Γιώργος Μούζος, 6/4/2020 - 17:07 facebook twitter linkedin Jeep Compass Trailhawk 2.0 MTJ 170 PS: Για διαδρομές χωρίς όρια, αλλά με ασφάλεια! Γιώργος Μούζος, 6/4/2020 facebook twitter linkedin To σκληροτράχηλο Jeep Compass Trailhawk, το οποίο κινείται από τον 2λίτρο κινητήρα πετρελαίου, το οποίο συνεργάζεται με αυτόματο 9άρι κιβώτιο ταχυτήτων και ικανή τετρακίνηση, θα σας πάει όπου θελήσει η καρδιά σας! Και με την μέγιστη ασφάλεια που μπορεί να σας προσφέρει ένα αυτοκίνητο. Μάλιστα στην έκδοση Trailhawk που το δοκιμάζουμε, το Jeep Compass, έχει υποβληθεί σε μία σειρά εξαντλητικών δοκιμών, ώστε να πάρει το σήμα-έγκριση Trail Rated. Για την ακρίβεια έχουν πιστοποιηθεί οι επιδόσεις του σε πέντε διαφορετικούς τομείς: απόσταση από το έδαφος, ελκτική πρόσφυση, ελευθερία άρθρωσης αναρτήσεων, ευελιξία και πέρασμα από βαθύ νερό. Μπορεί όλα τα εν γένει χαρακτηριστικά του να εμπνέουν εμπιστοσύνη, όμως επιβάλλετε να το «θωρακίσετε» και με μια καλή ασφάλεια. Έτσι θα μπορείτε να απολαμβάνετε ακόμα πιο άνετα το θηριώδες Jeep σας, μιας και η ασφαλιστική της επιλογής σας θα λειτουργεί σαν τον φύλακα άγγελό σας! Θυμίζει το μεγαλύτερο Cherokee! To Jeep Compass, τοποθετείται ανάμεσα στα Renegade και Cherokee, διαθέτει μια εξαιρετικά δυναμική και συνάμα premium εικόνα. Το βλέμμα τραβάει η μάσκα με τις 7 γρίλιες, τα φώτα Bi-Xenon με προβολείς LED αλλά και η γενικότερη κεντρική ιδέα σχεδίασης, που αντλεί έμπνευση από το μεγάλο Cherokee. Η έκδοση Trailhawk διακρίνεται με τους ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω οι οποίοι προσφέρουν καλύτερες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος που αγγίζει τα 216 χλστ., σε συνδυασμό με τις ποδιές προστασίας και τα Mud&Snow ελαστικά, εγγυώνται ότι το Compass δε θα «μασήσει» πουθενά. Το όλο παρουσιαστικό συμπληρώνεται από το σήμα Trail Rated ψηλά στα φτερά, αλλά κι από το χαρακτηριστικό κόκκινο γάντζο ρυμούλκησης Jeep. Τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό! Από την πρώτη επαφή με την καμπίνα του Jeep Compass αντιλαμβάνεσαι ότι οι σχεδιαστές της μάρκας, χρησιμοποίησαν ποιοτικά υλικά, τα «έδεσαν» άψογα, δίνοντας παράλληλα μεγάλη σημασία στο φινίρισμα. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, καθώς ενσωματώνει τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ενώ στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας υπάρχει η οθόνη αφής των 8,4 ιντσών για το σύστημα infotainment U Connect. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ευανάγνωστο πίνακα οργάνων με κλασικό στροφόμετρο και ταχύμετρο και στη μέση απολαμβάνει μια οθόνη TFT 7 ιντσών, που προσφέρει περαιτέρω πληροφόρηση. Οι χώροι επιβατών είναι άνετοι και οι πίσω θα βολευτούν άνετα, με ικανοποιητικό χώρο για το κεφάλι και τα πόδια τους, με τις θήκες για τα καθημερινά μικροαντικείμενα να επαρκούν. Ο χώρος αποσκευών με την χρήση (του απαραίτητου) εφεδρικού τροχού ανέρχεται στα 388 λίτρα (438 λίτρα με kit επισκευής). NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Δυνατό δίδυμο κινητήρας – κιβώτιο! Το Jeep Compass κινείται από τον πετρελαιοκινητήρα Multijet II, με χωρητικότητα 2 λίτρων και ισχύ 170 ίππων και 380 Nm ροπής. Το μοτέρ είναι δυνατό από το χαμηλό φάσμα στροφών και συνεργάζεται άψογα με το 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF. Σε ότι αφορά την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα, είναι μια διαδικασία 10,1 δλ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Η μικτή κατανάλωση που ανακοινώνει η Jeep αγγίζει τα 5,7 λτ./100 χλμ., αλλά σε κανονικές συνθήκες να υπολογίζετε γύρω στα 9 λίτρα για κάθε 100 χλμ. Δεν έχει όρια! Με το Jeep Compass θα έχετε τη δυνατότητα να εξερευνήσετε κάθε διαδρομή, όσο κακοτράχαλη κι αν είναι. Βλέπετε διαθέτει εξαιρετικές off road δυνατότητες που σας επιτρέπουν να πάτε παντού. Η λειτουργία της ανάρτησης είναι ισοπεδωτική, είτε κινείστε στο εθνικό δίκτυο, είτε σε ορεινή διαδρομή. Η προσφερόμενη πρόσφυση είναι άφθονη, επιτρέποντας στον οδηγό να στρίβει σβέλτα και χωρίς τρομακτικές κλίσεις, παρά τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος. Αν θελήσετε να κινηθείτε εκτός δρόμου, θα έχετε βοηθούς την πολύ καλή, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, τετρακίνηση μέσω του «Jeep Active Drive» με δυνατότητα κλειδώματος και το σύστημα Selec-Terrain. Το τελευταίο διαθέτει έως και πέντε ρυθμίσεις ανάλογα με τον τύπο που εδάφους, Auto, Snow, Mud, Sand και Rock, με την τελευταία να προσφέρεται μόνο στην έκδοση Trailhawk, όπως και το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων (αργό). Κάθε μια από τις παραπάνω ρυθμίσεις, σύμφωνα με την Jeep, έχει τον δικό της αλγόριθμο και βελτιστοποιεί έως και 12 συστήματα του αυτοκινήτου. Αν σκοπός σας είναι να αποκτήσετε ένα αυτοκίνητο που θα τονώσει το status σας σαν ασφαλιστή, αλλά παράλληλα δεν θα φοβάται και να λασπωθεί, μόλις βρήκατε αυτό που ψάχνατε κι ακούει στο όνομα Jeep Compass Trailhawk! Πίνακας κόστους ασφάλισης Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 05/11/2025 - 08:43 Το «δίπλα θα πάω» σκοτώνει: Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν κοντά στο σπίτι μας
Γιώργος Μούζος, 03/11/2025 - 08:40 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας; Ένα στοιχείο ασφαλείας που πολλοί δεν γνωρίζουν, αλλά επηρεάζει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις περισσότερο από όσο νομίζετε. Οι μαύρες κουκίδες γύρω από... Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04
Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν! Τα έξυπνα οχήματα ελέγχου αλλάζουν το παιχνίδι: Περισσότερα πρόστιμα σημαίνουν νέα δεδομένα για την αξιολόγηση κινδύνου! Φανταστείτε ένα όχημα που «σαρώνει»... Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31
Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά Η κλοπή καλωδίων φόρτισης δεν είναι απλά μία ενοχλητική τάση της εποχής. Είναι μια οργανωμένη επιδημία που κλονίζει τα θεμέλια... Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10