Διευκρινίσεις σχετικά με την χρήση των πλασματικών χρόνων ασφάλισης που αφορούν ασφαλισμένους και συνταξιούχους των πρώην Ειδικών Ταμείων και Κλάδων Κύριας Ασφάλισης έδωσε ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργος Κουτρουμάνης σε σχετική εγκύκλιο.
Με τον πρόσφατα ψηφισθέντα ν. 3996/2011, εισάγονται μεταξύ άλλων αλλαγές ως προς το δικαίωμα αναγνώρισης πλασματικών ετών ασφάλισης των ασφαλισμένων και επισημαίνεται ότι σε όλες τις περιπτώσεις το εξαγόμενο ποσό σύνταξης (μαζί με οικογενειακά επιδόματα) δεν μπορεί να υπερβαίνει το ανωτέρω πλαφόν (σήμερα 2.773,40ευρώ).
Αμέσως παρακάτω στη σύνδεση "Δείτε Επίσης" μπορείτε να δείτε τη σχετική εγκύκλιο