση σε Πρώτο Κίνδυνο; Η ασφάλιση σε πρώτο κίνδυνο είναι ίσως το σημαντικότερο εργαλείο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, αλλά και του πελάτη του, προκειμένου να... Κώστας Παπαϊωάννου, 29/10/2025 - 08:50