close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

227,3 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις και πληρωμές από την INTERAMERICAN το 2020
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/2/2021 - 14:16
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

227,3 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις και πληρωμές από την INTERAMERICAN το 2020

Nextdeal newsroom, 23/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με σταθερή την εστίαση στον πελάτη, η INTERAMERICAN στο 2020 -έτος κατά το οποίο τέθηκε σε δοκιμασία η κοινωνία και η οικονομία με τη συνεχιζόμενη πολλαπλή κρίση που έφερε η πανδημία- κατέβαλε σε ασφαλισμένους της και σε δικαιούχους, συνολικά, 227,3 εκατ. ευρώ. Το πλήθος των περιπτώσεων έφθασε τις 392.310. Η μικρή μείωση κατά 7% συγκριτικά με τις αποζημιώσεις και πληρωμές του 2019 (244,3 εκατ.) οφείλεται, κυρίως, στις χαμηλότερες αποζημιώσεις των κλάδων Γενικών ασφαλίσεων και Αυτοκινήτου, καθώς και των Ομαδικών ασφαλίσεων.

Κατά μέσο όρο, η εταιρεία πλήρωνε πέρυσι ημερησίως 622.800 ευρώ σε 1.075 πελάτες της και δικαιούχους. Τα στοιχεία τεκμηριώνουν την αξιοπιστία της INTERAMERICAN σχετικά με την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της, σε συνδυασμό με τις γρήγορες και απλοποιημένες διαδικασίες, όπου πέρυσι αναδείχθηκε η ψηφιακή ετοιμότητα και οργάνωση των υπηρεσιών της εταιρείας για την εξ αποστάσεως διαχείριση. Μάλιστα, αν συνεκτιμηθούν και οι υπηρεσίες Βοήθειας (Οδικής και Άμεσης Ιατρικής) που έλαβαν οι πελάτες κατά το 2020, ο μέσος όρος των εξυπηρετηθέντων με κάποια πληρωμή ή υπηρεσία, πέρυσι έφθασε στα 2.387 άτομα την ημέρα.

Η αναγνώριση της επάρκειας και εξυπηρέτησης αντανακλάται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου (Net Promoters Score - NPS). Η έρευνα ποιοτικού ελέγχου σε συνολικό δείγμα 25.325 πελατών έδωσε NPS 64,4 για όλο το εύρος των υπηρεσιών της INTERAMERICAN, υψηλότερο από τον στόχο που είχε θέσει η εταιρεία (60). Ο δείκτης που επιτεύχθηκε, είναι πολύ υψηλότερος από τη μέση αναφορά για το NPS στις ασφαλιστικές υπηρεσίες παγκοσμίως (benchmark), που φθάνει στο 42. Ο τεχνικός δείκτης NPS χρησιμοποιείται για την μέτρηση της ποιότητας των υπηρεσιών και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους. Πραγματοποιείται μετά από υπηρεσία που έχει χρησιμοποιήσει ο πελάτης, βασίζεται στην εμπειρία που αποκομίζει και σκοπός της έρευνας είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών της εταιρείας. Αφορά, κυρίως, στη συγκεκριμένη υπηρεσία όπου έγινε χρήση, όμως συμπεριλαμβάνει και στοχευμένες ερωτήσεις για όλο το customer journey.

Ειδικότερα όσον αφορά στις πληρωμές ανά τομέα δραστηριότητας, πέρυσι στον κλάδο Ζωής η INTERAMERICAN κατέβαλε 61,7 εκατ. ευρώ για θανάτους, λήξεις συμβολαίων, συντάξεις, μόνιμες και πρόσκαιρες ανικανότητες, καθώς και εξαγορές, σε σύνολο 14.203 περιπτώσεων. Ενδεικτικά, σε λήξεις και συντάξεις ατομικών συμβολαίων η εταιρεία πλήρωσε 28,9 εκατ. ευρώ.

Στον τομέα της ασφάλισης Υγείας, καταβλήθηκαν συνολικά 60,6 εκατ. ευρώ σε 211.496 περιπτώσεις για πρωτοβάθμια φροντίδα, χειρουργικές επεμβάσεις, νοσηλεία και επιδόματα. Ο τομέας αποτελεί «κορμό» των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων με ηγετική παρουσία στην ασφαλιστική αγορά και με υπηρεσίες (ιδιόκτητα πολυϊατρεία Medifirst, γενική κλινική Αθηναϊκή Mediclinic, Γραμμή Υγείας 1010 και δίκτυο υγείας), αλλά και με το καινοτόμο σύστημα υγείας «bewell». Η INTERAMERICAN, με έμφαση στην πρόληψη και ιδιαίτερη μέριμνα για την ευζωία, εστιάζει και στην τηλεματική για την ψηφιακή υγεία. Στο πλαίσιο της ανταπόκρισής της στις εξελισσόμενες ανάγκες υγείας των πολιτών, χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εφαρμογή «Medi ON» για έλεγχο και διακρίβωση συμπτωμάτων.

Στις Γενικές ασφαλίσεις, η εταιρεία πλήρωσε σε αποζημιώσεις συνολικά 83 εκατ. ευρώ σε 62.897 περιπτώσεις, έναντι 95,5 εκατ. κατά το 2019, για περιουσία (κατοικία, επιχείρηση, αυτοκίνητο), αστική ευθύνη, νομική προστασία και άλλες καλύψεις κινδύνων. Ο κλάδος οχημάτων παρουσίασε το μεγαλύτερο ύψος αποζημιώσεων, που ανήλθαν στα 65,2 εκατ. ευρώ σε 56.656 περιπτώσεις. Η μέση αποζημίωση αυτοκινήτου –με καθετοποιημένη διαχείριση των ζημιών- ήταν 1.152 ευρώ. Η αποζημιώσεις περιορίστηκαν αισθητά πέρυσι και στον κλάδο κατοικίας και επιχείρησης έναντι του 2019, παρά τις συνέπειες ακραίων φυσικών φαινομένων. Το ιδιαίτερο, έμπρακτο ενδιαφέρον της INTERAMERICAN για την αντιμετώπιση των ανθρωπογενών αιτίων και τη διαχείριση της κλιματικής αλλαγής, υπογραμμίστηκε με άμεσες υπηρεσίες και αποζημιώσεις σε καταστροφικά φαινόμενα, όπως ο «Ιανός» και η «Θάλεια».

Στον τομέα των Ομαδικών ασφαλίσεων, η εταιρεία κατά το 2020 κατέβαλε 22 εκατ. ευρώ σε 103.714 περιπτώσεις ασφαλισμένων με ομαδικά συμβόλαια Ζωής-Υγείας και Ζημιών, που ήταν και οι περισσότερες (14,1 εκατ. σε 85.634 περιπτώσεις), καθώς και σε Υγείας τύπου Medisystem και σε συνταξιοδοτικά. Και στις πληρωμές για Ομαδικές, σημειώθηκε μείωση έναντι του 2019, της τάξεως του 14,4%.

«Ξεκινώντας από τη βάση της ασφαλιστικής συνέπειας, που είναι η έγκαιρη οικονομική κάλυψη και ανακούφιση των ασφαλισμένων μας όταν επέλθει κίνδυνος, θέλουμε να τους προσφέρουμε αξία σε κάθε στιγμή της ζωής τους πέρα από τα όρια της παραδοσιακής ασφάλισης. Είναι σημαντικό για την εταιρεία ότι αυτός ο προσανατολισμός μας, που συνδέεται με τη βιώσιμη ανάπτυξη της INTERAMERICAN, αποτυπώνεται στις έρευνες ικανοποίησης πελατών» τονίζει ο Γιάννης Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος του οργανισμού. Είναι αξιοσημείωτο ότι «κλειδί» για τη στρατηγική της πελατοκεντρικότητας αποτελεί το σύγχρονο Contact Center της εταιρείας, που εξυπηρετεί τους πελάτες της INTERAMERICAN και της Anytime για την διαχείριση των συμβολαίων τους, όπως επίσης και για την εξυπηρέτηση αποζημιώσεων αυτοκινήτου. Το Contact Center διαχειρίζεται και την εξυπηρέτηση πελατών της Οδικής Βοήθειας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • INTERAMERICAN
  • αποζημιώσεις
  • πληρωμές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • «Medi ON» από την INTERAMERICAN: αυξημένο το ενδιαφέρον των πελατών
    Nextdeal newsroom, 19/2/2021

    «Medi ON» από την INTERAMERICAN: αυξημένο το ενδιαφέρον των πελατών

  • Επί ποδός η Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN για την αντιμετώπιση της «Μήδειας»
    Nextdeal newsroom, 17/2/2021

    Επί ποδός η Οδική Βοήθεια της INTERAMERICAN για την αντιμετώπιση της «Μήδειας»

  • INTERAMERICAN: Συμφωνία συνεργασίας με τον Δήμο Σκύρου για υπηρεσίες υγειονομικής αερομεταφοράς

    INTERAMERICAN: Συμφωνία συνεργασίας με τον Δήμο Σκύρου για υπηρεσίες υγειονομικής αερομεταφοράς

    Μια ακόμη σημαντική συμφωνία για ανάγκες άμεσης υγειονομικής αερομεταφοράς από τη νησιωτική Ελλάδα πρόσθεσε στις συνεργασίες της η INTERAMERICAN. Η...
    Nextdeal newsroom, 16/02/2021 - 12:46 16/2/2021
  • INTERAMERICAN: Καινοτομία για την προστασία της Ελλάδας στα χρόνια της κλιματικής αλλαγής

    INTERAMERICAN: Καινοτομία για την προστασία της Ελλάδας στα χρόνια της κλιματικής αλλαγής

    Content Contributor Ιωάννα Μεσσήνη, Actuarial Analyst και Project Manager του έργου ΥΑΝΤΑΣ Τα τελευταία χρόνια οι κλιματικές αλλαγές που συντελούνται στον...
    Nextdeal newsroom, 15/02/2021 - 10:31 15/2/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading