close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H εξατομικευμένη ασφάλιση αυξάνει το πελατολόγιο σας! 
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
18/11/2022 - 08:22
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H εξατομικευμένη ασφάλιση αυξάνει το πελατολόγιο σας! 

Γιώργος Μούζος, 18/11/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς τα δεδομένα αυτοκινήτου συμβάλλουν σε αυτό;

Οι ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία αποτέλεσαν την κύρια αιτία της ψηφιοποίησης αρκετών βιομηχανιών. Στο επίκεντρο βρέθηκε η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και η εξατομίκευση του κάθε προϊόντος. Κάτι που έχει ευρεία εφαρμογή και στον ασφαλιστικό κλάδο. Εμείς θα δούμε πως τα δεδομένα συμβάλλουν στην εξατομικευμένη ασφάλιση κάθε πελάτη και στην ανάπτυξη του πελατολογίου για τον εκάστοτε ασφαλιστή.

Για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών στην ψηφιακή εποχή, οι ασφαλιστές του κλάδου αυτοκινήτων επικεντρώθηκαν σε ψηφιακά ασφαλιστικά προγράμματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη. Σύμφωνα με τελευταίες μελέτες αποδεικνύεται πως οι αυτοματισμοί της διαδικασίας αποζημίωσης για παράδειγμα μπορεί να μειώσει το συνολικό κόστος έως και 30%. Παράλληλα οι ασφαλιστές αναμένεται να διπλασιάσουν τα κέρδη τους εντός μιας 5ετίας απλά εντάσσοντας τα ψηφιακά εργαλεία στις υπάρχουσες επιχειρηματικές δραστηριότητές τους. Ως αποτέλεσμα, η ψηφιακή επανάσταση αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τους ασφαλιστές και επιλέγουν υπηρεσίες. Η ψηφιακή ασφάλιση βάζει σε προτεραιότητα τον πελάτη δημιουργώντας τα εξατομικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα που έχει ανάγκη, βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη με την εκάστοτε ασφαλιστική εταιρεία. 

Τα δεδομένα είναι η ραχοκοκκαλιά της εξατομικευμένης ασφάλισης 

Τα δεδομένα που μεταδίδει κάθε συνδεδεμένο όχημα δίνουν άφθονη πληροφόρηση για την κατάσταση του αυτοκινήτου, αλλά και την οδική συμπεριφορά του εκάστοτε οδηγού. Παράγοντες που δυνητικά μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου. 

Για παράδειγμα, η παρακολούθηση των δεδομένων του οδηγού που συνδέονται με την υπερβολική ταχύτητα και το απότομο φρενάρισμα, μαζί με παραμέτρους σε πραγματικό χρόνο, όπως η ταχύτητα, η τοποθεσία και η χρήση κινητού τηλεφώνου, θα επέτρεπε στους ασφαλιστές να καταρτίσουν ασφαλιστικά πλάνα ειδικά για τις ανάγκες και το προφίλ κινδύνου του κάθε οδηγού. Μόλις συλλεχθούν τα σχετικά δεδομένα, η τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης επιτρέπει τη βελτίωση της διαδικασίας ανάλυσης κινδύνου. 

Ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση

Η ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση ή αλλιώς UBI χρησιμοποιεί τα δεδομένα του αυτοκινήτου για να «βγάλει» το τελικό κοστολόγιο για κάθε πελάτη. Τα μοντέλα UBI αξιολογούν το προφίλ κινδύνου με βάση τον τρόπο οδήγησης συνδυαστικά με τα δεδομένα τηλεματικής. 

Σε αντίθεση με τα συμβατικά προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτων, η ασφάλιση σύμφωνα με τη χρήση δεν λαμβάνει υπόψη παθητικούς παράγοντες όπως τα πιστωτικά αποτελέσματα, τον αριθμό των αποζημιώσεων ή την τοποθεσία μόνιμης κατοικίας για να βγάλει το κόστος του συμβολαίου. Τα προγράμματα ψηφιακής ασφάλισης επιτρέπουν σε χρήστες με περιορισμένες ανάγκες μετακίνησης ή σε πιο προσεκτικούς οδηγούς να απολαμβάνουν ολοκληρωμένη κάλυψη με μειωμένα ασφάλιστρα.

Η παγκόσμια ζήτηση για εξατομικευμένες υπηρεσίες, έχει ωθήσει τις ασφαλιστικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο να εστιάζουν περισσότερο στην ασφάλιση βάσει χρήσης. Τόσο πολύ που το μέγεθος της παγκόσμιας αγοράς UBI αναμένεται να αυξηθεί από 19,6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021 σε 66,8 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2026. 

Τα οφέλη για τις ασφαλιστικές, αλλά και τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων

Η τηλεματική και τα δεδομένα προσφέρουν κάτι περισσότερο από μια ευρεία άποψη για τους παράγοντες που επηρεάζουν την ασφάλιση αυτοκινήτου. 

  • Η ανάπτυξη της τεχνολογίας επιτρέπει στους προσεκτικούς οδηγούς να απολαμβάνουν χαμηλότερα ασφάλιστρα και εκπτώσεις, ανάλογα με την οδηγική τους συμπεριφορά. Από την άλλη οι ασφαλιστικές εταιρείες γνωρίζοντας ποιοι είναι οι προσεκτικοί οδηγοί τους ανταμείβουν και από την άλλη ανεβάζουν τα ασφάλιστρα στους επικίνδυνους.
  • Παράλληλα η οδική ασφάλεια αυξάνεται αφού οι οδηγοί γνωρίζουν πως όσο προσέχουν, τόσο ανταμείβονται. Επίσης τα ψηφιοποιημένα ασφαλιστικά προϊόντα που τροφοδοτούνται με δεδομένα τηλεματικής βελτιώνουν σημαντικά τις έρευνες ατυχημάτων βελτιώνοντας σημαντικά την οδική ασφάλεια. 
  • Η διαδικασία βοηθά επίσης τους ασφαλιστές αυτοκινήτων να μειώσουν το χρόνο αποζημίωσης, ενώ παράλληλα η ανάλυση των δεδομένων επιτρέπει τη μείωση της ασφαλιστικής απάτης. 
  • Ως αποτέλεσμα, όλων των παραπάνω είναι πως οι ασφαλιστές του κλάδου αυτοκινήτων χάρη στην αξιοποίηση των δεδομένων μπορούν να ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες χάρη στις εξατομικευμένες υπηρεσίες που θα τους παρέχουν. 
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφάλιση οχημάτων
  • εξατομικευμένη ασφάλιση
  • πελατολόγιο
  • πελάτες
  • τηλεματική
  • δεδομένα αυτοκινήτου
  • δεδομένα
  • αυτοκίνητα

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53

    Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;

  • Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;
    Γιώργος Μούζος, 04/08/2025 - 08:55

    Ο «ασφαλιστικός» κίνδυνος της ανακύκλωσης αέρα στα οχήματα! Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές;

  • Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
    Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26

    Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών

  • Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
    Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55

    Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!

  • Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο

    Με διπλή πεντάστερη αξιολόγηση, 16 ενεργητικά συστήματα ασφαλείας και ανθεκτική μπαταρία, το νέο SUV της Geely αποτελεί σημείο αναφοράς για...
    Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56
  • Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;

    Η αξιολόγηση ασφάλειας των αυτοκινήτων επαναπροσδιορίζει το ρίσκο και το κόστος ασφάλισης Τα τελευταία χρόνια, τα πρότυπα ασφαλείας Euro NCAP αποκτούν...
    Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00
  • Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του;

    Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει...
    Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
  • AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι...
    Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
  • Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου

    Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου

    Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο...
    Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
  • Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;

    Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές;

    Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές...
    Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
10:38 Από τη Δευτέρα 11 Αυγούστου δωρεάν αναλήψεις από τα ΑΤΜ των ελληνικών τραπεζών - Θέσπιση εθνικού πλαφόν για τρίτους παρόχους
  • 10:26 Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία
  • 10:15 Η νέα εποχή του «ΥΓΕΙΑ»-«ΜΗΤΕΡΑ» - Μετεξέλιξη σε ενιαίο, υπερσύγχρονο υγειονομικό συγκρότημα!
  • 09:43 Αδιαφάνεια και διακριτική τιμολόγηση πελατών στις υπηρεσίες Υγείας επισημαίνει η Επιτροπή Ανταγωνισμού
  • 09:30 Ασφαλίσεις τον Αύγουστο - Ποιοι είναι οι ιδανικοί πελάτες;
  • 09:26 Ξηρασία ρεκόρ για τα μέσα Ιουλίου στην Ευρώπη και στην περιφέρεια της Μεσογείου
  • 09:24 Η JP Morgan «ποντάρει» στην Ελλάδα, τα «παράξενα» της Coca Cola HBC, οι υψηλές επιδόσεις της ΔΕΗ και η «απειλή» για τον ΟΤΕ
  • 09:20 Οι σιωπηλοί μάρτυρες της σοβιετικής πυρηνικής εποχής
  • 09:05 Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ
  • 09:00 Οι άνθρωποι της Τήνου και τα έργα τους
  • 08:53 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  • 08:50 Μια βόλτα στη λίμνη του Πηνειού στην Ηλεία!
  • 19:03 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  • 14:20 Η Howden Re εξασφαλίζει πλήρη άδεια αντασφάλισης για δραστηριοποίηση από το Διεθνές Χρηματοοικονομικό Κέντρο του Ντουμπάι (DIFC)
  • 13:20 Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
  • 13:00 EIOPA: Δημοσίευσε τεχνικές προβλέψεις για τη Solvency II σχετικές με τα επιτόκια άνευ κινδύνου
  • 12:35 Χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ για 39 μικρά νησιά στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας GRecoIslands
  • 12:05 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  • 11:52 Swiss Re: Οι ασφαλισμένες ζημίες το 2025 ενδέχεται να ξεπεράσουν τα 150 δισ. δολάρια λόγω του δαπανηρού πρώτου εξαμήνου
  • 11:12 Με ποσοστό 4,53%, από 5,09% προηγουμένως, το ποσοστό του αμοιβαίου κεφαλαίου της Capital στην ΕΧΑΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  2. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 5/8 Στρατηγική συνεργασία της Απόλλων ΑΕ, μέλους του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη, και της Φαραντούρης Insurance Agents
  5. 5/8 Πως μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να αυξήσει κατά πολύ τις αμοιβές του;
  6. 4/8 Τα αδιέξοδα στις πωλήσεις των ασφαλιστικών εταιριών και των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στους πελάτες τους!
  7. 4/8 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube