Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 - 20:28 facebook twitter linkedin Η βιομηχανία τροφίμων ενισχύει την αυτοδέσμευσή της για υπεύθυνο μάρκετινγκ σε παιδιά Λάμπρος Καραγεώργος, 22/9/2014 facebook twitter linkedin Έντεκα από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και ποτών διεθνώς συμφώνησαν να επεκτείνουν την παγκόσμια δέσμευσή τους για υπεύθυνο μάρκετινγκ μέσω της θέσπισης ακόμη πιο αυστηρών περιορισμών στο μάρκετινγκ που απευθύνεται σε ανήλικο κοινό. Η νέα δέσμευσή τους καλύπτει σχεδόν το σύνολο των μέσων ενημέρωσης συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου και του κινηματογράφου, ενώ επεκτείνεται και στο άμεσο μάρκετινγκ, στο μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών και SMS, σε διαδραστικά παιχνίδια, σε DVD/CD-ROM καθώς και σε τοποθετήσεις προϊόντων. Οι εταιρείες-μέλη της Διεθνούς Συμμαχίας Εταιρειών Τροφίμων και Ποτών (International Food and Beverage Alliance - IFBA) συμφώνησαν είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 12 ετών είτε να επικοινωνούν μόνο τα λεγόμενα «better for you προϊόντα». Πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερες περιεκτικότητες σε κάποια συστατικά που πληρούν ένα κοινό διατροφικό προφίλ στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, ενώ και σε άλλα μέρη του κόσμου επεξεργάζονται προτάσεις προς την κατεύθυνση αυτή. Τη δέσμευση υπογράφουν πολλές εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας EU Pledge, όπως η Coca-Cola, η Ferrero, η General Mills, η Kellogg, η Mars, τα McDonald 's, η Mondelez International, η Nestle, η PepsiCo και η Unilever στο πλαίσιο αυτής της κοινής πλατφόρμας δράσης για θέματα διατροφής, σωματικής άσκησης και υγείας. Τη δέσμευση συνυπογράφει επίσης η Grupo Bimbo, αν και δεν είναι μέλος του EU Pledge. Η μέχρι τώρα δέσμευση, που αφορά την τηλεόραση, τα έντυπα, το Διαδίκτυο και τις επίσημες ιστοσελίδες των εταιρειών, επεκτείνεται πλέον και στα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης αρχής γενομένης από το τέλος του 2016. Η δέσμευση εξακολουθεί να ισχύει για περιπτώσεις όπου το 35% του κοινού αναμένεται να είναι κάτω από την ηλικία των 12, δεν αφορά τη συσκευασία του προϊόντος, ενώ επεκτείνεται και στην αλλαγή σύνθεσης των προϊόντων. Η νέα δέσμευση έχει γνωστοποιηθεί με επιστολή στη Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας Margaret Chan, ενώ αναμένεται να επηρεάσει γενικότερα τις δεσμεύσεις στο πλαίσιο του EU Pledge. «Η ενδυνάμωση της παγκόσμιας πολιτικής της IFBA θα απαιτήσει από τα τοπικά προγράμματα να επανεξετάσουν τις ισχύουσες πολιτικές τους», σύμφωνα με την κοινή δήλωση των εταιρειών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 15:20 Τα υπερ και τα κατά του νέου δείκτη υγείας - Μια πρώτη προσέγγιση
Λάμπρος Καραγεώργος, 03/10/2025 - 10:57 Πάνος Κούβαλης: H Interamerican ισχυρός περιφερειακός παίκτης
Λάμπρος Καραγεώργος, 30/09/2025 - 13:07 Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας) - +17,8% από πράκτορες μη αποκλειστικής συνεργασίας!
Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 566) που κυκλοφορεί - Στήλη "Θέσεις" Ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή βρίσκεται σε μια περίοδο... Λάμπρος Καραγεώργος, 17/09/2025 - 14:50
Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί Ισαβέλλα Βήτου, Chief Operations Officer, Allianz Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο Τον πολυδιάστατο ρόλο... Λάμπρος Καραγεώργος, 04/09/2025 - 15:48
Νέες εξαγορές - Δεν θα πλήξουμε στον ασφαλιστικό κλάδο Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 565) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Θέσεις' Του Λάμπρου Καραγεώργου Η πρόσφατη εξαγορά της Mega Insurance από διεθνή... Λάμπρος Καραγεώργος, 03/09/2025 - 11:05
Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα Η Επιτροπή Ανταγωνισμού συνιστά ιδιαίτερη προσοχή στο σχεδιασμό και εφαρμογή του νέου δείκτη ΕΔΑ που θα αντικαταστήσει τον ΕΔΥ, σύμφωνα με... Λάμπρος Καραγεώργος, 11/08/2025 - 16:23
Η ασφάλιση υποχρέωση απέναντι στους ίδιους, όχι την Πολιτεία Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Θέσεις' Οι πρώτες μεγάλες φωτιές μετά την 1η Ιουνίου, που... Λάμπρος Καραγεώργος, 07/08/2025 - 10:26
Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal (Τεύχος 564) που κυκλοφορεί - Πρώτο θέμα Του Λάμπρου Καραγεώργου Οι καταλύτες των αλλαγών στις σχέσεις ασφαλιστικών... Λάμπρος Καραγεώργος, 06/08/2025 - 09:48