close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ξεπερνώντας τους τέσσερις ειδικούς λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι δεν αγοράζουν ασφάλειες!
Κώστας Ακριβόπουλος
Κώστας Ακριβόπουλος,
9/10/2024 - 10:08
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ξεπερνώντας τους τέσσερις ειδικούς λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι δεν αγοράζουν ασφάλειες!

Κώστας Ακριβόπουλος, 9/10/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Κώστας Ακριβόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, Training, Mentoring, Coaching (ILU, FA, MNGM, SOCIOL, PSYCHOL, NLP, MRKTG, AML, Feng Shui, GESTALT, SILVA, MDRT, IKMG, LIMRA, LOMA, GAMA, INNOV, ΛΑΕΚ/ΟΑΕΔ)


Μερικές φορές, λόγω προκατασκευασμένων ιδεών, οι υποψήφιοι Πελάτες πιστεύουν ότι δεν χρειάζονται ασφάλιση ζωής, υγείας, πυρός ή άλλου είδους κάλυψη και απορρίπτουν τους Συμβούλους Ασφαλιστικών υπηρεσιών που τους προσεγγίζουν.

Εκτός των συνηθισμένων αντιρρήσεων, ας δούμε και άλλους 4 λόγους άρνησης, τους οποίους μπορεί να αντιμετωπίσουμε ως έλλειψη ενδιαφέροντος για την ασφάλιση και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό.

1. Αποτυχία κατανόησης της σημασίας και της αξίας της πρότασης.
Μερικές φορές οι Πελάτες δεν έχουν επαρκή κατανόηση σχετικά με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και τι μπορούν να κάνουν οι καλύψεις για αυτούς και τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Τι μπορείτε να κάνετε:
Παρέχετε στους Πελάτες πρόσθετες πληροφορίες. Ωστόσο, προτού προσφέρετε προτάσεις, κατανοήστε πλήρως το περιεχόμενο των ασφαλιστικών προγραμμάτων και άλλες σχετικές πληροφορίες αγοράς, ώστε να μπορείτε να απαντήσετε, με καλά προετοιμασμένες απαντήσεις στις ερωτήσεις των Πελατών. Αυτό βοηθά τους Πελάτες να αισθάνονται πιο σίγουροι για την ασφάλιση, που τους προτείνετε.

2. Έλλειψη αντιληπτής επείγουσας ανάγκης για ασφάλιση.
Εάν οι Πελάτες έχουν μια ψεύτικη αίσθηση αισιοδοξίας και πιστεύουν ότι δεν πρόκειται ποτέ να συμβεί ένα καταστροφικό γεγονός, ένας Daniel, ένας Ιανός, μία Θάλεια, να υποστούν ατύχημα ή να πάθουν σοβαρή ασθένεια, θα αγνοήσουν την ανάγκη να αγοράσουν ασφάλιση.

Τι μπορείτε να κάνετε:
Μοιραστείτε ιστορίες και πληροφορίες. Δείξτε στοιχεία, στατιστικές, φωτογραφίες και μην εγκαταλείπετε την προσπάθεια, διατηρώντας επαφή μαζί του και μοιρασθείτε, τακτικά, πρακτικές πληροφορίες, και στατιστικές για φυσικά φαινόμενα, ατυχήματα, κλοπές, υγεία και να τον ενημερώνετε συνεχώς για τη σημασία της αγοράς ασφάλισης. Μετά από λίγους μήνες, ο Πελάτης σίγουρα θα αγοράσει.

3. Έλλειψη εμπιστοσύνης στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους.
Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν ερχόμαστε σε επαφή με πιθανούς και νέους Πελάτες, οι οποίοι δεν γνωρίζουν πολλά για το επάγγελμά μας.

