ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ
ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΞΕΚΙΝΑΝΕ!!!!!!!!!!!!!
ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ??????????????????????????????
ΤΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΝΟΙΑΣΤΕΙ ?????????????????????
ΜΑΥΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ Κ. ΛΟΒΕΡΔΟ ΓΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΤΙΣ GENΕRAL UNION !!ΑΣΠΙΔΑΣ ΚΛΠ.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΕΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ SITE ΣΑΣ