Λάουρα Σταυρίδου, 13/6/2025 - 09:20 facebook twitter linkedin Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Λάουρα Σταυρίδου, 13/6/2025 facebook twitter linkedin Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε την καριέρα της το 1982 ως υπάλληλος στην Αγροτική και στη συνέχεια, το 1987 έγινε Ασφαλιστικός Σύμβουλος. Την ρωτήσαμε: Τι σας έκανε να αφήσετε την υπαλληλική εργασία και να γίνετε Ασφαλίστρια; «Ως υπάλληλος εργάστηκα σε αρκετά πόστα, όταν όμως μπήκα στο λογιστήριο και είδα τις αμοιβές των Ασφαλιστικών Συμβούλων, πήρα την απόφαση να κάνω στροφή στη καριέρα μου. Ήμουν για πολλά χρόνια Ασφαλίστρια, κατόπιν Unit και από το 2007 είμαι Διευθύντρια γραφείου». Από τα κύπελα στο γραφείο σας, καταλαβαίνω ότι έχετε μια διαδρομή όλο επιτυχίες. «Κάθε χρόνο επιδίωκα να είμαι πρώτη ή ανάμεσα στους πρώτους και ήμουν πάντα στο top club των κορυφαίων της εταιρίας, έχω και τη διάκριση του MDRT. Είμαι κυρίως «ζωική» Ασφαλίστρια και δίνω πολύ μεγάλη έμφαση στα κεφάλαια ζωής». Σας έρχεται στο μυαλό κάποιος από τους πελάτες σας, που είναι πολλά χρόνια μαζί σας; Πως τον βρήκατε; «Θυμάμαι έναν επιχειρηματία, που τον βρήκα από ορφανό χαρτοφυλάκιο». Τι του είπατε για να κλείσει μια συνάντηση μαζί σας; «Επικοινώνησα τηλεφωνικά μαζί του, διότι ο συνάδελφος είχε φύγει και δεν μου έδωσε κάποια σύσταση. Του είπα όμως ότι γνώριζα την περίπτωση του, και ήξερα τις λεπτομέρειες για το συμβόλαιο που έχει και πως μπορεί να μην με γνωρίζει αλλά εγώ ξέρω πολύ καλά το συμβόλαιο του, το οποίο μπορώ να το εξυπηρετήσω. Του ζήτησα να γνωριστούμε για να με μάθει προσωπικά». Όταν τον είδατε, του δώσατε και κάποιο ακόμα προϊόν; «Ναι του έδωσα κεφάλαιο ζωής και ασφάλισα την επιχείρηση του». Ποιο πιστεύετε ότι ήταν το επιχείρημα που τον έκανε να προχωρήσει στην αγορά νέων συμβολαίων; «Θυμάμαι πως ήταν ιδιαίτερα απαιτητικός και μου έκανε πολλές ερωτήσεις. Τις απάντησα όλες και του έδωσα ακόμα περισσότερες πληροφορίες. Όπως μου είπε εκτίμησε το γεγονός ότι γνώριζα το αντικείμενο και δεν άφησα καμία ερώτηση αναπάντητη. Συνεπώς δεν ήταν ένα επιχείρημα αλλά μια γενική εικόνα». Είστε ακόμα μαζί με τον συγκεκριμένο πελάτη; «Φυσικά, τους πελάτες που είχα από παλιά, συνεχίζω και τους εξυπηρετώ εγώ». Μάλιστα και τι έκανε τον συγκεκριμένο να μείνει τόσα χρόνια μαζί σας; «Η πολύ συχνή επικοινωνία. Αν δεν μιλήσω με τους πελάτες μου νιώθω ότι μου λείπουν, είμαι συναισθηματικά συνδεδεμένη μαζί τους και θέλω να νιώθουν άνετα να με πάρουν και να μοιραστούν ένα πρόβλημα υγείας και όχι να με χρειαστούν και να νιώσουν ότι πρέπει να μιλήσουν με μια άγνωστη». Θεωρώ πως η απάντηση σας δείχνει την αγάπη σας για αυτό το επάγγελμα και νομίζω πως αυτή είναι και το μυστικό της επιτυχίας σας και των βραβεύσεων σας! Σας ευχαριστούμε πολύ για τον χρόνο σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00 Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές…
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03
Τι προτείνει ο οργανισμός Insurance Europe για την διευκόλυνση των καταναλωτών Επενδυτικών Ασφαλιστικών Προϊόντων; Ο οργανισμός Insurance Europe μέσω των 39 ενώσεων-μελών του, εκπροσωπεί 922.000 υπαλλήλους και περισσότερες από 4.900 ασφαλιστικές και αντασφαλιστικές επιχειρήσεις κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 30/05/2025 - 09:06