close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Δημήτρης Τσεκούρας: Οι τεχνολογικοί αυτοματισμοί από μόνοι τους δε φτάνουν
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
23/6/2021 - 14:24
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Τσεκούρας: Οι τεχνολογικοί αυτοματισμοί από μόνοι τους δε φτάνουν

Nextdeal newsroom, 23/6/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει o Δημήτρης Τσεκούρας, CEO ARAG HELLAS

Η ιστορία που ακολουθεί είναι αληθινή.

Πρόσωπα και γεγονότα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

Ο άνθρωπος για τον οποίο θα μιλήσω είναι αυτό που λέμε ώριμης ηλικίας και επιτυχημένης καριέρας. Επιτυχημένος στον κλάδο του, καλός επιστήμονας, διακριτός στη συντεχνία του μάνατζερ και προπάντων ένας καλλιεργημένος άνθρωπος.

Έχει επιλέξει από χρόνια να μην ανήκει στη κατηγορία του «κάνουμε θόρυβο για να μας προσέξουν». Αντιθέτως, όντας μακριά από τις παρεούλες της προκλητής ειδησεογραφίας, ανήκει στην κατηγορία του να «διακρίνεσαι σιωπώντας».

Τον άνθρωπο αυτό, όλα τα φληναφήματα όπου σε κρατάνε στον αφρό μιας προκατασκευασμένης επικαιρότητας τον βρίσκουν μάλλον αδιάφορο, ενώ αντίθετα του αποσπάνε βαθύ σεβασμό τα μετρημένα βήματα των σοβαρών ανθρώπων που ξέρουν να πορεύονται με μετριοπάθεια , δίνοντας έμφαση στην αξιοπιστία και την ποιότητα.

Λίγα ακόμα στοιχεία γι αυτόν.

Αν ρωτήσεις τους στενούς συνεργάτες του, που τον γνωρίζουν χρόνια, θα σου πουν πως είναι αυστηρός αλλά δίκαιος, προτιμά το συμβιβασμό από τη σύγκρουση και τον βασανισμό του διαλόγου από το νταηλίκι των αξιωμάτων. Θα σου πουν ακόμα ότι η μόνιμη συμβουλή του στους έχοντες θέση ευθύνης είναι «πριν αποφασίσεις, να έρχεσαι στη θέση του άλλου» και πως ο ίδιος διαθέτει ένα παράξενο μηχανισμό αυτοδέσμευσης στο στόχο και μια τελειομανία στην εκτέλεση των σχεδίων, απαιτώντας το ίδιο και από τους γύρω του.

Αυτόν τον άνθρωπο που περιέγραψα παραπάνω αφορά το συμβάν που θα εξιστορήσω και επιτρέψτε μου να θεωρώ ότι ίσως προσιδιάζει και σε άλλους ανθρώπους του κλάδου του.

Η ιστορία έχει ως εξής.

Ήταν μεσημέρι μιας Παρασκευής όπου ο άνθρωπος μας προήδρευε μιας διαδικτυακής σύσκεψης, σε μια συνεδρία κάποιας θεσμικής επιτροπής που του είχε ανατεθεί η τιμή να προΐσταται. Ήταν το μεσημέρι δηλαδή μιας συνηθισμένης μέρας, που όπως οι περισσότερες, λύγιζε κάτω από το βάρος των τρεχόντων θεμάτων που, για να είμαστε ειλικρινείς, στις μέρες μας μόνο και μόνο η παρακολούθησή τους φυσικά και ψηφιακά προκαλεί «νοητικό» χάσιμο στον κόσμο της εργασίας με κύρια συνέπεια να χάνεται πολλές φορές η διάκριση ανάμεσα στο σπουδαίο και το ασήμαντο.

Από τα πρώτα λεπτά της σύσκεψης το κινητό του ανθρώπου μας στο αθόρυβο καλούσε συνεχώς, σχεδόν ανά μισή ώρα, από τον ίδιο αριθμό κλήσης, χωρίς να αφήνεται κάποιο μήνυμα στον τηλεφωνητή ή κάποια γραπτή ειδοποίηση, τέτοια που να εξηγεί την αιτία και την επιμονή της.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Όπως αναμενόταν, στην διάρκεια της σύσκεψης οι κλήσεις δεν απαντήθηκαν, αφού αυτό απαιτεί η στοιχειώδης ευγένεια προς τους μετέχοντες και το πρωτόκολλο της επαγγελματικής επικοινωνίας. Η έντονα επαναλαμβανόμενη όμως κλήση από τον ίδιο άγνωστο αριθμό, εύλογα δημιουργεί στον καθένα ανησυχία, αφού το μυαλό του ανθρώπου, χωρίς να το θέλει, πρώτα-πρώτα πηγαίνει στα δυσάρεστα.

Αμέσως, μετά το τέλος της σύσκεψης και αφού οι εισερχόμενες αναπάντητες ήσαν ήδη πέντε-έξι, ο άνθρωπος μας ανησυχώντας προσπάθησε σχεδόν αμέσως να επικοινωνήσει με τους καλούντες για να λυθούν οι απορίες του και να λήξει η δικαιολογημένη ανησυχία του.

Και τώρα αρχίζουν τα ωραία.

Από εκείνη τη στιγμή και για τις επόμενες δύο ώρες όσες φορές και να προσπάθησε ο άνθρωπος μας έπεφτε σε κατειλημμένη γραμμή. Όταν η γραμμή δεν ήταν κατειλημμένη έπεφτε πάνω στο ρομποτικό αυτοματισμό ενός εξελιγμένου συστήματος προ-επικοινωνίας που για να κάνει αναγνώριση - ταυτοποίηση - επιβεβαίωση - διανομή του ζητούσε, μέχρι να συνδεθεί με «τον πρώτο διαθέσιμο εκπρόσωπο», να δηλώσει πατώντας αριθμούς στο πληκτρολόγιο του, ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, ταχυδρομικό τομέα, στοιχεία επικοινωνίας και πιθανόν να του ζητούσαν ακόμα και το τελευταίο ΠΑΠTEST της γυναίκας του, αν ήταν εύκολα διαθέσιμο.

Παρά την αποτυχία της ζωντανής επικοινωνίας, ο άνθρωπος μας τώρα γνώριζε ότι ο αριθμός που προηγουμένως επίμονα τον καλούσε ήταν από μια εταιρία έρευνας ικανοποίησης πελατών που λειτουργούσε για λογαριασμό ενός παρόχου ενέργειας του οποίου όλως τυχαίως ήταν πελάτης. Σταμάτησε φυσικά η ανησυχία του και κάθε εκ μέρους του διάθεση να επικοινωνήσει πλέον εκείνος μαζί τους έλαβε τέλος.

Μια σκέψη που έκανε σχετικά με τα προσωπικά του δεδομένα και την ασφάλειά τους, ότι δηλαδή το GDPR δεν είναι ένα τελευταίας έμπνευσης εισαγόμενο κοκτέιλ, αλλά νόμος του κράτους, φυσικά οπισθοχώρησε λόγω έλλειψης υπομονής και εξάντλησης δυνάμεων.

Και όλα θα τελείωναν εδώ αν δεν ξεκινούσε τώρα πάλι η εταιρία ερευνών, εξ ιδίας πρωτοβουλίας και σαν να μην είχε προηγηθεί εντελώς τίποτα, να προσπαθεί εκ νέου να τηλεφωνεί με αναπάντητες κλήσεις, αφού όλες σταματούσαν γρήγορα πριν απαντηθούν.

Είναι η στιγμή που η αγανάκτηση, γίνεται θυμός, ο θυμός οργή και θέλεις να τα ψάλλεις σε κάποιον, να βάλεις κάποιο στη θέση του για μια περιπέτεια που σε ταλαιπωρεί χωρίς να φταις σε τίποτα.

Αφού ο άνθρωπός μας πέρασε πάλι από τη δοκιμασία του αυτοματοποιημένου ρομποτικού ελεγκτή με τη χρήση σύνθετων συνδυασμών του πληκτρολογίου του, κατάφερε επιτέλους να μιλήσει με τον πρώτο διαθέσιμο εκπρόσωπο μετά από επτά ώρες.

Σε μια γλώσσα κάτι μεταξύ εξώδικης δήλωσης και εξελιγμένων «γαλλικών» απαίτησε να σταματήσει οριστικά κάθε κλήση προς το κινητό του, να διαγράψουν τα στοιχεία του, να απαγορευθεί στον οποιονδήποτε εκπρόσωπο της εταιρίας στο παρόν και στο μέλλον η οποιαδήποτε επαφή μαζί του ή η απόπειρα της. Αφού πήρε τη θετική απάντηση στο αίτημα του, προσπάθησε να ηρεμήσει. Δεν πέρασε όμως ούτε ώρα και πάλι στο κινητό του δέχτηκε κλήση από τον ίδιο αριθμό, αφού κάποιος «εκπρόσωπος» θεώρησε πως έπρεπε να ολοκληρώσει τη δουλειά που του ανέθεσαν και για την οποία, όπως φαίνεται, πληρώνεται μόνο με τις ολοκληρωμένες κλήσεις που καταφέρνει να επιτύχει.

Αυτό που ακολούθησε στον διαταραγμένο πλέον νευρικό κόσμο του ανθρώπου μας είναι θέμα ιατρικής πραγματογνωμοσύνης.

Συμπέρασμα

Τα εξελιγμένα συστήματα ρομποτικού αυτοματισμού για τα οποία δίνουμε τα ωραία μας λεφτά, από μόνα τους δεν φτάνουν. Οι διενεργούμενες έρευνες θέλουν ειδική εκπαίδευση και αυστηρή δεοντολογία. Χωρίς αυτά θα μετατρέψουν τους πελάτες μας σε εχθρούς μας χωρίς να καταλαβαίνουμε γιατί. Αυτά που απαιτούνται είναι πολλά αλλά η αρχή είναι μια. Να έρχεσαι στη θέση του άλλου. Χωρίς αυτό δεν κάνουμε τίποτα.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ARAG
  • ARAG HELLAS
  • Δημήτρης Τσεκούρας
  • ασφάλιση
  • ασφαλιστές
  • τεχνολογικοί αυτοματισμοί

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Πώς εξισώνεται στην πράξη ο πιο αδύναμος διάδικος με τον πλέον ισχυρό αντίπαλο, όταν έχει "στη τσέπη του" ένα ασφαλιστήριο Νομικής Προστασίας της ARAG HELLAS;
    Nextdeal newsroom, 28/5/2021

    Πώς εξισώνεται στην πράξη ο πιο αδύναμος διάδικος με τον πλέον ισχυρό αντίπαλο, όταν έχει "στη τσέπη του" ένα ασφαλιστήριο Νομικής Προστασίας της ARAG HELLAS;

  • Νέα ασφάλιση Νομικής Προστασίας για Ιδιωτικά Σκάφη Αναψυχής από την ARAG Hellas με σημαντική έκπτωση!
    Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/5/2021

    Νέα ασφάλιση Νομικής Προστασίας για Ιδιωτικά Σκάφη Αναψυχής από την ARAG Hellas με σημαντική έκπτωση!

  • Φωτιά σε πλοίο: Τί γίνεται με τα θύματα, τα οχήματα και τα εμπορεύματα; Πώς η ARAG HELLAS δικαίωσε τους ασφαλισμένους της;

    Φωτιά σε πλοίο: Τί γίνεται με τα θύματα, τα οχήματα και τα εμπορεύματα; Πώς η ARAG HELLAS δικαίωσε τους ασφαλισμένους της;

    Η δικαίωση των ζημιωθέντων από το ναυάγιο του "NORMAN ATLANTIC" που διέθεταν Ασφαλιστήριο Νομικής Προστασίας διεθνών μεταφορών στην ARAG HELLAS Πρόκειται...
    Nextdeal newsroom, 12/05/2021 - 16:19 12/5/2021
  • Βασίλης Μπάλλας (ARAG): Έλεος πια με τις ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ πρακτικές των "εισπρακτικών εταιριών" αυτού του είδους!

    Βασίλης Μπάλλας (ARAG): Έλεος πια με τις ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ πρακτικές των "εισπρακτικών εταιριών" αυτού του είδους!

    Άκουσον άκουσον, υπέργηρος οφειλέτης πιστωτικής κάρτας, 94 ετών προθυμοποιείται εν μέσω πανδημίας covid-19, να διακανονίσει το χρέος του και η...
    Nextdeal newsroom, 28/04/2021 - 14:42 28/4/2021

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
11:37 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
  • 10:50 Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:35 Μελέτη AON: Tα τρία επίπεδα συνταξιοδοτικής επάρκειας στην Κύπρο
  • 10:15 Η αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων στο γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με την αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale που επισκέφθηκε την Ελλάδα
  • 10:08 Φορολογικές δηλώσεις: Πώς να αποφύγετε τον φόρο για ανείσπρακτα ενοίκια
  • 10:00 Διακοπές: Ποια είναι τα δικαιώματα μας όταν «κλείνουμε» κάποιο κατάλυμα
  • 09:35 Επιστροφή ενοικίου: Θα χρειαστούν περίπου 5 εκατ. τροποποιητικές δηλώσεις καταγγέλλουν οι λογιστές
  • 09:30 Μεγάλη έρευνα του «Nextdeal» Υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων και επιχειρήσεων: Πώς οι εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων - Τι αλλάζει στην ασφαλιστική αγορά, οι υποχρεώσεις των οδηγών και οι εξαιρέσεις
  • 09:09 Οι «αρκούδες» δεν ήλθαν στις αγορές, «ταύροι» στα ελληνικά ομόλογα, το κόστος του πολέμου για την Ελλάδα, το σύνθημα του Μητσοτάκη, ο Τέλης, ο Ιβάν και η Θύρα 4
  • 09:00 Χρόνος και Κίνδυνος! Οι δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνουν οι ασφαλιστές για λογαριασμό των πελατών τους!
  • 15:35 2ο ΣΦΕΕ Summit: Η Ελλάδα στο Επίκεντρο για ένα Βιώσιμο Σύστημα Υγείας
  • 15:21 Φωτιά στο Γραμματικό: Εντολή για προληπτική απομάκρυνση από Άνω Σούλι και Μαραθώνα - Ενισχύονται και τα εναέρια μέσα
  • 14:40 Σαφάρι για ανασφάλιστα αυτοκίνητα - Πρόστιμα έως 1.000 ευρώ για τους παραβάτες
  • 14:22 Οικονομία της Μακροζωίας: Η Αθήνα στο προσκήνιο του παγκόσμιου διαλόγου
  • 14:10 Πειραιώς: Στηρίζει τη νέα γενιά με το πρόγραμμα «Youth’s Financial Literacy» - Από το σχολείο στην οικονομική αυτονομία
  • 14:02 Εθνική Τράπεζα: Σε ανοδική τροχιά το ΑΕΠ το 1o τρίμηνο του 2025, παρά την απροσδόκητη υποχώρηση των επενδύσεων
  • 13:56 Η Bayer Ελλάς συνεχίζει σταθερά το ταξίδι της δίπλα στην Ομάδα Αιγαίου, υποστηρίζοντας την ισότιμη πρόσβαση για όλους
  • 13:45 CNP Ζωής: Για τις στιγμές που χρειάζεσαι στήριξη, υπάρχει πρόβλεψη!
  • 13:27 Από σήμερα η δωρεάν αποστολή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους «Κατ’ Οίκον». Πώς θα ενταχθείτε στο πρόγραμμα!
  • 13:21 Το 23rd CFO Forum της KPMG στην Ελλάδα φέρνει στις 19 Ιουνίου τους κορυφαίους 50 ομιλητές και 450+ CFOs σε μια ημέρα στρατηγικής, ηγεσίας και αποφάσεων για το μέλλον της οικονομίας!
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  7. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • nextdeal

    Προχθές, εντελώς τυχαία πηγαίνοντας να πάρω ένα ασφαλιστήριο από τους εξαιρετικούς συνεργάτες Χαράλαμπος και Ιωάννα Ιλβανίδη στην Ηγουμενίτσα,έπεσα πάνω στο περιοδικό σας. Ζήτησα αν μπορούσα να το...

    Πως θα φτάσετε στην «κορυφή»; Διαβάστε το Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί!  · 4 months ago

  • nextdeal

    Ποιοι διαμεσολαβητές ακουμπάνε εκεί την παραγωγή; Είναι ελεύθεροι πράκτορες ή και αποκλειστικοί;
    Μήπως οι προμήθειες παίζουν βασικό ρόλο και όχι τα ασφάλιστρα;
    Α.Κ., Μεσίτης - ΑΘήνα

    Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»!  · 7 months ago

  • nextdeal

    Για ποιες αυξήσεις γράφετε;
    Οι πλατφόρμες καθημερινά υπασφαλίζουν σε συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως πάνε θα ξανακλείσουν αν δε προλάβουν να απολυθούν.
    Κώστας Δημοπ., Ηράκλειο

    Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Giuseppe Zorgno ανέβασε τον μέσο όρο των ασφαλιστικών στελεχών στην ελληνική αγορά! Θέλουμε κι άλλους μιμητές του. - Γ. Νικοπ., Χαλάνδρι

    Ο αποχαιρετισμός του Giuseppe Zorgno προς το δίκτυο συνεργατών της AIG  · 7 months ago

  • nextdeal

    Ο Κώστας Μπερτσιάς είναι ένας καλός πρεσβευτής του ασφαλιστικού κλάδου εδώ και πολλά χρόνια! Συγχαρητήρια!!! - Χρ. Κωστ., Αθήνα

    Ο Κωνσταντίνος Μπερτσιάς στην ΕΡΤ για την ασφάλιση στα ηλεκτρικά πατίνια  · 7 months ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading