Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 3/4/2018 - 09:33 facebook twitter linkedin Ανταποκρίνονται όλες οι εταιρείες Οδικής Βοήθειας εντός μιας ώρας από την κλήση; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 3/4/2018 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το «Εύλογο Χρονικό Διάστημα» εξυπηρέτησης ενός ακινητοποιημένου οχήματος από την Οδική Βοήθεια; Ανταποκρίνονται όλες οι οδικές βοήθειες σε ότι λέει ο νόμος; Έχουν όλες οι εταιρείες κατάλληλο προσωπικό; Ο νόμος 3651/2008 ΦΕΚ Α’ 44 ορίζει τα θέματα περί Οδικής Βοήθειας ενώ οι νέες διατάξεις που συμπεριλήφθηκαν στο πολυνομοσχέδιο της από 9/1/2018, εκτός των άλλων τροποποίησαν την παλαιότερη νομοθεσία και ορίσαν ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα εξυπηρέτησης των οδηγών από τις εταιρείες Οδικής Βοήθειας. To nextdeal.gr δημοσίευσε το νόμο (δείτε εδώ). Σε περίπτωση που ένα όχημα ακινητοποιηθεί από μια βλάβη/ζημιά ο ασφαλισμένος οδηγός οφείλει να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας που συνεργάζεται και να γνωστοποιήσει τα στοιχεία αυτοκινήτου και τον αριθμό ασφαλιστηρίου, το ακριβές σημείο ακινητοποίησης του οχήματος, όσο το δυνατόν πληρέστερη περιγραφή της βλάβης και κάθε αναγκαία πληροφορία που θα διευκολύνει την παροχή των υπηρεσιών της Οδικής Βοηθείας. Ο αρχικός νόμος όριζε πως οι επιχειρήσεις Οδικής Βοήθειας Οχημάτων παρέχουν την οδική εξυπηρέτηση άμεσα χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένο χρόνο εξυπηρέτησης. Δείτε εδώ απόσπασμα του συγκεκριμένου άρθρου του αρχικού νόμου: Η διάταξη του πολυνομοσχεδίου τροποποίησε την υφιστάμενη νομοθεσία και καθόρισε συγκεκριμένο χρόνο εξυπηρέτησης του ασφαλισμένου από την Οδική Βοήθεια. Δείτε εδώ απόσπασμα του συγκεκριμένου άρθρου του πολυνομοσχεδίου: Το nextdeal.gr μαζί με τις ευχές για καλές γιορτές προτείνει να ρίξετε μια ματιά στο συμβόλαιο σας να βεβαιωθείτε ότι ισχύει και να περάσετε στις επαφές του κινητού σας τα σχετικά τηλέφωνα της οδικής και της εταιρείας που συνεργάζεστε. Το nextdeal.gr επίσης υπενθυμίζει στους ασφαλιστές ότι είναι μια ευκαιρία να το υπενθυμίσουν στους πελάτες τους με την ευκαιρία των εορτών. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 26/08/2025 - 11:04 Πόσες δασικές πυρκαγιές συνέβησαν και πόσα στρέμματα γης κάηκαν το 2024;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 30/07/2025 - 12:40 Ποιες παροχές περιλαμβάνει ένα ασφαλιστήριο κυβερνοεπίθεσης;
Πως θα επιστρέψει το αυτοκίνητό μου πίσω, έχει βλάβη και είμαι στο νησί! Συμβαίνουν περιστατικά ακινητοποίησης οχημάτων και στα νησιά. Εάν ο οδηγός δεν επιθυμεί να επισκευάσει τη βλάβη σε τοπικό συνεργείο, τότε πρέπει... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2025 - 10:44
Ποια οχήματα εξυπηρετεί μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού και με ποιες παροχές; Μια Οδική Βοήθεια Επιβατικού καλύπτει τις παρακάτω κατηγορίες οχημάτων: Επιβατικό αυτοκίνητο Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικό αυτοκίνητο Δημοσίας Χρήσεως- Ταξί Φορτηγό αυτοκίνητο μέχρι 3,5 τόνους... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 21/07/2025 - 10:00
Πότε θεωρείται ένα όχημα σε στάση και τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για το διπλοπαρκάρισμα; Πολλά και διαφορετικά περιστατικά τροχαίων συμβαίνουν στην καθημερινότητα, μέσα στα οποία και τροχαία με διπλοπαρκάρισμα. Για την αξιολόγηση της υπαιτιότητας, εκτός... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 16/07/2025 - 09:22
Ποιες παροχές περιλαμβάνει η ασφάλιση Κυνηγών και πότε πρέπει να ασφαλιστούν; Κάθε χρόνο συνήθως προς το τέλος Αυγούστου ξεκινά η επίσημη κυνηγετική περίοδος, που διαρκεί έως τα τέλη Φεβρουαρίου του επόμενου... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 14/07/2025 - 09:03
Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για ωτίτιδα και διάτρηση τυμπάνου από καταδύσεις; Οι θαλάσσιες δραστηριότητες αυξάνουν τις πιθανότητες πρόκλησης Ωτίτιδας και Διάτρησης Τυμπάνου. Τα ασφαλιστήρια υγείας προβλέπουν, εκτός των άλλων, και τη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/07/2025 - 13:20
Τι προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση υλικών ζημιών με Συνυπαιτιότητα; Ο Φιλικός Διακανονισμός είναι ένα Σύστημα Αποζημίωσης, που μετά από ένα τροχαίο ατύχημα επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο, να αποζημιωθεί από... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/07/2025 - 14:45