Κώστας Παπαϊωάννου, 27/11/2018 - 08:57 facebook twitter linkedin Ενημερώνετε πλήρως τους πελάτες σας για τις εξαιρέσεις των συμβολαίων τους; Κώστας Παπαϊωάννου, 27/11/2018 facebook twitter linkedin Πολλά προβλήματα που αφορούν τη διατηρησιμότητα έχουν να κάνουν με την πλήρη και σύμφωνη με το νόμο ενημέρωση των πελατών, σχετικά με τις εξαιρέσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων τους. Μιλάτε στους πελάτες σας σχετικά με τις εξαιρέσεις των συμβολαίων που αγοράζουν; Προσέξτε, αυτό δεν είναι μόνο μια υποχρέωσή σας που απορρέει από το νόμο, αλλά και μια υποχρέωσή σας έναντι των πελατών σας, που απορρέει από την ανάγκη να χτίσετε την καλύτερη δυνατή σχέση με αυτούς και να τους διατηρήσετε τουλάχιστον μέχρι το τέλος της καριέρας σας, ή έστω μέχρι τη λήξη της ασφαλιστικής τους ανάγκης! Πολλά πράγματα που εσείς θεωρείτε αυτονόητα, λόγω της καθημερινότητας και της τριβής σας με το επάγγελμα του ασφαλιστή, δεν είναι εξίσου αυτονόητα για τους πελάτες σας. Πόσο καλά γνωρίζουν οι πελάτες σας τα περί προϋπαρχουσών παθήσεων ή τα περί των θεμάτων που αφορούν την πραγματική αξία αντικατάστασης των περιουσιακών τους στοιχείων, σε περίπτωση που αυτά καταστραφούν από καλυπτόμενο κίνδυνο; Άρα, πόσο καλά γνωρίζουν το πως, κατά πόσο ή ακόμα και το αν, αποζημιωθούν σε περίπτωση επέλευσης ζημιάς; Ξεκινήστε να μιλάτε στους πελάτες για τις εξαιρέσεις και τα όρια κάλυψης των συμβολαίων, ακόμα και από την αρχική διαδικασία πώλησης. Αυτό έχει πολλά πλεονεκτήματα. Εκτός του ότι θα χτίσετε μια άριστη σχέση μαζί τους, θα τους βοηθήσετε να γνωρίζουν που καλύπτονται και που δεν καλύπτονται και επιπλέον θα σας βοηθήσει να τους πουλήσετε και τις επιπλέον καλύψεις που έχουν ανάγκη, όταν θα είναι σε θέση να τις αγοράσουν. Το να μάθει ο πελάτης σας, το που καλύπτεται και που δεν καλύπτεται, είναι προτιμότερο να το μάθει εξ αρχής από εσάς και όχι αργότερα από κάποιον ανταγωνιστή σας ή και από την ίδια την ασφαλιστική εταιρία, όταν του πει, «λυπάμαι, αλλά σύμφωνα με τους όρους του συμβολαίου σας, αυτή η περίπτωση, δεν καλύπτεται». Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 06/11/2025 - 08:50 Συνήθεις εξαιρέσεις σε ένα συμβόλαιο Μόνιμης Ολικής Ανικανότητας (ΜΟΑ)!
Κώστας Παπαϊωάννου, 27/10/2025 - 09:14 Ποιες ορίζονται ασφαλιστικά ως τρομοκρατικές ενέργειες, στάσεις, απεργίες, οχλαγωγίες, διαδηλώσεις και πολιτικές ταραχές;
Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών! Σε πολλά ασφαλιστήρια συμβόλαια των Γενικών ασφαλίσεων τίθενται κάποιες απαλλαγές του ασφαλιστή σε περίπτωση αποζημίωσης, για λόγους που αναφέρονται παρακάτω. Οι... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/10/2025 - 09:20
Ο πλούτος των καλύψεων του κλάδου Πυρός! Ο κλάδος Πυρός και η πληθώρα (πλούτος) των καλύψεων και των παροχών που μπορεί να προσφέρει στους πελάτες του παραμένουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 23/10/2025 - 09:13
Τι ακριβώς σημαίνουν οι όροι υπασφάλιση, υπερασφάλιση, αναλογικός όρος και αποζημιωτική αρχή; Πως προστατεύουν τους πελάτες σας; Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία (ν.4364/2016 – Solvency II), ισχύουν τα παρακάτω. Υπασφάλιση έχουμε όταν η τρέχουσα αξία των ασφαλισμένων πραγμάτων... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/10/2025 - 09:25
Οι κίνδυνοι των επενδύσεων σε μετοχές και μετοχικά χαρτοφυλάκια των Unit Linked! Η έννοια του επενδυτικού κινδύνου σε μετοχές (ή/και μετοχικά χαρτοφυλάκια) αναφέρεται στην πιθανότητα εμφάνισης κάποιου ή κάποιων απροσδόκητων γεγονότων, τα... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/10/2025 - 09:17
Η γνώση της τυπικής απόκλισης ενός προϊόντος Unit Linked μπορεί να βοηθήσει τους ασφαλιστικούς πράκτορες να πουλήσουν καλύτερα! Η διακύμανση και η τυπική απόκλιση επενδυτικών προϊόντων βασιζόμενων σε ασφάλιση (Unit Linked) είναι μεγέθη που οι ασφαλιστικοί πράκτορες οφείλουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 15/10/2025 - 09:06
Μόνον οι μεσίτες ασφαλίσεων αποδεικνύονται σωστά εκπαιδευμένοι εκπρόσωποι της Ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς! Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, αφού αποφασίσουν τι θα γίνουν όταν μεγαλώσουν (!), μπορούν τότε να εκπαιδευτούν! Μέχρι τότε θα αμφισβητούνται οι γνώσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/10/2025 - 08:40