close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

"Ασφάλεια Ζωής & Μ.Ο.Α.: Γιατί οι Ασφαλιστές δεν τα Προτείνουν όσο Αξίζουν;"
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/9/2024 - 09:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

"Ασφάλεια Ζωής & Μ.Ο.Α.: Γιατί οι Ασφαλιστές δεν τα Προτείνουν όσο Αξίζουν;"

Nextdeal newsroom, 23/9/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Δημήτρης Αναστασίου, Διευθυντής Ασφαλιστικών Πρακτόρων Εταιρικού Δικτύου, ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική

 

Η ασφάλιση ζωής και η κάλυψη Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (Μ.Ο.Α.) αποτελούν δύο από τα πιο κρίσιμα ασφαλιστικά προϊόντα, προσφέροντας ουσιαστική προστασία στους ασφαλισμένους και στις οικογένειές τους σε περίπτωση θανάτου ή σοβαρής ανικανότητας. Ωστόσο, παρατηρείται ότι οι ασφαλιστές συχνά δεν τα προωθούν επαρκώς. Ποιοι είναι οι λόγοι γι' αυτό και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση;

 

  1. Έλλειψη Εκπαίδευσης και Γνώσεων
    Ένας σημαντικός παράγοντας είναι η έλλειψη κατάλληλης εκπαίδευσης και πλήρους γνώσης αυτών των προϊόντων. Οι ασφαλιστές που δεν κατανοούν σε βάθος τις καλύψεις ζωής και Μ.Ο.Α. αισθάνονται ανασφάλεια να εξηγήσουν τα πλεονεκτήματα και τις λεπτομέρειες στους πελάτες τους. Χωρίς την απαιτούμενη κατανόηση, δεν είναι σε θέση να απαντήσουν αποτελεσματικά σε ερωτήσεις ή ανησυχίες, με αποτέλεσμα να αποθαρρύνονται από το να προτείνουν αυτά τα προϊόντα.
  2. Εστίαση σε Άλλα Προϊόντα
    Πολλοί ασφαλιστές προτιμούν να επικεντρώνονται σε πιο "εύκολα" ασφαλιστικά προϊόντα, όπως οι ασφαλίσεις αυτοκινήτου, κατοικίας ή υγείας, τα οποία θεωρούν ότι είναι πιο εύκολο να πωληθούν ή προσφέρουν υψηλότερες προμήθειες. Έτσι, οι ασφαλίσεις ζωής και Μ.Ο.Α. συχνά παραμερίζονται, παρά το γεγονός ότι καλύπτουν εξαιρετικά σημαντικές ανάγκες των πελατών.
  3. Παρανοήσεις Πελατών
    Οι παρανοήσεις από την πλευρά των πελατών αποτελούν έναν ακόμα παράγοντα. Πολλοί πιστεύουν ότι η ασφάλιση ζωής ή Μ.Ο.Α. είναι ακριβή, περιττή ή δεν ταιριάζει στις ανάγκες τους. Οι ασφαλιστές, γνωρίζοντας αυτές τις αντιλήψεις, συχνά αποφεύγουν να προτείνουν τις σχετικές καλύψεις, φοβούμενοι ότι οι πελάτες δεν θα ενδιαφερθούν ή δεν θα κατανοήσουν τη χρησιμότητά τους. Αυτή η αρνητική προσδοκία πολλές φορές αποθαρρύνει τις προσπάθειες πώλησης.
  4. Αμηχανία στη Συζήτηση για Θάνατο και Ανικανότητα
    Ένα άλλο σοβαρό εμπόδιο είναι η αμηχανία που προκαλείται κατά τη συζήτηση για τον θάνατο ή τη μόνιμη ολική ανικανότητα. Τέτοιου είδους θέματα δημιουργούν συναισθηματική φόρτιση και αρνητική διάθεση, όχι μόνο στους πελάτες αλλά και στους ίδιους τους ασφαλιστές. Αυτό πολλές φορές οδηγεί στην αποφυγή του θέματος και, κατ' επέκταση, στην παραμέληση αυτών των ασφαλιστικών προϊόντων.
  5. Η Σημασία της Διερεύνησης Ασφαλιστικών Αναγκών
    Ωστόσο, όλα τα παραπάνω εμπόδια μπορούν να ξεπεραστούν με σωστή εκπαίδευση και επιμονή στη διερεύνηση των πραγματικών αναγκών του κάθε πελάτη. Η ουσιαστική κατανόηση των ασφαλιστικών αναγκών των πελατών είναι ο πυρήνας της ασφαλιστικής δουλειάς. Όταν οι ασφαλιστές αφιερώνουν χρόνο να εξετάσουν προσεκτικά τις ανάγκες κάθε πελάτη ξεχωριστά, είναι σε θέση να προτείνουν λύσεις που ανταποκρίνονται στις πραγματικές απαιτήσεις και να προσφέρουν υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση.

Η συνεχής εκπαίδευση είναι το κλειδί για την επιτυχία. Οι ασφαλιστές χρειάζεται να εκπαιδεύονται συνεχώς, όχι μόνο για να κατανοούν καλύτερα τα προϊόντα ασφάλιασς ζωής και Μ.Ο.Α., αλλά και για να είναι σε θέση να επικοινωνούν με σαφήνεια τα οφέλη τους στους πελάτες. Ταυτόχρονα, η ενσυναίσθηση στις συζητήσεις που αφορούν ευαίσθητα ζητήματα, όπως ο θάνατος και η ανικανότητα, είναι απαραίτητη για να βοηθήσουν τους πελάτες να κατανοήσουν την αξία αυτών των καλύψεων.

Με τη σωστή προσέγγιση και επιμονή στη διερεύνηση των ασφαλιστικών αναγκών, η ασφάλιση ζωής και η κάλυψη Μ.Ο.Α. μπορούν να γίνουν κεντρικά προϊόντα στην προστασία των πελατών, προσφέροντάς τους την ασφάλεια και την προστασία που πραγματικά χρειάζονται.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
    Nextdeal newsroom, 1/7/2025

    Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

  • ΤτΕ: Πρόστιμα 163.400 ευρώ για συνολικά 14 παραβάσεις της ασφαλιστικής νομοθεσίας το 2024
    Γιώργος Καλούμενος, 1/7/2025

    ΤτΕ: Πρόστιμα 163.400 ευρώ για συνολικά 14 παραβάσεις της ασφαλιστικής νομοθεσίας το 2024

  • Η ΕΑΔΕ ενημερώνει: «Θέλεις να ασφαλιστείς; Ενημερώσου υπεύθυνα»

    Η ΕΑΔΕ ενημερώνει: «Θέλεις να ασφαλιστείς; Ενημερώσου υπεύθυνα»

    Τα δικαιώματα του πολίτη - καταναλωτή στην αγορά ασφαλιστικών προϊόντων Ο ρόλος του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή Η Ένωση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Ελλάδος (ΕΑΔΕ), στο πλαίσιο...
    Nextdeal newsroom, 01/07/2025 - 14:19 1/7/2025
  • Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

    Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

    Στην δωρεά 30 τηλεοράσεων στον Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων προχώρησε η MEGA Brokers στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής...
    Nextdeal newsroom, 01/07/2025 - 12:55 1/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
20:14 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  • 15:46 Προσωπικός Ιατρός: Πρόσκληση για σύναψη σύμβασης με τον ΕΟΠΥΥ για συνέχιση και ενίσχυση του θεσμού
  • 15:14 Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή
  • 14:47 Ειρήνη Αγαπηδάκη από 2nd Synergies Forum on Cancer: Νέα προγράμματα πρόληψης και έρευνα αξιολόγησης ΑΙ στη διάγνωση του καρκίνου
  • 14:42 RetailΒusiness Awards: Οι μεγάλοι νικητές της 22ης διοργάνωσης
  • 14:38 ΤτΕ: Πρόστιμα 163.400 ευρώ για συνολικά 14 παραβάσεις της ασφαλιστικής νομοθεσίας το 2024
  • 14:19 Η ΕΑΔΕ ενημερώνει: «Θέλεις να ασφαλιστείς; Ενημερώσου υπεύθυνα»
  • 14:08 Παναγιώτης Παπαναγιώτου (ΕΚΠΑ): Τα Κέντρα Εγκεφαλικών Επεισοδίων - Μια καθοριστική ελπίδα για τους ασθενείς στην Ελλάδα!
  • 13:51 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στο Mega: Το νέο νομοσχέδιο προέρχεται από προτάσεις εργαζομένων και επιχειρήσεων
  • 13:46 Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!
  • 13:05 Η Howden Re διορίζει τον Elliot Richardson ως Executive Chair καθώς ο Rod Fox αποχωρεί
  • 12:55 Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων
  • 12:50 ΤτΕ: Ετήσια Έκθεση Δραστηριοτήτων Προληπτικής Εποπτείας και Εξυγίανσης 2024 - Εποπτεία επαγγελματικής και ιδιωτικής ασφάλισης
  • 11:51 Bronze διάκριση για την Allianz στα Digital Media Awards 2025
  • 11:48 Ε.Σ.Α.μεΑ.: Σε ισχύ η Ευρωπαϊκή Πράξη Προσβασιμότητας – ν. 4994/2022!
  • 11:30 Αποκλειστικό - Natech: Σε 4 πυλώνες η ανάπτυξή της - Εξυπηρετεί πάνω από 40 τραπεζικούς οργανισμούς διεθνώς - Συνεργάζεται και με την Hellas Direct
  • 11:25 Καύσωνας: Συστάσεις προστασίας από τον Ιατρικό Σύλλογο Αθηνών
  • 11:11 Μεταναστευτικό: Οι μεγάλες προκλήσεις και η "σκληρή γραμμή" σε Ελλάδα και Ευρώπη
  • 10:20 Οχήματα: Ξεκινούν από σήμερα οι απεργιακές κινητοποιήσεις για το ψηφιακό πελατολόγιο - Οι επιπτώσεις στην ασφαλιστική αγορά
  • 10:15 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  3. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  4. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  5. 27/6 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  6. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  7. 30/6 Γερασμένος στόλος οχημάτων: «Ωρολογιακή βόμβα» για τις ασφαλιστικές εταιρείες;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube