Γιώργος Μούζος, 30/10/2020 - 14:56 facebook twitter linkedin Βροχή τα πρόστιμα από τη μη ή λανθασμένη χρήση μάσκας στο αυτοκίνητο! Γιώργος Μούζος, 30/10/2020 facebook twitter linkedin Η Τροχαία κάνει μαζικούς ελέγχους σε κομβικά σημεία της πρωτεύουσας για τη χρήση της μάσκας, με τα πρόστιμα να πέφτουν «βροχή». Μόνο χθες στη λεωφόρο Συγγρού, από τις 10 το πρωί, άνδρες της Τροχαίας που πραγματοποιούσαν ελέγχους, είχαν δώσει 22 πρόστιμα σε οδηγούς, εκ των οποίων οι 17 είναι για τη μη χρήση μάσκας και τα υπόλοιπα για λάθος χρήση της. Αρκετοί είναι εκείνοι που αντέδρασαν στα πρόστιμα, ύψους 150 ευρώ, αν και παραδέχθηκαν ότι δεν φορούσαν σωστά τη μάσκα. Τι ισχύει για τις μάσκες στα αυτοκίνητα: Στα ταξί η μάσκα είναι υποχρεωτική για οδηγό και πελάτες. Στο ΙΧ αυτοκίνητο η μάσκα δεν είναι υποχρεωτική όταν ο οδηγός είναι μόνος του στο όχημα και όταν οι επιβάτες είναι συγγενείς πρώτου βαθμού (σύζυγοι, γονείς με παιδιά). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση ο οδηγός και οι επιβάτες θα πρέπει να φορούν μάσκα. Υποχρεωτική η χρήση της μάσκας είναι και στα επαγγελματικά οχήματα όταν υπάρχουν συνεπιβάτες. Η μάσκα θα πρέπει να φοριέται σωστά και όχι απλώς να τοποθετείται στο πρόσωπο. Θα πρέπει να καλύπτει το στόμα και τη μύτη, αλλιώς επιβάλλεται πρόστιμο. Σε ό,τι αφορά τις μοτοσικλέτες, υπενθυμίζεται πως οδηγός και συνεπιβάτης πρέπει να φορούν κράνος, οπότε η μάσκα μέσα από το κράνος δεν είναι υποχρεωτική. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις «κίτρινες» περιοχές ο αριθμός των επιβαινόντων σε ΙΧ είναι τα τέσσερα άτομα, ενώ στις «κόκκινες» τα τρία. Τι γίνεται με τους υπόλοιπους ελέγχους για τα μέτρα αποφυγής διάδοσης του Covid-19; Σε σχετικό Δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε η Ελληνική Αστυνομία, χθες, Πέμπτη 29 Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκαν σε όλη την επικράτεια 44.279 έλεγχοι και βεβαιώθηκαν οι ακόλουθες παραβάσεις: 200 παραβάσεις για μετακίνηση από 00:30 έως 05:00 και επιβλήθηκαν ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα των 150 ευρώ, ως ακολούθως: 146 στην Αττική, 39 στη Θεσσαλονίκη, 5 στην Κεντρική Μακεδονία, 4 στην Ήπειρο, 2 στη Θεσσαλία, 2 στη Στερεά Ελλάδα και 2 στη Δυτική Μακεδονία. Από την έναρξη εφαρμογής του μέτρου έχουν βεβαιωθεί συνολικά (1.584) σχετικές παραβάσεις. Τέσσερις παραβάσεις για κανόνες λειτουργίας καταστημάτων και ιδιωτικών επιχειρήσεων (απαγόρευση λειτουργίας, μη χρήση μάσκας από το προσωπικό, ποσοστό τ.μ. επιφανείας ανά άτομο, αποστάσεις τραπεζοκαθισμάτων, μη δήλωση ραντεβού και λίστας πελατών, κ.λπ.). Επιπρόσθετα από αρχές Αυγούστου έχουν βεβαιωθεί συνολικά 1.036 σχετικές παραβάσεις και έχουν συλληφθεί 82 άτομα, ενώ για μη χρήση μάσκας - μη τήρηση προβλεπόμενης απόστασης έχουν βεβαιωθεί 1.357 παραβάσεις και επιβλήθηκαν ισάριθμα διοικητικά πρόστιμα των 150 ευρώ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους Όταν ένα «αστεράκι» 2 εκατοστών μπορεί να κοστίσει χιλιάδες ευρώ, αλλά το κυριότερο την αξιοπιστία σας ως ασφαλιστές. Οι περισσότεροι ασφαλισμένοι... Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45