Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 - 20:28 facebook twitter linkedin Η βιομηχανία τροφίμων ενισχύει την αυτοδέσμευσή της για υπεύθυνο μάρκετινγκ σε παιδιά Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 facebook twitter linkedin Έντεκα από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και ποτών διεθνώς συμφώνησαν να επεκτείνουν την παγκόσμια δέσμευσή τους για υπεύθυνο μάρκετινγκ μέσω της θέσπισης ακόμη πιο αυστηρών περιορισμών στο μάρκετινγκ που απευθύνεται σε ανήλικο κοινό. Η νέα δέσμευσή τους καλύπτει σχεδόν το σύνολο των μέσων ενημέρωσης συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου και του κινηματογράφου, ενώ επεκτείνεται και στο άμεσο μάρκετινγκ, στο μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών και SMS, σε διαδραστικά παιχνίδια, σε DVD/CD-ROM καθώς και σε τοποθετήσεις προϊόντων. Οι εταιρείες-μέλη της Διεθνούς Συμμαχίας Εταιρειών Τροφίμων και Ποτών (International Food and Beverage Alliance - IFBA) συμφώνησαν είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 12 ετών είτε να επικοινωνούν μόνο τα λεγόμενα «better for you προϊόντα». Πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερες περιεκτικότητες σε κάποια συστατικά που πληρούν ένα κοινό διατροφικό προφίλ στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, ενώ και σε άλλα μέρη του κόσμου επεξεργάζονται προτάσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Τη δέσμευση υπογράφουν πολλές εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας EU Pledge, όπως η Coca-Cola, η Ferrero, η General Mills, η Kellogg, η Mars, τα McDonald 's, η Mondelez International, η Nestle, η PepsiCo και η Unilever στο πλαίσιο αυτής της κοινής πλατφόρμας δράσης για θέματα διατροφής, σωματικής άσκησης και υγείας. Τη δέσμευση συνυπογράφει επίσης η Grupo Bimbo, αν και δεν είναι μέλος του EU Pledge. Η μέχρι τώρα δέσμευση, που αφορά την τηλεόραση, τα έντυπα, το Διαδίκτυο και τις επίσημες ιστοσελίδες των εταιρειών, επεκτείνεται πλέον και στα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης αρχής γενομένης από το τέλος του 2016. Η δέσμευση εξακολουθεί να ισχύει για περιπτώσεις όπου το 35% του κοινού αναμένεται να είναι κάτω από την ηλικία των 12, δεν αφορά τη συσκευασία του προϊόντος, ενώ επεκτείνεται και στην αλλαγή σύνθεσης των προϊόντων. Η νέα δέσμευση έχει γνωστοποιηθεί με επιστολή στη Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας Margaret Chan, ενώ αναμένεται να επηρεάσει γενικότερα τις δεσμεύσεις στο πλαίσιο του EU Pledge. «Η ενδυνάμωση της παγκόσμιας πολιτικής της IFBA θα απαιτήσει από τα τοπικά προγράμματα να επανεξετάσουν τις ισχύουσες πολιτικές τους», σύμφωνα με την κοινή δήλωση των εταιρειών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 19/12/2025 - 15:34 Ο Μαζαράκης, ο Δημητρίου και τα νέα πρότυπα στις ασφαλίσεις υγείας
Λάμπρος Καραγεώργος, 02/12/2025 - 13:08 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
Χρήστος Μεγάλου: Οι εργαζόμενοι της Εθνικής Ασφαλιστικής θα απολαμβάνουν όλα τα προνόμια των υπαλλήλων του Ομίλου Πειραιώς Τα πρώτα βήματα ουσιαστικής ένταξης της Εθνικής Ασφαλιστικής στη μεγάλη οικογένεια της Τράπεζας Πειραιώς πραγματοποιούνται σήμερα με τις επαφές του... Λάμπρος Καραγεώργος, 28/11/2025 - 15:35
Πάνος Δημητρίου: Ποιοι «πλανήτες» πρέπει να ευθυγραμμιστούν για να μειωθούν τα ασφάλιστρα υγείας (βίντεο) Πιο παραστατικά δεν θα μπορούσε να το εξηγήσει κάποιος. Αναφερόμαστε στο πώς μπορεί να μειωθεί το κόστος των υπηρεσιών υγείας... Λάμπρος Καραγεώργος, 26/11/2025 - 09:36
Η γκρίνια των ασφαλιστών για τις τράπεζες και η Tεχνητή Nοημοσύνη Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 570) που κυκλοφορεί - Στήλη "Θέσεις" Του Λάμπρου Καραγεώργου Στην 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών εκλεγμένων... Λάμπρος Καραγεώργος, 18/11/2025 - 10:30
Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 570) που κυκλοφορεί Σημαντική εξέλιξη για τον ασφαλιστικό κλάδο αποτελεί η απόφαση της Επιτροπής Πιστωτικών... Λάμπρος Καραγεώργος, 17/11/2025 - 09:00
Σαν έτοιμο από καιρό το υπουργείο Υγείας… Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 569) που κυκλοφορεί - Στήλη "Θέσεις" Του Λάμπρου Καραγεώργου Έτοιμο να προχωρήσει σε υπογραφή συμβάσεων με... Λάμπρος Καραγεώργος, 10/11/2025 - 10:25
Οι τράπεζες προκαλούν ντόμινο εξελίξεων στην ασφαλιστική αγορά Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 568) που κυκλοφορεί Τι προβλέπει η συμφωνία Eurobank-Fairfax Η στρατηγική της Fairfax στην ελληνική ασφαλιστική αγορά Οι... Λάμπρος Καραγεώργος, 16/10/2025 - 10:15