close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τον ασφαλιστή ζωής! Το service ξεκινά ΠΡΙΝ την παράδοση συμβολαίου!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
10/11/2015 - 12:52
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το www.nextdeal.gr στηρίζει τον ασφαλιστή ζωής! Το service ξεκινά ΠΡΙΝ την παράδοση συμβολαίου!

Nextdeal newsroom, 10/11/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Στις ασφάλειες ζωής είναι γνωστό πως οι διαφοροποιήσεις στο ύψος του ασφαλίστρου ομοειδών προγραμμάτων είναι ελάχιστες ως μηδαμινές μεταξύ των ανταγωνιστριών επιχειρήσεων. Τούτο, ακριβώς, μεταφέρει το βάρος του κριτηρίου επιλογής του πελάτη από την τιμή του ασφαλιστικού προγράμματος (δηλαδή από το ασφάλιστρο) στην ποιότητα του ασφαλιστικού σχεδίου. Με δεδομένη την επάρκεια του σχεδιασμού και των παροχών των ασφαλιστικών προγραμμάτων της εταιρίας, η έννοια της ποιότητας μεταφέρεται αυτοδίκαια στη δυνατότητα της εταιρίας και, πρωτίστως, στην ικανότητα του ασφαλιστικού συμβούλου που τον εκπροσωπεί, να εξυπηρετεί τον καταναλωτή –τον πελάτη- και να τον βοηθάει σε οποιαδήποτε πτυχή της ζωής του έχει σχέση –άμεση ή έμμεση, ευχάριστη ή δυσάρεστη- με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που ήδη διαθέτει ή πρόκειται να αποκτήσει.

Ο θεσμός της ασφάλισης εγγυάται και προσφέρει υπηρεσίες των οποίων η εκτίμηση δεν στηρίζεται σε ορατά χαρακτηριστικά, όπως συμβαίνει με την αποτίμηση των περισσότερων καταναλωτικών προϊόντων. Η εκτίμηση της ποιότητας της υπηρεσίας εστιάζεται, κυρίως, στη διευκόλυνση του πελάτη σε ό,τι έχει σχέση με την παροχή της, δηλαδή σε ότι έχει σχέση με τις εξυπηρετήσεις που του προσφέρει ο σύμβουλός του, ως εκπρόσωπος της εταιρίας!

Με αυτό το σκεπτικό, κρίνεται σφαλερή η παραδοσιακή αντίληψη πως η εξυπηρέτηση του πελάτη ξεκινά ευθύς μόλις του παραδοθεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

Η διάρκεια της συνέντευξης παρέχει στον ασφαλιστή χρυσή ευκαιρία ώστε να εξυπηρετήσει τον (υποψήφιο) πελάτη, αμβλύνοντας τις απορίες του, εφησυχάζοντας τις αγωνίες του, απαντώντας στα ερωτηματικά του, παγιώνοντας, τελικά, κλίμα αμοιβαίας, αμφίπλευρης εμπιστοσύνης.

Η εξυπηρέτηση, λοιπόν, του πελάτη, αρχίζει εκεί, στις στιγμές της συνέντευξης και η προθυμία και επάρκεια ενάσκησής της ορίζουν την πιθανότητα επιτυχίας του ασφαλιστή στην κατάληξη της προσπάθειάς του, στην πώληση του προγράμματος.

Με την παράδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, η εξυπηρέτηση του πελάτη συνεχίζεται, συστηματοποιείται, ακολουθεί νέες κατευθύνσεις και προσανατολίζεται στην ανακούφιση καινούργιων αναγκών.

Συντείνει, αυτή η εξυπηρέτηση, στην αναμόχλευση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου ώστε τούτο να επιλαμβάνεται νέων δεδομένων, αλλαγών και συνθηκών, προσβλέποντας στη διαρκώς πληρέστερη προστασία του πελάτη.

Η ετοιμότητα και προνοητικότητα του ασφαλιστικού συμβούλου να εκσυγχρονίζει τις συνιστώσες του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ώστε τούτο να ανταποκρίνεται σε αναδιαμορφωμένες ανάγκες του πελάτη, εκτιμάται δεόντως σας εκδήλωση ενδιαφέροντος, επαγγελματισμού, εξυπηρέτησης. Ας σημειώσουμε, μάλιστα, εδώ πως η εκτίμηση που τρέφει ο πελάτης για το έργο του ασφαλιστή κυοφορεί την ανταμοιβή του τελευταίου στην κατεύθυνση νέων, πρόσθετων προμηθειών σαν αποτέλεσμα του εκσυγχρονισμού συμβολαίων και, επίσης, στην κατεύθυνση της επίτευξης νέων πωλήσεων σαν επακόλουθο των συστάσεων ικανοποιημένων πελατών.

Οι σκέψεις τις οποίες αρθρώσαμε επιτονίζουν την αξία και τη σκοπιμότητα της αέναης εξυπηρέτησης του πελάτη σε κάθε φάση, σε κάθε στιγμή της προσπάθειας πώλησης ασφάλειας ζωής.

Ο πελάτης θέλει να αισθάνεται τον ασφαλιστικό σύμβουλο κοντά του και η ανταπόκριση του τελευταίου σε αυτό το κάλεσμα ορίζει, ακριβώς την πεμπτουσία της εξυπηρέτησης.

Μπορεί, φυσικά, η μεθόδευση της εξυπηρέτησης και ο προσανατολισμός της να διαφοροποιούνται στο πέρασμα των σταδίων του Κύκλου της Πώλησης. Η συνισταμένη, όμως των μεθοδεύσεων ευρίσκεται τόσο στην ηθική όσο και στην υλική – χρηματοοικονομική ικανοποίηση που χαίρει ο παραγωγός ασφαλίσεων αντισταθμιστικά προς την εξυπηρέτηση που παρέχει!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
    Νικολέτα Μάρκου, 6/8/2025

    Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

  • Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?
    Νικολέτα Μάρκου, 1/8/2025

    Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48 1/8/2025
  • Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Καθώς ξεκινά η περίοδος των διακοπών και όλο και περισσότεροι ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους, είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας,...
    Νικολέτα Μάρκου, 29/07/2025 - 15:52 29/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
  • 08:40 Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
  • 11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
  • 09:36 Παζαράκι Φαρκαδόνας κάποτε...
  • 08:57 Μιλώντας για conduct risk ώστε… κανείς να μην μείνει πίσω
  • 08:44 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  • 08:36 Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!
  • 14:07 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 13:56 Σε κρίσιμη καμπή το ουκρανικό: Τί κρίνεται απόψε στην Ουάσιγκτον;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  5. 14/8 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube