close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Εκπαίδευση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Ασφάλιση των Βαθύπλουτων – Είναι τα στατιστικά υπέρ μας; Εξεύρεση και Προσέγγιση
Λάουρα Σταυρίδου
Λάουρα Σταυρίδου,
14/2/2023 - 09:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Ασφάλιση των Βαθύπλουτων – Είναι τα στατιστικά υπέρ μας; Εξεύρεση και Προσέγγιση

Λάουρα Σταυρίδου, 14/2/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μέρος Β'

Μια βασική παράμετρος στην ασφάλιση των ανθρώπων με μεγάλη οικονομική επιφάνεια, είναι να αποκτήσουμε μια επαφή μαζί τους.

Ας δούμε μερικά ενδιαφέροντα νούμερα από μια παγκόσμια μελέτη:

Το 58% των ατόμων High Net Worth Individuals (HNWI) βρήκαν τον Ασφαλιστικό τους σύμβουλο μέσω σύστασης!

Αν δεν το βρίσκετε αυτό αρκετά ενδιαφέρον, δείτε το εξής:

Το 70% των εκατομμυριούχων που είναι ευχαριστημένοι από την εργασία του Ασφαλιστικού τους Συμβούλου, είναι διατεθειμένοι να δώσουν συστάσεις…αλλά μόνο το 10,7% των Ασφαλιστικών Συμβούλων, τους ζητάει συστάσεις!

Επιπλέον η πιθανότητα να γίνει πελάτης σας, αυξάνει 400% όταν έχει προέλθει από σύσταση!

Τα παραπάνω νούμερα ίσως σας πείσουν να ζητήσετε συστάσεις αν έχετε ήδη στο χαρτοφυλάκιο σας ένα άτομο HNWI. Φυσικά πρέπει να δείξετε τον καλύτερό σας εαυτό και να τους δώσετε τη χρησιμότητα που αναζητούν.

Αν όμως δεν έχετε καμία τέτοια επαφή, ένας τρόπος είναι να ασχοληθείτε με ΜΚΟ (με την καλή έννοια) και Φιλανθρωπικές Οργανώσεις. Η συμμετοχή σε ΜΚΟ και άλλες φιλανθρωπικές οργανώσεις για τις οποίες οι HNWI αισθάνονται έντονα και προστατευτικά, είναι πιθανώς μια καλή ιδέα.

Όχι μόνο σας φέρνει πιο κοντά σε άτομα που κάνουν φιλανθρωπία, αλλά επίσης, ίσως μπορείτε να βοηθήσετε τον ίδιο τον οργανισμό.

Φυσικά αντιλαμβάνεστε ότι μια τέτοια κίνηση απαιτεί εκ μέρους σας δέσμευση και μάλιστα μακροχρόνια, αφοσίωση και χρόνο.

Ίσως μπορείτε να δικτυωθείτε με Εταιρείες Ιστορικής Διατήρησης & Οργανισμούς Τέχνης καθώς είναι οργανισμοί που ασχολούνται με ιστορικά ακίνητα υψηλής αξίας και την ανακαίνισή τους, οργάνωση εκθέσεων ζωγραφικής, καλλιτεχνικές εκδηλώσεις και καμιά φορά με δημοπρασίες ακριβών αντικειμένων. Συνήθως άτομα που ανήκουν στο Affluent Market ασχολούνται με αυτούς τους τομείς.

Οι ευκαιρίες παρουσιάζονται στους τολμηρούς και θα μπορούσατε να ασχοληθείτε αρχικά με την ασφάλιση έργων τέχνης.

Επίσης κάθε φορά που τέτοιοι οργανισμοί αποκτούν ένα νέο ακίνητο υψηλής αξίας με στόχο την ανακαίνιση και τη διατήρησή του, ίσως εσείς μπορείτε να ασφαλίσετε την όλη διαδικασία.

Οι επιχειρηματικές ασφαλίσεις , είναι πιθανό να σας οδηγήσουν σε επιτυχημένους και πλούσιους ανθρώπους, γι’ αυτό βάλτε την επιδίωξη τους, στο εβδομαδιαίο σας πρόγραμμα και ας φαίνεται αρχικά ότι το κλείσιμο τέτοιων εργασιών είναι δύσκολο. Σε αυτή τη περίπτωση η επιμονή ανταμείβεται. Με τρείς εταιρείες στο χαρτοφυλάκιο σας, δεν θα χρειαστεί να ξαναψάξετε για δυνητικούς πελάτες.

Οι παραπάνω τρόπο μπορεί να σας οδηγήσουν σε μια γνωριμία και εσείς θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να συστηθείτε προκαλώντας το ενδιαφέρον του συνομιλητή σας, μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Προσοχή όμως εδώ. Μια πολύ σύντομη γνωριμία μπορεί να σας οδηγήσει σε μια παγίδα και να χάσετε την ευκαιρία που καλλιεργούσατε καιρό, αν αντί να αξιοποιήσετε τη γνωριμία, την εκβιάσετε.

Το Elevator pitch είναι γνωστό από πολλά ασφαλιστικά βιβλία και σημαίνει πως μέσα σε 30’ δευτερόλεπτα περίπου, θα πρέπει να ορίσετε επαγγελματικά τον εαυτό σας, γνωστοποιώντας ποιος είστε, τι κάνετε και τι θα θέλατε από τη γνωριμία.

Eίναι μια πειστική και περιεκτική ομιλία που θα έχετε σχεδιάσει για να επισημάνετε τι κάνετε, πώς το κάνετε και ποια οφέλη θα αποκομίσει ο ακροατής από την εργασία σας.

Παράδειγμα: «Με την εταιρεία μας, καθοδηγούμε τους πελάτες μας ώστε να διαχειριστούν την άβυσσο της πληροφορίας και να επιλέξουν ένα ταιριαστό ασφαλιστικό σχέδιο, μέσα από μια ευρεία γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων ώστε να δημιουργήσουν προστασία των πολύτιμων περιουσιακών τους στοιχείων, δηλαδή το έργο της ζωής τους».

Αν και ο βαθύτερος σκοπός του Elevator pitch είναι να φανεί το πόσο αφοσιωμένος είστε σε αυτό που κάνετε, δεν είναι κάθε στιγμή κατάλληλη για κάτι τέτοιο.

Πρέπει να διαχωρίσετε τη στιγμή που απαιτεί μια απλή γνωριμία και τη στιγμή που είναι κατάλληλη για Elevator pitch. Δεν πρέπει να φανείτε πιεστικός ή ακόμα χειρότερα απελπισμένος.

Επειδή το θέμα είναι εκτενές θα μιλήσουμε στο επόμενο άρθρο για ορισμένα μικρά επαγγελματικά μυστικά που αφορούν αυτή την αγορά.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;
    Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16

    Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;

  • 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
    Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44

    4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!

  • Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
    Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35

    Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;

  • Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
    Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45

    Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;

  • Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής;

    Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα...
    Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
  • Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;

    Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια...
    Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
  • Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;

    Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς...
    Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
  • Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται;

    Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες...
    Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
  • Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή!

    Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε...
    Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
  • Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης;

    Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου...
    Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δήμητρα Ματσούκα: Τα «πέτυχε» όλα...τι απαντάει η ίδια
12:17 Δήμητρα Ματσούκα: Τα «πέτυχε» όλα...Τι απαντάει η ίδια
  • 11:33 ΕΑΕΕ: Ενημερωτική Εκδήλωση για την Ασφάλιση Πιστώσεων & Εγγυήσεων διοργάνωσαν η ΕΑΕΕ και ο ΣΕΜΑ
  • 11:24 Η Euroins υποστηρίζει τα 30 χρόνια του «Χαμόγελου του Παιδιού» - Μια γιορτή για τα παιδιά στο Ωδείο Αθηνών
  • 11:15 Ο Εσπερινός της Μεσοσπορίτισας στον αρχαιολογικό χώρο της Ελευσίνας
  • 11:10 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  • 10:24 ΕΙΑΣ: Ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ασφαλίσεων περιβαλλοντικών κινδύνων και αστικής περιβαλλοντικής ευθύνης
  • 10:18 Το σχέδιο Τραμπ για την Ουκρανία: Ρεαλιστική λύση ή επιβράβευση του αναθεωρητισμού
  • 10:00 Τέσσερις γαλλικές τράπεζες κατηγορούνται από ΜΚΟ ότι χρηματοδοτούν την αποψίλωση του Αμαζονίου
  • 09:13 Το «κυνήγι» επενδυτών στην Ασία, η κόντρα ΗΠΑ-Κίνας για τον Πειραιά, οι υψηλές…τάσεις της ΔΕΗ, νέα «ψήφος» στην Metlen και τα υψηλά κέρδη της Motor Oil
  • 09:05 20 Νοεμβρίου 1945: Η μέρα που ξεκίνησε η Δίκη της Νυρεμβέργης
  • 09:03 Euronext: Επιτυχής έκβαση της προαιρετικής δημόσιας πρότασης - Με 74,25% στον Όμιλο ATHEX
  • 08:58 Μάριος Θεμιστοκλέους: Η επιτυχία των μεταρρυθμίσεων είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι το ΕΣΥ δεν καταρρέει
  • 08:53 Το Μεσολόγγι στην «καρδιά» της Ευρώπης
  • 08:50 Κ. Πιερρακάκης: «Η εξαγορά του Χρηματιστηρίου Αθηνών από την Euronext αντανακλά την πρόοδο της ελληνικής οικονομίας»
  • 08:45 Με το ΔΣ του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου συναντήθηκε πρόσφατα, η πρέσβης των ΗΠΑ, Κίμπερλι Γκιλφόιλ
  • 08:40 20 Νοεμβρίου: Η Εκκλησία τιμά τον Άγιο Πρόκλο, Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως
  • 15:00 Carglass®: Το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα
  • 14:47 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  • 14:07 Γεωργιάδης-Παπαστεργίου: Παρουσίαση ψηφιακών εφαρμογών για την αποτροπή πρόσβασης ανηλίκων σε προϊόντα αλκοόλ, καπνού και άτμισης
  • 13:10 Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  2. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  3. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  4. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  5. 18/11 ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Head of Marketing & Product Development αναλαμβάνει ο κ. Αλέξανδρος Βουρδόλης
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube