Λάουρα Σταυρίδου, 21/7/2023 - 09:57 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Πυρκαγιά και Επιχείρηση. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής είναι ο πρώτος Underwriter! Λάουρα Σταυρίδου, 21/7/2023 facebook twitter linkedin Συνεχίζονται οι αυτοψίες και οι καταγραφές των ζημιών στις πυρόπληκτες περιοχές και είναι διαπιστωμένο πως πέρα από τις κατοικίες και τις καλλιέργειες έχουν καταστραφεί και επιχειρήσεις. Οι τέσσερις επιχειρήσεις (βιοτεχνίες & αποθηκευτικοί χώροι) που βρίσκονται επί της Λ. Αναβύσσου υπέστησαν ολική ζημιά. Η πυρκαγιά είναι ένα απειλητικό γεγονός και δεν υπάρχουν μόνο οι δασικές πυρκαγιές αλλά και εκείνες μπορεί να ξεκινήσουν από την ίδια την επιχείρηση. Η καταγραφή των μέτρων πυροπροστασίας σε μια επιχείρηση είναι εξαιρετικά σημαντική για το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Σε κάθε κτίριο τηρούνται μέτρα Παθητικής και Ενεργητικής Πυροπροστασίας. Το σύνολο των μέτρων που εξασφαλίζουν την έγκαιρη και ασφαλή διαφυγή του κοινού από το κτίριο και την αποφυγή μετάδοσης της πυρκαγιάς σε άλλους χώρους ή άλλα κτίρια, ονομάζεται παθητική Πυροπροστασία. Τέτοια μέτρα είναι η πυροδιαμερισματοποίηση χώρων κτιρίου, οδεύσεις διαφυγής, φωτεινές σημάνσεις και έξοδοι κινδύνου. Η Ενεργητική Πυροπροστασία περιλαμβάνει τα μέσα πυροπροστασίας που εγκαθίσταται σ’ ένα κτίριο και τα οποία αποσκοπούν στην έγκαιρη ανίχνευση και την άμεση αντιμετώπισή της πυρκαγιάς. Τα μέσα αυτά δεν περιορίζονται στους φορητούς πυροσβεστήρες και στο σύστημα χειροκίνητης αναγγελίας πυρκαγιάς, αλλά υπάρχουν συγκεκριμένοι κανονισμοί που προβλέπονται από την πυροσβεστική. Ωστόσο δεν είναι λίγες οι φορές που αυτά τα συστήματα ασφαλείας καταστρατηγούνται και συχνά συναντάμε: Σταθμούς εργαλείων που είναι άδειοι, Οδοί διαφυγής οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως αποθηκευτικοί χώροι για το χαρτί του printer, Πυροσβεστήρες ληγμένοι, Πυροσβεστικές φωλιές τοποθετημένες πολύ ψηλά (δεν θα φαίνονται με τον καπνό) ή άδειες ή ακόμα χωρίς μάνικα αλλά με λάστιχο ποτίσματος, που φυσικά δεν είναι πυράντοχο! Δεν χρειάζεται να είναι κανείς εμπειρογνώμονας προκειμένου να δει πράγματα που τα υπαγορεύει η κοινή λογική. Ρίξτε μια ματιά και μπορεί να δείτε πράγματα που θα σας εκπλήξουν! Με την απλή παρατήρηση μπορείτε να βοηθήσετε τους δυνητικούς σας πελάτες και να είναι σωστά προστατευμένοι και να μην έχουν προβλήματα κατά την αποζημίωση. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51 Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27 Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36