close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Η ERGO Ασφαλιστική γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μία σειρά δράσεων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
18/10/2021 - 08:15
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ERGO Ασφαλιστική γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με μία σειρά δράσεων

Nextdeal newsroom, 18/10/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με ιδιαίτερη χαρά, η ERGO συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών και γιόρτασε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού της στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη με μία σειρά δράσεων για τους ανθρώπους και τους πελάτες της.

Η γιορτή για την Εξυπηρέτηση που κατάφερε να γίνει θεσμός, διοργανώνεται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) κάθε χρόνο την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου (4 – 9 Οκτωβρίου 2021), με στόχο να αναδείξει την αξία της εξυπηρέτησης και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που καθημερινά εργάζονται στον τομέα αυτό.


Μέλη της ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών της ERGO

Η ERGO δίνει ιδιαίτερη σημασία στη σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της με στόχο να δημιουργεί πάντα μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για κάθε ασφαλισμένο. Στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία οργάνωσε μια σειρά δράσεων για την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης και της συμβολής των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για αυτή με βάση τις αξίες της.

Συγκεκριμένα, την εβδομάδα αυτή, η εταιρεία γιόρτασε με τους ανθρώπους της επιβραβεύοντας τους συναδέλφους που εξυπηρετούν πάντα με χαμόγελο τους πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας και προσκάλεσε επιλεγμένους συνεργάτες στους ανακαινισμένους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελατών, ενώ, παράλληλα, διοργάνωσε κλήρωση με έπαθλο πολλαπλές δωροεπιταγές των 300€ από το Πλαίσιο για όσους πελάτες της επικοινώνησαν μέσα στην εβδομάδα με το Τμήμα Φροντίδας Πελάτη και δήλωσαν το email τους.


Στιγμιότυπο από τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με τη συμμετοχή Συνεργατών της εταιρείας

Με αφορμή τις εκδηλώσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, ο Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης δήλωσε: "Στην ERGO, ο πελάτης καθώς και ο συνεργάτης βρίσκονται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και αποτελούν βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της εταιρείας. Η δημιουργία αξίας για αυτούς αποτελεί το εφαλτήριο για την επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και υπό το πρίσμα αυτό, εφαρμόστηκε μία νέα οργανωτική δομή. Με τη δημιουργία του «Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού» και κατά επέκταση της «Διεύθυνσης Πελατών» στόχος μας είναι να εστιάσουμε στον πελάτη και να αποκτήσουμε μεγαλύτερη ευελιξία ώστε να ανταποκρινόμαστε άμεσα κι αποτελεσματικά στις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και των συνεργατών μας. Συνεχίζουμε να επενδύουμε σε εργαλεία και πόρους προκειμένου να κατανοούμε καλύτερα τις ανάγκες των πελατών και να βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες που προσφέρουμε καθώς και τους τρόπους επικοινωνίας με τους ασφαλισμένους μας με τη χρήση νέων ψηφιακών μέσων".


Στιγμιότυπο από τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με τη συμμετοχή Συνεργατών της εταιρείας

Σχετικά με τις δράσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, η κ. Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια Πελατών, ανέφερε: "Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συμμετείχαμε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών για πρώτη φορά και καταφέραμε να υλοποιήσουμε μία σειρά ενεργειών, με στόχο να αναδείξουμε και να επιβραβεύσουμε την προσφορά του ανθρώπινου δυναμικού μας στη διαμόρφωση της Εμπειρίας Πελάτη. Η ανταπόκριση που λάβαμε από όλους τους συναδέλφους, πελάτες και συνεργάτες μας ήταν μεγάλη και αυτό αποτελεί για εμάς το έναυσμα για να οργανώσουμε ακόμα περισσότερες και πιο ανταποδοτικές δράσεις την επόμενη χρονιά".


Στιγμιότυπο από τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με τη συμμετοχή Συνεργατών της εταιρείας

Η κ. Κυριακή Παπακώστα, Προϊσταμένη Τμήματος Φροντίδας Πελάτη, δήλωσε σχετικά με τις εκδηλώσεις που διοργανώθηκαν με αφορμή την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης: "Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχθήκαμε Συνεργάτες της εταιρείας μας στους ανακαινισμένους, σύγχρονους χώρους της Εξυπηρέτησης Πελάτη, εκεί όπου χτυπά η καρδιά της εξυπηρέτησης της εταιρείας μας κάθε μέρα. Μας δόθηκε η ευκαιρία να συναντηθούμε μαζί τους μετά από καιρό και να επιβραβεύσουμε το έργο των ανθρώπων μας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή επικοινωνίας και εργάζονται καθημερινά με βασική επιδίωξη να δημιουργούν μία εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης για τους ασφαλισμένους και τους συνεργάτες μας. Δέσμευσή μας να διατηρήσουμε και στο μέλλον χαρακτηριστικά όπως η “εγγύτητα” και το “ανθρώπινο πρόσωπό” μας προς κάθε συναλλασσόμενο με την εταιρεία μας".


Κεντρική φωτογραφία: Στελέχη της ERGO, από αριστερά, κ.κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης, Διευθυντής Τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού, Κυριακή Παπακώστα, Προϊσταμένη Φροντίδας Πελάτη, Νικολέτα Μπούτσερου, Διευθύντρια Πελατών και Στάθης Τσαούσης, Διευθυντής Τομέα Πωλήσεων

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Ergo
  • ERGO Hellas
  • ERGO Ασφαλιστική
  • εξυπηρέτηση πελατών
  • πελάτες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • H ERGO εμπλουτίζει τα web services με νέα λειτουργικότητα στην εκτύπωση ασφαλιστηρίων συμβολαίων!
    Nextdeal newsroom, 30/9/2021

    H ERGO εμπλουτίζει τα web services με νέα λειτουργικότητα στην εκτύπωση ασφαλιστηρίων συμβολαίων!

  • Η ERGO Ασφαλιστική, Μέγας Χορηγός του 9ου Ημιμαραθωνίου Αθήνας
    Nextdeal newsroom, 21/9/2021

    Η ERGO Ασφαλιστική, Μέγας Χορηγός του 9ου Ημιμαραθωνίου Αθήνας

  • ERGO: Ο Ασφαλιστής στην ψηφιακή εποχή

    ERGO: Ο Ασφαλιστής στην ψηφιακή εποχή

    Η Ασφαλιστική Βιομηχανία δεν θα μπορούσε να ανθήσει αν δεν υπήρχε το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή. Ο γνωστός σε όλους...
    Nextdeal newsroom, 20/09/2021 - 11:29 20/9/2021
  • Η ERGO θέτει ως στρατηγική της προτεραιότητα την ενδυνάμωση του ρόλου της γυναίκας στον οργανισμό

    Η ERGO θέτει ως στρατηγική της προτεραιότητα την ενδυνάμωση του ρόλου της γυναίκας στον οργανισμό

    Στην ERGO αναπτυσσόμαστε διαρκώς και το ανθρώπινο δυναμικό μας αποτελεί τον κινητήριο μοχλό της επιτυχίας μας. Επενδύουμε σε ανθρώπους με...
    Nextdeal newsroom, 15/09/2021 - 11:57 15/9/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
21:30 Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
  • 21:00 Η Πατριαρχική Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στο Φανάρι (Βίντεο)
  • 20:00 «Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα»
  • 19:00 «Καλά Χριστούγεννα!»
  • 14:27 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  • 13:53 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  • 09:51 «Σβήνουν» ακριβά μνημονιακά δάνεια, η ανησυχία της Τουρκίας μετά την τριμερή, και σενάριο για… Εθνική Κυβέρνηση χωρίς Μητσοτάκη, αγκαλιάστε… τη «Σχεδία», σε άλλη πίστα περνά η CrediaBank και το μεγάλο deal των 865 εκατ. της Metlen
  • 08:30 Χριστούγεννα: Γιατί γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου
  • 08:15 Θρασύβουλος Στανίτσας: Ιδιόμελα των Μεγάλων Ωρών των Χριστουγέννων (video)
  • 08:00 Καλήν εσπέραν άρχοντες - Ανοίξτε τις πόρτες στα παιδιά να σας πουν τα κάλαντα
  • 08:00 Τα έθιμα των Χριστουγέννων σε όλη την Ελλάδα
  • 00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 24/12 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  2. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  3. 24/12 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  4. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  5. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  6. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  7. 23/12 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube