close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Carglass® στην «Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη»
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
25/11/2021 - 11:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η Carglass® στην «Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη»

Nextdeal newsroom, 25/11/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην «Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη» που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Customer Contact Center Manager της Carglass® Ελλάδος, ο οποίος μοιράστηκε με τα μέλη του ΕΙΕΠ τον τρόπο με τον οποίο το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Carglass® μετατρέπει ένα δυσάρεστο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλου, σε μια ευχάριστη εμπειρία εξυπηρέτησης. Το ταξίδι του πελάτη ξεκινά από την πρώτη στιγμή που θα έρθει σε επαφή με την Carglass®, μέσα από τα πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας της εταιρείας, και ολοκληρώνεται μετά το πέρας του ραντεβού, που θα αφήσει την αξιολόγησή του.

Η Carglass® έχει αναπτύξει ένα διακαναλικό σύστημα επικοινωνίας, το οποίο συγκεντρώνει τις πληροφορίες και τα στοιχεία των πελατών σε μια ενιαία κεντρικοποιημένη πληροφοριακή βάση. Το πολυβραβευμένο Omni-channel σύστημα της Carglass® συνεισφέρει στην αμφίδρομη επικοινωνία, στην αμεσότητα και στην ταχύτητα απόκρισης σε κάθε αίτημα, για μια ενιαία και αδιάλειπτη εμπειρία εξυπηρέτησης. Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας, οι πελάτες λαμβάνουν προσωποποιημένη πληροφόρηση σε κάθε επικοινωνία τους με την εταιρεία, χωρίς να χρειάζεται να επαναλαμβάνουν το περιστατικό ή τα στοιχεία τους.

Για την Carglass® αποτελεί προτεραιότητα η προσφορά ολιστικής και εξατομικευμένης εμπειρίας εξυπηρέτησης σε κάθε περιστατικό, με υπευθυνότητα και ασφάλεια. 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Carglass
  • Πανελλαδική Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη
  • Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • CARGLASS : Διαχωρίζει της θέση της σχετικά με email άλλου παρόχου με θέμα «Πρόσκληση σε Workshop»
    Nextdeal newsroom, 9/11/2021

    CARGLASS : Διαχωρίζει της θέση της σχετικά με email άλλου παρόχου με θέμα «Πρόσκληση σε Workshop»

  • Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021
    Nextdeal newsroom, 21/10/2021

    Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021

  • Carglass®: Παροχή Βοήθειας σε Πυροσβεστικές Δυνάμεις & Πυρόπληκτους

    Carglass®: Παροχή Βοήθειας σε Πυροσβεστικές Δυνάμεις & Πυρόπληκτους

    Η Carglass® Ελλάδος στάθηκε έμπρακτα στο πλευρό των πυροσβεστικών δυνάμεων στην Βαρυμπόμπη και των πυρόπληκτων στην Εύβοια, στις πολυήμερες πυρκαγιές...
    Nextdeal newsroom, 30/09/2021 - 12:28 30/9/2021
  • Carglass®: 30 Χρόνια από την 1η επισκευή παρμπρίζ

    Carglass®: 30 Χρόνια από την 1η επισκευή παρμπρίζ

    Τρεις δεκαετίες έχουν περάσει από την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η πρώτη επισκευή παρμπρίζ από το Belron® Group, τη μητρική εταιρεία...
    Nextdeal newsroom, 28/06/2021 - 11:00 28/6/2021
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube