close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Προϊόντα
  • Bancassurance

BANCASSURANCE

e - ασφάλεια αυτοκινήτου στα μέτρα σου από Eurobank & Eurolife ERB!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
11/11/2019 - 14:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

e - ασφάλεια αυτοκινήτου στα μέτρα σου από Eurobank & Eurolife ERB!

Nextdeal newsroom, 11/11/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

H Eurobank και η Eurolife ERB στο πλαίσιο της συνεργασίας τους, εγκαινιάζουν μια νέα ψηφιακή εμπειρία Bancassurance που απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο, παρέχοντάς του τη δυνατότητα online διαμόρφωσης εξατομικευμένου πακέτου ασφαλιστικής κάλυψης του αυτοκινήτου του.

Μέσα από την αποκλειστική τους συνεργασία, η Eurobank, ως ασφαλιστικός πράκτορας, και η ασφαλιστική εταιρεία Eurolife ERB, αφενός ενισχύουν τη θέση τους στον σταθερά αναπτυσσόμενο κλάδο του Bancassurance και αφετέρου, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής τεχνολογικής επανάστασης, παρέχουν στον καταναλωτή τη δυνατότητα όχι μόνο να επιλέγει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και μάλιστα με το κόστος που ταιριάζει στις οικονομικές δυνατότητές του, αλλά και να ασφαλίζεται στο χρόνο και με τον τρόπο που ο ίδιος αποφασίζει.

Ο Γενικός Διευθυντής Λιανικής Τραπεζικής Eurobank, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, δήλωσε: «Η παροχή σύγχρονων υπηρεσιών Bancassurance που ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες των ελληνικών νοικοκυριών, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα. Η Eurobank συνεχίζει να αξιοποιεί τις μεγάλες δυνατότητες της νέας ψηφιακής εποχής με τον βέλτιστο τρόπο και να προσφέρει απλούστερες, ταχύτερες και ασφαλείς υπηρεσίες και προϊόντα στους πελάτες της, βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους.  Αποτελεί δέσμευσή μας να είμαστε δίπλα στους πελάτες μας, έχοντας ως οδηγό στο σχεδιασμό μας την πελατοκεντρικότητα, παρέχοντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας».

Η Αναπληρωτής Γενική Διευθύντρια Marketing & Business Development της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, Τατιάνα Δικαστοπούλου, δήλωσε: «Η Eurolife, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για παροχή καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών για τα δίκτυά της, εγκαινιάζει τη λογική των «σπονδυλωτών» προγραμμάτων, απαντώντας στη σύγχρονη ανάγκη των πελατών να επιλέγουν τις καλύψεις που αυτοί επιθυμούν, με βάση τις εξατομικευμένες ανάγκες τους».

Όπως ενημερώνουν η Τράπεζα και η ασφαλιστική εταιρία σε κοινή ανακοίνωση, με μια απλή, γρήγορη και συγχρόνως ασφαλή διαδικασία στο ασφαλές ψηφιακό περιβάλλον της Eurobank, και συγκεκριμένα σε ειδικά διαμορφωμένη ενότητα εντός του www.eurobank.gr, όλοι οι ενδιαφερόμενοι (ανεξάρτητα εάν είναι πελάτες της Eurobank ή όχι) θα μπορούν:

  • να διαμορφώνουν οι ίδιοι την ασφάλεια αυτοκινήτου που επιθυμούν, επιλέγοντας το συνδυασμό καλύψεων που χρειάζονται αντί προκαθορισμένων «πακέτων»,
  • να βλέπουν, για πρώτη φορά online, ξεχωριστά για κάθε κάλυψη το κόστος και την περιγραφή της, διαμορφώνοντας αναλυτική εικόνα για τα ασφάλιστρα του αυτοκινήτου τους,
  • έχοντας πλήρη εικόνα του κόστους του συνδυασμού των καλύψεων που οι ίδιοι «χτίζουν», καθώς και της σύνοψης των χαρακτηριστικών της ασφάλειας που επιλέγουν, να πραγματοποιούν online την αίτησή τους, να επιλέγουν τον τρόπο πληρωμής των ασφαλίστρων και να πληρώνουν μεταβαίνοντας στην πλατφόρμα επιλογής τους (η εξόφληση μπορεί να γίνει μέσω του e-Banking της Eurobank ενώ, όσοι δεν είναι χρήστες του e-Banking της Τράπεζας, μπορούν να πληρώσουν με χρέωση της κάρτας τους στο διαδικτυακό τόπο της Eurolife ERB˙ εναλλακτικά, τα ασφάλιστρα μπορούν να πληρωθούν σε κατάστημα οποιασδήποτε από τις τράπεζες που αναφέρονται στα ειδοποιητήρια πληρωμής της Eurolife ERB),
  • να λαμβάνουν άμεσα από την Eurolife ERB e-mail με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους.

Για όσους διατηρούν λογαριασμό μισθοδοσίας στην Eurobank προβλέπεται ευνοϊκή τιμολόγηση ενώ, παράλληλα, ισχύει η τιμολογιακή πολιτική που έχει υιοθετήσει η Eurolife ERB σε συγκεκριμένες κατηγορίες πελατών βάσει κριτηρίων κάλυψης κινδύνων στον κλάδο του αυτοκινήτου.

Με τη σταδιακή ανάπτυξη των δυνατοτήτων της νέας ψηφιακής εποχής και στον χώρο του Bancassurance, διευρύνεται η βεντάλια των ασφαλιστικών προϊόντων που είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου της Eurobank για τους πελάτες της. Σήμερα, 348.000 πελάτες της Eurobank έχουν τουλάχιστον ένα προϊόν της Eurolife ERB, ενώ περισσότεροι από 138.000 πελάτες της Eurobank εμπιστεύονται τα ασφαλιστικά προϊόντα Bancassurance της Eurolife ERB, με τη διαμεσολάβηση της Eurobank, για τη δημιουργία ενός κεφαλαίου που θα καλύψει τις μελλοντικές τους ανάγκες και τις ανάγκες των παιδιών τους. ενώ η συνεργασία Eurobank και Eurolife ERB έχει επεκταθεί και στη δημιουργία ασφαλιστικών προϊόντων υγείας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • e-ασφάλεια
  • ασφάλιση αυτοκινήτου
  • Eurobank
  • bancassurance

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Νίκος Δελένδας: Νέα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αγοράς
    Λάμπρος Καραγεώργος, 6/11/2019

    Νίκος Δελένδας: Νέα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες της αγοράς

  • Οι παράγοντες που δημιουργούν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα
    Nextdeal newsroom, 31/10/2019

    Οι παράγοντες που δημιουργούν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα

  • H Eurolife ERB επενδύει στην εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών της

    H Eurolife ERB επενδύει στην εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών της

    Ένα νέο καινοτόμο σύστημα Customer Relationship Management (CRM) λάνσαρε η Eurolife ERB, με σκοπό να παρέχει κορυφαία εξυπηρέτηση στους πελάτες...
    Nextdeal newsroom, 23/07/2019 - 11:08 23/7/2019
  • Η ελληνική οικογένεια στο επίκεντρο της συνεργασίας Eurobank - Eurolife

    Η ελληνική οικογένεια στο επίκεντρο της συνεργασίας Eurobank - Eurolife

    Η Eurobank και η Eurolife ERB ενώνουν τις δυνάμεις τους και προσφέρουν ολοκληρωμένες σύγχρονες λύσεις με προσιτό κόστος, για το...
    Nextdeal newsroom, 18/06/2018 - 15:50 18/6/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
16:10 Η Howden Hellas ανακοινώνει τη νέα προσθήκη του Τάσου Κουτσουμπή
  • 15:55 IOBE: Παρουσίαση έργου για την Κλιματική Αλλαγή και την Ελληνική Οικονομία
  • 15:36 Θάνος Πετραλιάς: Τα οφέλη από την πρόωρη αποπληρωμή του δημόσιου χρέους
  • 15:30 Αυξήθηκαν στα 78,2 δισ. ευρώ τα κόκκινα δάνεια που έχουν περάσει στους Servicers
  • 14:33 Κομισιόν-ΟΠΕΚΕΠΕ: Πρόστιμο 415 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα για κακοδιαχείριση αγροτικών ενισχύσεων την περίοδο 2016-2023
  • 14:18 Affidea: Νέο Υπερσύγχρονο Διαγνωστικό Κέντρο στη Γλυφάδα
  • 13:42 Κυριάκος Πιερρακάκης: Αναπτυξιακή ευκαιρία για την Ελλάδα η αξιοποίηση της «ασημένιας οικονομίας»
  • 13:28 Η Κ2 αναζητεί συνεργάτη με εμπειρία στην BlueByte
  • 13:14 Ισραήλ-Παλαιστίνιοι: Πυρά ισραηλινών αρμάτων μάχης σκότωσαν 51 ανθρώπους οι οποίοι περίμεναν φορτηγά που μεταφέρουν βοήθεια στη Γάζα
  • 13:10 ΗΠΑ - δασμοί: Η ΕΕ δεν προτείνει μια δίκαιη συμφωνία και η Ιαπωνία είναι "σκληρή", δήλωσε ο πρόεδρος Τραμπ
  • 13:00 Aon: Η έκθεση "Global Cyber Risk Report 2025" αποκαλύπτει ότι περιστατικά φήμης μπορούν να μειώσουν την αξία των μετόχων κατά 27%
  • 12:34 Ανάλυση Εθνικής Τράπεζας: Η διεθνής αβεβαιότητα αναμετράται με τις αντοχές του ελληνικού επιχειρείν
  • 11:37 ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ξεκινά κάλυψη η Mediobanca, βλέπει τιμή στόχο €28,80 - Η κορυφαία ιταλική επενδυτική τράπεζα εκτιμά ότι η μετοχή έχει περιθώριο ανόδου 45%
  • 11:00 Takeda: Επί 244 χρόνια δίνει ελπίδα και ποιότητα ζωής σε εκατομμύρια ασθενείς παγκοσμίως!
  • 10:50 Υποχρεωτικότητα: Crash test για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 10:35 Μελέτη AON: Tα τρία επίπεδα συνταξιοδοτικής επάρκειας στην Κύπρο
  • 10:15 Η αντιμετώπιση των παγκόσμιων προκλήσεων στο γεύμα της Εθνικής Τράπεζας με την αντιπροσωπεία του πανεπιστημίου του Yale που επισκέφθηκε την Ελλάδα
  • 10:08 Φορολογικές δηλώσεις: Πώς να αποφύγετε τον φόρο για ανείσπρακτα ενοίκια
  • 10:00 Διακοπές: Ποια είναι τα δικαιώματα μας όταν «κλείνουμε» κάποιο κατάλυμα
  • 09:35 Επιστροφή ενοικίου: Θα χρειαστούν περίπου 5 εκατ. τροποποιητικές δηλώσεις καταγγέλλουν οι λογιστές
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  7. 11/6 Παγκόσμια Μελέτη για το AI: Γιατί οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν κερδίζουν ακόμα από την Τεχνητή Νοημοσύνη

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube