Γιώργος Μούζος, 13/9/2019 - 15:42 facebook twitter linkedin Porsche 911: Υψηλή κερδοφορία σαν κορυφαίο ασφαλιστικό συμβόλαιο! Γιώργος Μούζος, 13/9/2019 facebook twitter linkedin Το πολυτελές μοντέλο της Porsche, η 911 σύμφωνα με το Bloomberg είναι το πιο κερδοφόρο αυτοκίνητο από όσα λανσαρίστηκαν μέσα στην χρονιά. Το εξαιρετικό μοντέλο της Porsche, η 911, έχει σχεδόν το 30% των κερδών της Porsche παρά το γεγονός ότι αποτελεί μόλις το 11% των συνολικών της πωλήσεων. Ποσοστό που ξεπερνάει κατά πολύ τα αντίστοιχα άλλων supercars όπως Ferrari F8 Tributo, Aston Martin DBX, Mercedes-Benz GLE, αλλά και της BMW X5, μοντέλα που κι αυτά είναι εξαιρετικά κερδοφόρα για τις κατασκευάστριες εταιρείες. Σύμφωνα με τον αναλυτή του Bloomberg, το μεγάλος κέρδος για την Porsche προκύπτει από τις χρεώσεις του έξτρα εξοπλισμού. Για παράδειγμα, τα κεραμικά φρένα της 911 κοστίζουν ελάχιστα και χρεώνονται «χρυσάφι», ενώ η έκδοση turbo επιβαρύνει ελάχιστα το κόστος παραγωγής αλλά η τιμή πώλησης είναι υψηλότατη. Το 2018, οι παγκόσμιες πωλήσεις της Porsche αυξήθηκαν κατά 3% στα 256.255 αυτοκίνητα με την 911 να σημειώνει αύξηση 10% πουλώντας 35.573 οχήματα. Αυτό σημαίνει πως οι παγκόσμιες πωλήσεις της Porsche 911 το 2018 ξεπέρασαν τις συνολικές πωλήσεις της Bentley, της Ferrari, της Aston Martin και της Lamborghini. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 31/10/2025 - 08:50 Το ρίσκο που αγνοούν οι πελάτες σας: Πώς ένα ραγισμένο παρμπρίζ μπορεί να ακυρώσει την κάλυψή τους
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Όταν το αυτοκίνητο «σκέφτεται», ποιος φταίει στην στραβή; Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη όταν το λογισμικό παίρνει το τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης αλλάζουν δυναμικά τον κίνδυνο; Ας το πούμε... Γιώργος Μούζος, 20/10/2025 - 08:35
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50