Λάουρα Σταυρίδου, 18/7/2023 - 08:55 facebook twitter linkedin Λάουρα Σταυρίδου: Ειδικά Προνόμια - Οι μη Ασφαλιστικές Καλύψεις στο Ασφαλιστήριο Υγείας σας! Λάουρα Σταυρίδου, 18/7/2023 facebook twitter linkedin Τα «προνόμια» είναι κάτι σαν δώρο που παρέχουν οι Εταιρείες στον Ασφαλισμένο πελάτη τους. Οι Ασφαλιστικές Εταιρίες προσπαθώντας να ικανοποιήσουν περισσότερο τον πελάτη δημιουργούν «Οικοσυστήματα Υπηρεσιών Υγείας». Ένα οικοσύστημα υγειονομικής περίθαλψης είναι ένα δίκτυο οργανισμών που συνεργάζονται για να παρέχουν υπηρεσίες υγείας . Το οικοσύστημα περιλαμβάνει νοσοκομεία, κλινικές, ιατρεία, ασφαλιστικές εταιρείες και άλλους οργανισμούς που σχετίζονται με την υγεία. Πολλές Ασφαλιστικές Εταιρίες έχουν κάνει συμβάσεις και συμφωνίες με οργανισμούς μη ασφαλιστικούς, ώστε ο πελάτης να έχει δωρεάν πρόσβαση, ή πρόσβαση με μικρό κόστος σε παροχές πρωτοβάθμιας αλλά και δευτεροβάθμιας υγειονομικής περίθαλψης. Πχ η Interamerican εκτός από τα Συμβεβλημένα νοσοκομεία, έχει και Επιλεγμένα Συνεργαζόμενα Νοσοκομεία τα οποία αν τα επιλέξει ο ασφαλισμένος για τη νοσηλεία του θα αξιοποιήσει τα «Προνόμια Νοσηλείας» που του δίνει η Εταιρεία, μειώνοντας ή και μηδενίζοντας τα έξοδα συμμετοχής του. Τα προνόμια δεν είναι μέρος του ασφαλιστικού σας προγράμματος, δηλαδή δεν συνιστούν ασφαλιστικές καλύψεις. Παρέχονται αποκλειστικά από τα νοσοκομεία και παραμένει στη δυνατότητα της Εταιρείας το αν θα συνεχίσει τη συγκεκριμένη συνεργασία. Η Generali έχει φτιάξει ένα «οικοσύστημα» με πέντε άξονες προστασίας: Πρόληψη, Γιατροί & Εξετάσεις, Νοσηλεία, Αποκατάσταση και Υπηρεσίες ευ ζην που περιλαμβάνουν ακόμα και Fitness-ευεξία-διατροφολόγους. Ορισμένες Ασφαλιστικές Εταιρίες έχουν συμβάσεις για δωρεάν ιατρικές επισκέψεις, δωρεάν διαγνωστικές εξετάσεις και προνομιακές τιμές, όπως πχ η εταιρεία Μινέττα, που συνεργάζεται με την Ευρωκλινική Αθηνών & Παίδων, με τους ομίλους Υγεία-Ιατρικό- Μετροπόλιταν καθώς και με πολλά άλλα νοσοκομεία. Η Ευρωπαϊκή Πίστη εδώ και χρόνια έχει ένα δίκτυο συνεργαζόμενων καταστημάτων. Ψωνίζοντας από αυτό μειώνονται τα ασφάλιστρα του προγράμματος σας. Επειδή οι συνεργασίες των Εταιριών είναι πολλές, καλό θα είναι να συμβουλευτείτε τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή για να σας καθοδηγήσει ώστε να επιλέξτε και την κάλυψη που θέλετε αλλά και τα προνόμια που θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε χρήματα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34