Λάουρα Σταυρίδου, 8/6/2023 - 08:49 facebook twitter linkedin Πως μπορώ να βγάλω χρήματα ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, αφού είμαι ντροπαλός/ή; Το ChatGPT απαντάει! Λάουρα Σταυρίδου, 8/6/2023 facebook twitter linkedin Αν και ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης, είναι ακόμα αμφιλεγόμενος, αυτό που σίγουρα δεν βλάπτει, είναι να ακούσουμε κάποιες συμβουλές και αν θέλουμε τις ακολουθούμε. Στο ερώτημα της επικεφαλίδας η απάντηση ήταν η εξής (συνοπτικά): «Ναι σίγουρα είναι πρόκληση το να είσαι ντροπαλός σε αυτή τη δουλεία. Ωστόσο μπορείς και να επιτύχεις και να κερδίσεις χρήματα, παρά το γεγονός ότι είσαι ντροπαλός. Αξιοποίησε την ικανότητα να ακούς τον συνομιλητή σου. Συνήθως οι ντροπαλοί άνθρωποι είναι πολύ καλοί ακροατές. Ακούγοντας προσεχτικά, μπορείς να καταλάβεις περισσότερα για τις ανησυχίες και τις ανάγκες του δυνητικού σου πελάτη. Έτσι μπορείς να φτιάξεις μια πιο ταιριαστή πρόταση και να αυξήσεις την πιθανότητα να κλείσεις το συμβόλαιο. Αντί να προσπαθείς να προβληθείς ως εξωστρεφής και χαρισματικός, εστίασε στο να χτίσεις βαθιές και αληθινές σχέσεις με τους πελάτες σου. Δείξε πραγματικό ενδιαφέρον και υποστήριξη. Έτσι οι σχέσεις θα γίνουν μακροπρόθεσμες, θα αποδίδουν περισσότερο και μπορεί να υπάρξουν και συστάσεις. Κάνε χρήση των media, χρησιμοποιώντας διαφήμιση και αναρτήσεις. Αυτό θα διευρύνει τη βάση των δυνητικών πελατών χωρίς να χρειάζεται να εκτεθείς σε πολλές προσωπικές επαφές. Κάνε συχνά θέατρα πωλήσεων. Αν η προσωπική επαφή κατά τη διάρκεια μιας ασφαλιστικής συνάντησης σε αγχώνει, θα πρέπει να εξασκηθείς, σε αντιρρήσεις, στην εισαγωγή και σε δυνατές φράσεις. Όσο πιο βολικά νιώθεις και όσο πιο πολλές γνώσεις έχεις, τόσο περισσότερη αυτοπεποίθηση θα αποκτήσεις. Συζήτησε το με το γραφείο σου. Επιτυχημένοι επαγγελματίες γίνονται άνθρωποι με διαφορετικές προσωπικότητες. Μπορεί και άλλοι να έχουν το ίδιο θέμα ή να σου προτείνουν λύσεις από εμπειρία. Επίσης το γραφείο σου ίσως να έχει αναπτύξει στρατηγικές για να βοηθήσει τα ντροπαλά άτομα. Ίσως σου δώσει έναν Μέντορα και ίσως εσύ να ζητήσεις να πας σε κάποιες συναντήσεις με πιο έμπειρους συναδέλφους σου. Βρες ένα ασφαλιστικό προϊόν στο οποίο θα εξειδικευτείς και μπορείς να γίνεις αυθεντία. Με αυτό τον τρόπο θα είναι πιο εύκολο οι πελάτες να κλείνουν συμβόλαια μαζί σου, βασιζόμενοι στη γνώση σου. Προχώρησε με σταδιακή έκθεση, στην αρχή μικρές συναντήσεις με λιγότερους ανθρώπους και στη συνέχεια σιγά-σιγά μπορείς να αυξήσεις τον αριθμό και τη διάρκεια των συναντήσεων.» Στη συνέχεια το ChatGPT έδωσε μια περίληψη των ανωτέρω μαζί με μια ενθάρρυνση: «Θυμήσου ότι το να είσαι ντροπαλός δεν χρειάζεται να είναι εμπόδιο στο να επιτύχεις. Αν εστιάσεις στα δυνατά σου σημεία, χτίσεις καλές σχέσεις και αγκαλιάσεις την μοναδικότητα σου και τα ποιοτικά σου στοιχεία, σίγουρα θα βρεις τις στρατηγικές που θα σε φέρουν στο στόχο σου.» Η συζήτησε τελείωσε όταν ευχήθηκε : « Σου εύχομαι καλή επιτυχία στις προσπάθειες σου». Μήπως κάποιοι Διευθυντές γραφείων πρέπει να συμβουλεύονται το ChatGPT; Τα συμπεράσματα δικά σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10 Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή!
Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50 Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί;
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14
Στελέχωση: Τι θέλουν οι Millennials από την εργασία τους; Οι Millennials που είναι και γνωστοί ως η γενιά Υ (Generation Y), σήμερα έχουν ηλικία από 29 ως 44 ετών,... Λάουρα Σταυρίδου, 02/09/2025 - 09:15
Η ψηφιακή και φυσική προσβασιμότητα, μετρούν τον βαθμό πολιτισμού των Ασφαλιστικών Εταιριών Η εμπειρία χρήστη – User experience (UX)- είναι ο τρόπος με τον οποίο ένας χρήστης βιώνει ένα προϊόν ή μια... Λάουρα Σταυρίδου, 01/09/2025 - 09:30
Τι είδους Ασφαλιστικά προϊόντα ζητούν οι νεότεροι άνθρωποι από τις Ασφαλιστικές εταιρίες; Η τεχνολογία αλλάζει την οικονομία, τις εργασίες, την καθημερινότητα και επομένως τα ζητούμενα που έχουν οι νεότεροι άνθρωποι για ασφαλιστική ... Λάουρα Σταυρίδου, 29/08/2025 - 08:43