close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Νέοι τρόποι σύστασης στους πελάτες
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
16/3/2021 - 08:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Νέοι τρόποι σύστασης στους πελάτες

Δημήτρης Μπάτρης, 16/3/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σήμερα όλα αλλάζουν στον τρόπο επικοινωνίας, στον κανόνα ποιος το λέει, πώς το λέει, πού το λέει και γιατί το λέει, καθορίζεται η προσοχή και η κατανόηση του μηνύματος προς τον δεκτή, τα δυο πρώτα καλύπτουν το 70%. Άρα εάν δεν καταλάβει ο άλλος, ποιος είμαι και σε τι μπορεί σήμερα ή αύριο  να του φανώ χρήσιμος, δεν θα ακούσει το μήνυμα και μάλιστα στην εποχή της εξειδίκευσης.

Να σημειωθεί ότι θα μας θυμούνται, με το τι ασχολούμεθα παρά με το όνομα μας.

Η αποτελεσματική εξεύρεση πελατών προϋποθέτει πως θα ξεχωρίζετε από το πλήθος και θα δημιουργείτε μια ανεξίτηλα θετική εντύπωση στους δυνητικούς σας πελάτες, ανεξάρτητα από το αν ξεκινάτε τώρα τη σταδιοδρομία σας ή αν είστε πεπειραμένος παλαίμαχος.

Παραθέτω ορισμένες δημιουργικές στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν, να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και τα έσοδα σας.

Όταν τον ρωτούσαν ένα ασφαλιστή με τι ασχολείται και έλεγε με «Ασφάλειες ζωής» οι περισσότεροι δεν έδειχναν ενδιαφέρον να κάνουν κάποιο ραντεβού μαζί του, όποτε αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο που παρουσίαζε τον εαυτό του. Έτσι λοιπόν, όταν συνάντησε έναν ιδιοκτήτη μιας μικρής επιχείρησης στην ερώτηση του με τι ασχολείται, του απάντησε: «Εργάζομαι στον κλάδο της περιουσιακής αξίας. Δείχνω στους πελάτες μου πώς να αυξάνουν, να προφυλάσσουν και να διατηρούν την περιουσιακή τους Αξία». Η απάντηση θέλω ένα ραντεβού να μάθω περισσότερα γι’ αυτό το θέμα. Του δίδει την επαγγελματική κάρτα του για καθορισμό του ραντεβού. Αν λοιπόν ο τρόπος που παρουσιάζετε δεν λειτουργεί, θα πρέπει να τον αλλάξετε.

Αντί να λέτε Ασφάλειες ζωής δοκιμάστε:

«Βοηθώ τους πελάτες μου να αποκτήσουν ασφάλεια ζωής σε μια συγκεχυμένη και περίπλοκη αγορά. Η ασφάλεια ζωής μπορεί να εξασφαλίσει μια ροή χρημάτων μόλις συνταξιοδοτηθείτε».

Αντί να λέτε χρηματοοικονομικός προγραμματισμός δοκιμάστε:

«Βοηθώ τους πελάτες μου να μεγιστοποιήσουν την περιουσία τους και να ελαχιστοποιήσουν τις φορολογικές  τους υποχρεώσεις».

Προγράμματα Σπουδών και επαγγελματικής αποκατάστασης:

«Βοηθώ τους γονείς, να υλοποιήσουν  τα όνειρα, τις επιθυμίες και τους στόχους, που έχουν για τα παιδιά τους, ώστε αυτά να νιώθουν ασφάλεια για τους γονείς τους.

Συνταξιοδοτικά προγράμματα:

«Βοηθώ τους πελάτες μου, να αποκτήσουν εισόδημα όταν βγουν από την ενεργό δράση, χωρίς να αλλοιωθεί η ποιότητα της ζωής τους, απαλλαγμένο από φόρους».

«Βοηθώ τους πελάτες μου, να μεγιστοποιήσουν την περιουσία τους, εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες της παγκόσμιας αγοράς».

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

«Βοηθώ τους πελάτες μου, πως να αποφεύγουν τις συνηθέστερες παγίδες στην διευθέτηση των περιουσιακών τους υποθέσεων, ώστε να διατηρούν ακέραιη την περιουσία τους».

«Βοηθώ τους πελάτες μου, στην διατήρηση του εισοδήματος τους, όταν συμβεί το καλύτερο δυνατό αλλά και το χειρότερο». Ποιο σας προβληματίζει εσάς περισσότερο;

«Βοηθώ τους πελάτες μου, στην αύξηση και διατήρηση των περιουσιακών τους στοιχείων πριν το χρόνο της συνταξιοδότησης παρέχοντας εγγυημένο εισόδημα μετά τη συνταξιοδότηση». Ποιο θεωρείτε πιο  σημαντικό;

«Βοηθώ τους πελάτες μου, στην διαχείριση κινδύνων και στην αξιοποίηση των αποταμιευτικών και επενδυτικών ευκαιριών της εποχής». Ποιο θεωρείτε πιο σημαντικό;

«Βοηθώ τους πελάτες μου, να θωρακίσουν το εισόδημα και την περιουσία τους». Ποιο θεωρείτε σημαντικότερο από τα δυο;

Προγράμματα υγείας:

«Είμαι εξειδικευμένος στην θωράκιση της προσωπικής και οικογενειακής Υγείας για να αισθάνεστε ασφαλής. Σήμερα το θεωρείτε σημαντικό;».

«Είμαι εξειδικευμένος να θωρακίζω, την οικονομική ανεξαρτησία των πελατών μου όταν είναι σε ενεργό δράση, αλλά και όταν σταματήσουν». Ποιο θεωρείτε σπουδαιότερο;

«Είμαι εξειδικευμένος για την Συσσώρευση Κεφαλαίου Έκτακτης Ανάγκης, είναι μια νέα αντίληψη για την αντιμετώπιση των αναγκών μετά από σοβαρή νοσηλεία, μετά από ένα ατύχημα, η απλώς τις ανάγκες του τελευταίου τρίτου της ζωής μας». Το τελευταίο καιρό έχει φανεί πολύ χρήσιμο σε πολλούς μου πελάτες. Μπορώ να έχω την γνώμη σας; Ευχαριστώ πολύ.

Και για την Σύνταξη, όταν το αγαπάς και το πιστεύεις ότι έχεις να προσφέρεις λύσεις:

«Είμαι ένας σκηνοθέτης που σκηνοθετώ το δικό σας Σενάριο, πώς θα είναι η ζωή σας μετά την ενεργό δράση, πολλαπλασιάζοντας τις ωραίες στιγμές της ζωής σας». Παρακαλώ, μπορώ να έχω την βοήθεια σας για το αρχικό σενάριο;

Όλα τα παραπάνω είναι χρήσιμα εάν γνωρίζουμε ποιος είναι αυτός που απευθυνόμαστε.

Η διαφοροποίηση, από τους άλλους θα  καθοριστεί στα πρώτα λεπτά της συνάντησης μας, άρα περιμένει κάτι διαφορετικό.

Αυτό που έχετε επιλέξει να πείτε  και ο τρόπος που θα το πείτε επίσης θα δείξει το ενδιαφέρον του!

Διαμόρφωσε σήμερα μια νέα δυναμική πρόταση στον πελάτη. Αξίζει!


Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες.

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • τρόποι σύστασης
  • συστάσεις
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια!

    Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία...
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!

    Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις...
    Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
15:48 Διπλή Ανάπλαση-Βοτανικός: Έγκριση διάθεσης 94,3 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του νέου γηπέδου του Παναθηναϊκού
  • 15:40 Alex Bertolotti (PwC): Θετικοί οι βρετανοί ασφαλιστές για την εμπορική συμφωνία ΗΠΑ-Ηνωμένου Βασιλείου
  • 15:25 Covid-19: Τι αποκαλύπτει νέα γενετική μελέτη για την προέλευση του κορονοϊού
  • 15:09 Ο Τραμπ ρίχνει τους δασμούς στην Κίνα στο 80%
  • 14:26 ΕΛΣΤΑΤ: Στο 2% ο πληθωρισμός τον Απρίλιο έναντι 2,4% τον Μάρτιο
  • 13:43 Γεράσιμος Κονιδάρης (ΤΑΥΦΕ): Οι συνέπειες από την άρση της υποχρεωτικότητας ασφάλισης στο Ταμείο Εφάπαξ Παροχών Φαρμάκου!
  • 12:47 Η Zurich εξασφαλίζει παγκόσμια συνολική αντασφαλιστική κάλυψη, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά της απέναντι σε καταστροφές
  • 11:57 Νέος πάπας Λέων ΙΔ': Το Σικάγο πανηγυρίζει για την εκλογή ενός "δικού του παιδιού"
  • 11:08 Θεσσαλονίκη: Άγνωστοι βανδάλισαν τον Λευκό Πύργο
  • 10:52 ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε εξέλιξη μεγάλη τηλεφωνική απάτη στο WhatsApp μέσω SMS - Μην απαντήσετε (φωτο)
  • 10:35 Κωνσταντίνος Τσουτσοπλίδης στο Europa Next: Αυτά που έχουμε κατακτήσει στην Ευρώπη δεν υπάρχουν πουθενά αλλού στον πλανήτη
  • 10:21 Η ασφάλεια αυτοκινήτου είναι υπόθεση ευθύνης - όχι απλώς επισκευής
  • 10:02 Τουρισμός: Νέο ρεκόρ προσέλευσης και εσόδων το 2024 - Ήρθαν πάνω από 40,7 εκατομμύρια επισκέπτες
  • 09:52 Επιχειρήσεις: Νέοι κανόνες στην υποβολή δηλώσεων ΦΠΑ - Τι αλλάζει
  • 09:28 Ποια είναι τα τέσσερα μεγαλύτερα Ασφαλιστικά Κενά παγκοσμίως; Ακάλυπτες ζημιές τρισεκατομμυρίων!
  • 09:25 Πλαγίως: Ο Γουόρεν Μπάφετ
  • 09:19 Τι είναι τα τεχνικά αποθέματα (ή προβλέψεις) που οι ασφαλιστικές εταιρίες υποχρεωτικά τηρούν σύμφωνα με το ν.4364/2016;
  • 09:13 Volkswagen T-Roc Dream: Η νέα έκδοση με premium εξοπλισμό και όφελος 5.000€
  • 09:09 Ηλίας Προβόπουλος: Δύο φωτογραφίες της νίκης
  • 09:06 Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 7/5 Από σήμερα (7/5) οι αιτήσεις για τα 300.000 vouchers του Κοινωνικού Τουρισμού: Οι δικαιούχοι
  2. 6/5 Τι περιουσία έχουν οι Έλληνες: Σκάφη, αυτοκίνητα, πισίνες, σπίτια, ενοίκια και καταθέσεις στο εξωτερικό
  3. 5/5 Αλλαγή σελίδας για τον Νίκο Αντιμησάρη
  4. 7/5 Κυρανάκης: «Αυτά είναι τα μέτρα που εξετάζουμε για να μειωθούν τα θανατηφόρα ατυχήματα»
  5. 8/5 Οι Θεόδωρος Κοκκάλας και Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου είναι δύο άνθρωποι που ξεχώρισαν στην ελληνική και τη διεθνή ασφαλιστική αγορά
  6. 5/5 Από την 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων από φυσικές καταστροφές
  7. 7/5 Ακόμη 10 ιδέες για δ/ντές υπ/των ασφαλιστών

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube