Λάουρα Σταυρίδου, 27/5/2024 - 10:43 facebook twitter linkedin Συμπεριφορικά Οικονομικά και Aσφάλιση. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής πρέπει να είναι ενθουσιώδης ή ήπιος; Λάουρα Σταυρίδου, 27/5/2024 facebook twitter linkedin Τα Συμπεριφορικά Οικονομικά (Behavioral Economics) είναι η μελέτη του γιατί οι άνθρωποι παίρνουν συχνά παράλογες αποφάσεις γύρω από τα οικονομικά τους. Οι ειδικοί της ψυχολογίας που ασχολούνται με αυτό το θέμα, συχνά μιλούν για έντονα συναισθήματα και κρυφές δυνάμεις που επιδρούν στις αποφάσεις ενός ατόμου, χωρίς το ίδιο να μπορεί να τα αναγνωρίσει. Ειδικά στον κλάδο της Ασφάλισης, οι άνθρωποι έχουν μια πολύ έντονη συναισθηματική αντίδραση διότι εμπλέκονται έννοιες όπως ρίσκο, απώλεια και οικονομικά, που είναι φορτισμένες συναισθηματικά. Ακόμα και όσοι πιστεύουν ότι παίρνουν μια εντελώς λογική απόφαση, πρέπει να γνωρίζουν πως πάντα εμπλέκονται συναισθήματα. Φυσικά δεν μπορούμε να αλλάξουμε την ανθρώπινη φύση ή τον τρόπο σκέψης των δυνητικών πελατών. Ωστόσο μπορούμε να αλλάξουμε το περιβάλλον μέσα στο οποίο ο πελάτης καλείται να λάβει αποφάσεις για το μέλλον του. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τους ειδικούς, ένα περιβάλλον έντονης αντίθεσης, δεν είναι το ιδανικό για τη λήψη αποφάσεων. Ποιο θεωρείται περιβάλλον έντονης αντίθεσης; ‘Ένα περιβάλλον στο οποίο δυο συνομιλητές βρίσκονται σε πολύ διαφορετική συναισθηματική κατάσταση. Όταν ο πελάτης καλείται ν΄ αναλογιστεί την αγορά ενός ασφαλιστικού προϊόντος, σκέφτεται το ρίσκο, τα χρήματα, την αβεβαιότητα, ένα σενάριο που περιλαμβάνει ατύχημα ή ασθένεια, την καταστροφή ενός περιουσιακού του στοιχείου και γενικά βρίσκεται σε ένα περιβάλλον κατήφειας. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την υπερβολικά αισιόδοξη νοοτροπία, τον ενθουσιασμό και τη χαρωπή διάθεση ενός Ασφαλιστικού Συμβούλου, που θέλει να δημιουργήσει ένα κλίμα ευχάριστο. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να προσπαθήσουμε να δούμε από την οπτική των πελατών μας αντί να παλεύουμε τόσο σκληρά για να τους κάνουμε να δουν τη δική μας. Στη συνέχεια, με ενσυναίσθηση να συνδεόμαστε με τα συναισθήματα, τους φόβους, τους στόχους, τις ανησυχίες και την πραγματικότητα τους και να τους δείχνουμε ότι έχουμε αναγνωρίσει αυτά τα συναισθήματα. Καλό είναι να προσπαθούμε να πορευόμαστε σε μονοπάτια κοινής λογικής. Έτσι θα μπορούμε να διαχειριστούμε τη συζήτηση πιο εύκολα, από το να πέσουμε σε μια άβυσσο συναισθημάτων που μας είναι άγνωστη, γιατί για κάθε άνθρωπο το συναίσθημα έχει διαφορετικό βάθος και εύρος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43