Τι μπορείτε να κάνετε:
Προτείνουμε, πρώτα να τους ενημερώσετε ότι υπάρχει νομοθεσία για κάθε κίνηση μιας Ασφαλιστικής Εταιρίας, ότι υπάρχει Εποπτική Αρχή, η Τράπεζα της Ελλάδος, που ελέγχει κάθε κίνηση και επιβάλει υψηλές κυρώσεις για κάθε παράπτωμα και ότι έχει δικαίωμα αιτιάσεων προς τον Επόπτη.
Στη συνέχεια να κατανοήσετε, πάντα με σχετικές ερωτήσεις, το υπόβαθρο, τις προσδοκίες, την οικονομική κατάσταση, τις ανάγκες και τις πεποιθήσεις του Πελάτη, πριν δώσετε προτάσεις και σχέδια για να επιλέξουν οι ίδιοι.

4. Φόβος για ορφανό συμβόλαιο.
Οι Πελάτες μπορεί να ανησυχούν ότι, εάν ο Πράκτορας Ασφάλισης παραιτηθεί, ή φύγει από τη ζωή, τότε οι αποζημιώσεις, η ανανέωση και άλλα θέματα δεν θα διαχειρίζονται και θα χάσουν την προστασία τους. Ίσως δεν θα λαμβάνουν συμβουλές από έναν νέο Σύμβουλο, στον οποίο δεν θα έχουν εμπιστοσύνη.

Τι μπορείτε να κάνετε:
Απαιτείται περισσότερος χρόνος και ειλικρίνεια, ώστε να δημιουργήσετε μια επαγγελματική και αξιόπιστη εικόνα, για να αυξηθεί η εμπιστοσύνη των Πελατών. Χτίστε μια φιλική σχέση στέλνοντας ευχές για τις γιορτές και τα γενέθλια, όλης της οικογένειας, ελέγχοντας τακτικά και παρέχοντας συμβουλές την κατάλληλη στιγμή.
Ωστόσο, αυτή η προσέγγιση απαιτεί υπομονή και χρόνο. Προσκαλέστε τους στο γραφείο σας ή σε κάποια συνάντηση της Εταιρείας, να γνωρίσουν και τους Συνεργάτες σας αλλά και τον Διευθυντή σας. Όταν εμπιστευτούν εσάς θα εμπιστευτούν και τους Συνεργάτες φίλους σας.

ΤΕΛΟΣ
Συνεχίστε να ψάχνετε για άλλες νέες τεχνικές, για να αυξήσετε την εμπειρία σας και να βελτιώσετε τις δυνατότητες για μελλοντικούς Πελάτες.
Διατηρείτε πάντα μια θετική και ειλικρινή στάση. Ακόμα κι αν οι Πελάτες σας είναι αρχικά επιφυλακτικοί, εσείς πρέπει να συνεχίσετε να δείχνετε ότι ενδιαφέρεστε πραγματικά για αυτόν για να αυξηθεί η εμπιστοσύνη του Πελάτη προς εσάς!


Καλή Επιτυχία!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • 5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος
    Κώστας Ακριβόπουλος, 25/04/2025 - 11:58

    5 τρόποι με τους οποίους η συμμετοχή σας στα Συνέδρια αποδεικνύει την αξία σας ως 5 STARs Aσφαλιστικός και Xρηματοοικονομικός Σύμβουλος

  • Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!
    Κώστας Ακριβόπουλος, 24/04/2025 - 10:08

    Η Έρευνα Αναγκών και η…κουρτίνα!

  • Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης
    Κώστας Ακριβόπουλος, 23/04/2025 - 09:19

    Το στάδιο της Αυτό-αξιολόγησης

  • H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία
    Κώστας Ακριβόπουλος, 22/04/2025 - 12:01

    H διαχείριση επιχειρηματικών επικοινωνιών και η διαπολιτισμική επικοινωνία

  • …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    …και η ιστορία συνεχίζεται…! Πότε και πώς θα σταματήσει να διασύρεται το επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

    Παρατηρώντας  τα νέα αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης των Διαμεσολαβητών, που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη, το Σάββατο και την Κυριακή (12 και 13/04),...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 14:45
  • Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Εξεταστικές Υποχρεώσεις Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Τραπεζικών Υπαλλήλων - Ποιοι έχουν περισσότερες;

    Αν η πολλή γνώση δημιουργεί προβλήματα, η άγνοια σίγουρα δεν μπορεί να τα λύσει! Ας μάθουμε λοιπόν: Παρατηρούμε να γίνεται πολλές...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 16/04/2025 - 10:46
  • Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Έτοιμοι για τις νέες επαναπιστοποιήσεις του 2025; Εσείς πού θα παρακολουθήσετε το 15ωρο; Η Εταιρεία σας διαθέτει τις 15 ώρες;

    Ετοιμαστείτε! Άνοιξαν  οι Επαναπιστοποιήσεις του 2025, ετοιμαστείτε να παρακολουθήσετε το 15ωρο, διαδικτυακά ή δια ζώσης ! Όπως έχουμε αναφέρει, σε προηγούμενο...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 14/04/2025 - 09:17
  • Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Αλήθεια, πόσο επαγγελματίας διαμεσολαβητής είστε;

    Παρατηρούμε ότι ένα ποσοστό Διαμεσολαβητών, ευτυχώς όχι πολύ μεγάλο, αλλά αρκετό για να μας προβληματίσει, “ξεχνά” την ετήσια υποχρέωση της...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 10/04/2025 - 10:55
  • Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζει ο Κλάδος Εγγυήσεων και ο Κλάδος Πιστώσεων;

    Που βαδίζουν  σήμερα οι δύο πολύ σημαντικοί Κλάδοι; Γιατί σήμερα έχουν πτώση και όχι άνοδο;     Όταν υπάρχουν Ασφαλιστικά γραφεία στην αγορά, πολύ...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 07/04/2025 - 10:02
  • Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Μα έχω…“Φροντίδα…βοήθειας” για το αυτοκίνητό μου, δεν χρειάζομαι και “Οδική βοήθεια”!

    Έχουμε εξηγήσει στους Πελάτες μας τη διαφορά της Φροντίδας Ατυχήματος με την  Οδική Βοήθεια; Αν του το αναφέραμε και αρνήθηκε, σημειώσαμε...
    Κώστας Ακριβόπουλος, 30/01/2025 - 10:04

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
17:00 Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
  • 15:50 Γιάννης Στουρνάρας (Τράπεζα της Ελλάδος): Χρειάζεται να εστιάσουμε στην προσαρμογή στην αλλαγή του κλίματος και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  • 15:25 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!
  • 15:00 Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή
  • 14:43 Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»
  • 14:00 Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον
  • 13:20 Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt
  • 13:18 Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
  • 12:48 New technologies, the driving force for health and economy
  • 12:46 Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία
  • 12:28 Το Αρσάκειο-Τοσίτσειο Νηπιαγωγείο Εκάλης τραγουδά για την Ελλάδα μέσα από τις μελωδίες του Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:18 Συνεργασία του Γ.Ν.Α “ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ” και της Α΄ Μ/Γ Κλινικής ΕΚΠΑ με τη HOPEgenesis!
  • 12:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, 420.000 έχουν ήδη επιστρέψει
  • 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
  • 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
  • 11:20 Πως ο ΕΟΠΥΥ αποκλείει τους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη από την πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες!
  • 11:00 Το Ε.Β.Ε.Π. ζητά να ενταχθεί η Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό κατάλογο μονάδων ανακύκλωσης πλοίων
  • 10:40 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation!
  • 09:45 ΥΠΕΘΟ: Σε διαβούλευση νομοσχέδιο ενίσχυσης πολιτών που διαμένουν σε ενοίκιο, των συνταξιούχων, υπερηλίκων και ατόμων με αναπηρία
  • 09:36 CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;
  7. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube