close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Υπηρεσίες Βοήθειας σε 225.289 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
16/7/2018 - 15:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Υπηρεσίες Βοήθειας σε 225.289 περιστατικά από την INTERAMERICAN, κατά το πρώτο εξάμηνο

Nextdeal newsroom, 16/7/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η πολιτική της INTERAMERICAN για ουσιαστική παρουσία στην καθημερινότητα των ασφαλισμένων της βρίσκει χαρακτηριστική έκφραση στις υπηρεσίες Βοήθειας.

Η εταιρεία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους διαχειρίστηκε 211.110 περιστατικά παρέχοντας Οδική Βοήθεια, ενώ ανταποκρίθηκε σε 14.179 κλήσεις πελατών για Προσωπική Βοήθεια. Συνολικά, από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο η INTERAMERICAN διεκπεραίωσε 225.289 αιτήματα για Βοήθεια, διαχειριζόμενη 1.238 περιστατικά ημερησίως, κατά μέσο όρο. Η ζήτηση των υπηρεσιών Βοήθειας συνεχίζει να παρουσιάζει αυξητική τάση κατά 2,7%, σε σχέση με το 2017. Με βάση τα στοιχεία της  Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος για την περυσινή χρονιά, η INTERAMERICAN στον κλάδο Βοήθειας κατέχει μερίδιο αγοράς 31,5%. O σύνθετος δείκτης NPS (Net Promoters Score), που αντανακλά την ικανοποίηση των πελατών και αφορά, κυρίως, στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ανέρχεται στο 72 και είναι κατά πολύ υψηλότερος από τα διεθνή standards.

«Οι υπηρεσίες Βοήθειας αποτελούν προστιθέμενη αξία σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου της INTERAMERICAN και της Anytime, καθώς και στα προγράμματα ασφάλισης υγείας. Ολοκληρώνουν σφαιρικά την ασφαλιστική κάλυψη των πελατών και διευρύνουν τη θετική εμπειρία του από την εταιρεία μας, σε μια εποχή που η αποτελεσματικότητα καθορίζεται από την αμεσότητα, τη χρήση της τεχνολογίας και την ποιότητα εξυπηρέτησης» επισημαίνει ο Γιώργος Βαλαής, γενικός διευθυντής της INTERAMERICAN Βοήθειας. Οι υποδομές της εταιρείας -ιδιόκτητος στόλος παντός τύπου οχημάτων Οδικής Βοήθειας και στόλος ασθενοφόρων, εξειδικευμένο προσωπικό για το αυτοκίνητο και για την υγειονομική διακομιδή- σε συνδυασμό με συνεργασίες, καθιστούν την εταιρεία ηγετική δύναμη στον κλάδο.

Κατά το πρώτο εξάμηνο, στην Οδική Βοήθεια η INTERAMERICAN εξυπηρέτησε με επιτόπου υπηρεσίες 55.047 περιστατικά, ρυμούλκησε 69.172 οχήματα, μετέφερε στην έδρα τους 19.944 και προσέφερε υπηρεσίες διαχείρισης ατυχήματος (autohelp) σε 66.947 περιπτώσεις. Στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους με τους οποίους συνεργάζεται η εταιρεία, αντιμετωπίστηκαν 8.861 περιστατικά. Ο μέσος χρόνος ανταπόκρισης από τη στιγμή της κλήσης βελτιώθηκε περαιτέρω, μειούμενος στα 26 λεπτά της ώρας στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους, ενώ ο γενικός μέσος όρος είναι 36 λεπτά. Όπως είναι γνωστό, με τροποποίηση στον νόμο 3651/2008, από τις αρχές της φετινής χρονιάς έχει οριστεί ως μέγιστο χρονικό διάστημα ανταπόκρισης, από τη στιγμή της κλήσης, η μια ώρα.

Στον τομέα της Προσωπικής (Άμεσης Υγειονομικής) Βοήθειας, η INTERAMERICAN κατά το ίδιο χρονικό διάστημα πραγματοποίησε 2.727 διακομιδές με ασθενοφόρο, 53 διακομιδές από αέρος (34 με ειδικό αεροπλάνο και 19 με ελικόπτερο), διαχειρίστηκε με επιτυχία 76 περιστατικά στο εξωτερικό και παρείχε υπηρεσίες συμβουλευτικής σε 11.323 περιπτώσεις. Αξίζει να τονιστεί ότι στις από αέρος διακομιδές, ο μέσος όρος χρονικής ανταπόκρισης με άφιξη στο σημείο παραλαβής από τη στιγμή της κλήσης δεν υπερέβη τη μιάμιση ώρα. Ειδικότερα από τη νησιωτική Ελλάδα, πραγματοποιήθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο 7 αεροδιακομιδές. Πέρα από τα ατομικά ασφαλιστήρια, η εταιρεία καλύπτει με ετήσια συμβόλαια Προσωπικής Βοήθειας -μέσω χορηγών- τους κατοίκους της Λήμνου, της Σίφνου και της Ύδρας.

Οι υπηρεσίες βοήθειας κατά το πρώτο εξάμηνο

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • υπηρεσίες βοήθειας
  • οδική βοήθεια
  • προσωπική βοήθεια

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε 9.773 περιπτώσεις από την ΙΝΤERAMERICAN, κατά το πρώτο τετράμηνο!
    Nextdeal newsroom, 10/5/2018

    Παροχή άμεσης ιατρικής βοήθειας σε 9.773 περιπτώσεις από την ΙΝΤERAMERICAN, κατά το πρώτο τετράμηνο!

  • Άμεση βοήθεια της INTERAMERICAN σε Σύρο και Μύκονο, με σωτήριες διακομιδές 
    Nextdeal newsroom, 30/4/2018

    Άμεση βοήθεια της INTERAMERICAN σε Σύρο και Μύκονο, με σωτήριες διακομιδές 

  • Διαχείριση 439.844 περιστατικών  από την INTERAMERICAN Βοήθειας κατά το 2017

    Διαχείριση 439.844 περιστατικών από την INTERAMERICAN Βοήθειας κατά το 2017

    Αυξημένη κατά 2,1% έναντι του 2016 ήταν η ζήτηση υπηρεσιών οδικής και άμεσης ιατρικής βοήθειας από την INTERAMERICAN, κατά το...
    Nextdeal newsroom, 31/01/2018 - 15:43 31/1/2018
  • Άμεση Ιατρική Βοήθεια για όλους τους κατοίκους της Λήμνου από την INTERAMERICAN

    Άμεση Ιατρική Βοήθεια για όλους τους κατοίκους της Λήμνου από την INTERAMERICAN

    Μια πρωτοβουλία ιδιαίτερα σημαντικής κοινωνικής συνεισφοράς ανέλαβαν το Ίδρυμα Π. Μπούμπουρα και ο αθλητικός όμιλος ΗΦΑΙΣΤΙΑ για τη Λήμνο, ως...
    Nextdeal newsroom, 27/11/2017 - 13:31 27/11/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
17:00 Συνέδριο Insurance Europe: Κλιματική αλλαγή και αποταμιεύσεις στις πρώτες προτεραιότητες
  • 15:50 Γιάννης Στουρνάρας (Τράπεζα της Ελλάδος): Χρειάζεται να εστιάσουμε στην προσαρμογή στην αλλαγή του κλίματος και στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος
  • 15:25 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation και σε ηλεκτρονική μορφή!
  • 15:00 Insurance Europe: Η νεότερη γενιά δηλώνει ότι η ασφάλιση πρέπει να γίνει πιο απλή
  • 14:43 Αποκαλυπτήρια αγάλματος Μαριάννας Β. Βαρδινογιάννη στο Ογκολογικό Νοσοκομέιο Παίδων «ΜΑΡΙΑΝΝΑ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ-ΕΛΠΙΔΑ»
  • 14:00 Boehringer Ingelheim Ελλάς | Δράσεις ουσίας για ένα πιο πράσινο μέλλον
  • 13:20 Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt
  • 13:18 Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες
  • 12:48 New technologies, the driving force for health and economy
  • 12:46 Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία
  • 12:28 Το Αρσάκειο-Τοσίτσειο Νηπιαγωγείο Εκάλης τραγουδά για την Ελλάδα μέσα από τις μελωδίες του Μίκη Θεοδωράκη
  • 12:18 Συνεργασία του Γ.Ν.Α “ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ” και της Α΄ Μ/Γ Κλινικής ΕΚΠΑ με τη HOPEgenesis!
  • 12:00 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως στη Βουλή: Από τους 660.000 Έλληνες που έφυγαν στο εξωτερικό, 420.000 έχουν ήδη επιστρέψει
  • 11:55 The uninsured Greeks, their money available and the penetration of insurers in the market!
  • 11:35 Οι ανασφάλιστοι Έλληνες, τα διαθέσιμα χρήματά τους και η διείσδυση των ασφαλιστών στην αγορά!
  • 11:20 Πως ο ΕΟΠΥΥ αποκλείει τους ασθενείς με Σακχαρώδη Διαβήτη από την πρόσβαση σε νέες τεχνολογίες!
  • 11:00 Το Ε.Β.Ε.Π. ζητά να ενταχθεί η Ελλάδα στον Ευρωπαϊκό κατάλογο μονάδων ανακύκλωσης πλοίων
  • 10:40 Με αφιερώματα στην καινοτομία στην υγεία και τα Κέντρα Αντιμετώπισης Εγκεφαλικών κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation!
  • 09:45 ΥΠΕΘΟ: Σε διαβούλευση νομοσχέδιο ενίσχυσης πολιτών που διαμένουν σε ενοίκιο, των συνταξιούχων, υπερηλίκων και ατόμων με αναπηρία
  • 09:36 CNP Ασφαλιστική: Ασφάλεια και Υγεία στην Εργασία | Παρουσίαση - «Χημικά Προϊόντα και Ψηφιοποίηση»
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  4. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  5. 3/6 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  6. 2/6 Σε ισχύ από χτες 1η Ιουνίου η υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών σε οχήματα και επιχειρήσεις: Τι λέει ο νόμος για επιπτώσεις και πρόστιμα
  7. 5/6 Πως να προστατευτούν οι επιχειρήσεις από την υπασφάλιση, εν όψει της υποχρεωτικής ασφάλισης έναντι φυσικών καταστροφών;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube