close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστική Αγορά
  • Νομοθεσία

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

Έντονη οδύνη, ψυχική οδύνη, εύλογη χρηματική ικανοποίηση €66.666,66 κλπ, διαμάχες ασφαλιστικών εταιριών και άτυχες συγκρούσεις στο δρόμο...
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
3/6/2015 - 13:23
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έντονη οδύνη, ψυχική οδύνη, εύλογη χρηματική ικανοποίηση €66.666,66 κλπ, διαμάχες ασφαλιστικών εταιριών και άτυχες συγκρούσεις στο δρόμο...

Nextdeal newsroom, 3/6/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σύγκρουση Ομορρόπως Κινουμένων ΙΧΕ και μοτοσικλέτας κατ΄ανεπιτυχές προσπέρασμα

Αποκλειστική υπαιτιότητα του οδηγού μοτοσικλέτας ο οποίος κινούμενος με υπερβολική ταχύτητα επιχείρησε προσπέραση του προπορευόμενου οχήματος, ), σε σημείο της οδού που παρουσίαζε καμπυλότητα, παραβιάζοντας διπλή συνεχόμενης διαχωριστική γραμμή (άρθρο 17 ΚΟΚ, χωρίς να τηρήσει την επιβαλλόμενη πλευρική απόσταση ασφαλείας.

Κράνος – Έλλειψη

Δεν αποδείχθηκε ότι η χρήση του προστατευτικού κράνους θα ήταν ικανή να αποτρέψει το θανατηφόρο αποτέλεσμα ενόψει του είδους και της έκτασης των εκτιθέμενων σωματικών κακώσεων, απορριπομένης της σχετικής εξ ΑΚ 300 ένστασης συντρέχοντος πταίσματος

Ψυχική Οδύνη 270.000 ευρώ

Επιμεριζόμενα ανά

  • 150.000 ευρώ στη μητέρα
  • 120.000 ευρώ στον αδελφό

Απόφ.Μον.Πρωτ.Αθ.780/2014
Δικαστής: Μουστάκα Ευαγγελία
Δικηγόροι: Μιχαήλ Νικολιδάκης - Αλκυόνη Πολυκράτη
Δήμητρα Φουντουλάκη

Κείμενο Απόφ. Μον.Πρ.Αθ.780/2014

Από την εκτίμηση των ενόρκων καταθέσεων των μαρτύρων απόδειξης και ανταπόδειξης που εξετάστηκαν στο ακροατήριο του δικαστηρίου τούτου και από τα έγγραφα που οι διάδικοι προσκομίζουν με επίκληση μεταξύ των οποίων οι επισκοπηθείσες φωτογραφίες η γνησιότητα των οποίων δεν αμφισβητείται, αποδεικνύονται κατά την κρίση του δικαστηρίου τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά:

Την 19-8-2012 και περί ώρα 20:30 ο Χ1 (μη διάδικος) οδηγώντας το με αρ. κυκλ. ….. ΙΧΕ αυτοκίνητο της ιδιοκτησίας του, το οποίο ήταν ασφαλισμένο για την αστική ευθύνη του έναντι τρίτων στην δεύτερη εναγομένη ασφαλιστική εταιρία, κινούνταν επί της επαρχιακής οδού Γλύφας – Πελασγίας στο δεξιό άκρο του οδοστρώματος με κατεύθυνση προς Πελασγία και με ταχύτητα περί τα 70 χλμ/ω έχοντας συνεπιβάτες στη θέση του συνοδηγού την Χ2 και στα πίσω καθίσματα την Χ3 και την Χ4. Η ανωτέρω επαρχιακή οδός είναι διπλής κατεύθυνσης με μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, πλάτους 3,80 μέτρων και διπλή συνεχόμενη διαχωριστική γραμμή των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας. Το ανώτατο όριο ταχύτητας στο ύψος της 8ης χιλιομετρικής θέσης της ως άνω οδού είναι 70 χλμ/ω σύμφωνα με την υπάρχουσα ρυθμιστική πινακίδα Ρ-32. Ως προς τις επικρατούσες συνθήκες ήταν ακόμη ημέρα, το οδόστρωμα ήταν ξηρό, ο καιρός ήταν καλός και η ορατότητα δεν περιοριζόταν από πουθενά. Την ίδια ώρα ο Ζ1 οδηγώντας την με αρ. κυκλ. …… δίκυκλη μοτοσικλέτα του με συνεπιβάτη τον Ψ2, κινούνταν επί της ανωτέρω επαρχιακής οδού πίσω από το προαναφερόμενο όχημα και με ταχύτητα που δεν εξακριβώθηκε αλλά ήταν πάνω από 70 χλμ/ω. Όταν τα δύο οχήματα έφτασαν στο ύψος του 8ου χλμ. της οδού και όπου σχηματίζεται καμπύλη ήτοι ανοιχτή αριστερή στροφή, ο οδηγός της δίκυκλης μοτοσικλέτας επιχείρησε να προσπεράσει το προπορευόμενο όχημα παρά την ύπαρξη διπλής συνεχόμενης διαχωριστικής γραμμής, ωστόσο δεν τήρησε την επιβαλλόμενη πλευρική απόσταση ασφαλείας γεγονός που συνδέεται τόσο με την ταχύτητά του όσο και την καμπυλότητα που σχηματίζει η οδός στο ύψος αυτό, και ο εμπρόσθιος τροχός της μοτοσικλέτας με το δεξί του μέρος ήρθε σε επαφή με το οπίσθιο πλάγιο αριστερό τμήμα του αυτοκινήτου. Ειδικότερα σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στην από 20.8.2012 «έκθεση επιθεώρησης οχημάτων – δίκυκλων» που διενήργησαν και συνέταξαν υπάλληλοι του ΚΤΕΟ ν. Φθιώτιδας μετά από παραγγελία του Α.Τ. Στυλίδας, το με αρ. κυκλ. …… ΙΧΕ προπορευόμενο όχημα τύπου SEAT, «… φέρει χτύπημα – ίχνος από το εμπρόσθιο ελαστικό της με αρ. κυκλ. ….. μοτοσικλέτας που ξεκινάει από τον προφυλακτήρα (φτερό) πίσω αριστερά και καταλήγει στον πίσω αριστερό τροχό αφήνοντας ίχνη ελαστικού πάνω στη ζάντα και κάποια χτυπήματα και γδαρσίματα πάνω σ’ αυτήν. Επίσης φέρει απροσδιόριστο αποτύπωμα πάνω από το αποτύπωμα του ελαστικού της μηχανής, που έχει στον προφυλακτήρα πίσω αριστερά πιθανόν από το σώμα του αναβάτη. …. Η δίκυκλη μοτοσικλέτα ….. φέρει ίχνη και χτυπήματα που ξεκινούν από το εμπρόσθιο τροχό δεξιά (σημάδια στο ελαστικό, χτυπήματα, γδαρσίματα) στην ζάντα στον άξονα του τροχού και ίχνη ελαστικού πάνω στη ζάντα στο δεξιό μέρος). Και συνεχίζει το χτύπημα σε όλη τη δεξιά πλευρά της». Αμέσως μετά την επαφή των δύο οχημάτων, το μεν προπορευόμενο όχημα συνέχισε την πορεία του η δε δίκυκλη μοτοσικλέτα εξετράπη δεξιά της πορείας της σε μήκος έξι (6) μέτρων και ήρθε σε επαφή με τις μεταλλικές προστατευτικές μπάρες, ενώ στη συνέχεια προσκρούοντας και συρόμενη στα μεταλλικά κιγκλιδώματα σε μήκος 56 μέτρων εισήλθε στο οδόστρωμα, κατέπεσε και σύρθηκε σε απόσταση 134 μέτρων μέχρι την τελική ακινητοποίησή της, ενώ τόσο ο οδηγός όσο και ο συνεπιβάτης σε αυτήν τραυματίστηκαν θανάσιμα. Τα παραπάνω βεβαίωσαν οι συνεπιβαίνοντες στο προπορευόμενο όχημα, σύμφωνα με όσα κατέθεσαν κατά την αστυνομική προανάκριση, ενισχύονται δε εν μέρει και από την κατάθεση του μάρτυρα απόδειξης, αντίθετα, ο ισχυρισμός της πρώτης εναγομένης ασφαλιστικής εταιρίας ότι κατά την προσπέραση, ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος ξέφυγε από την πορεία του προς τα αριστερά και απέκλεισε την ομαλή πορεία της μοτοσικλέτας, δεν αποδεικνύεται ουσιαστικά αβάσιμος. Σύμφωνα με τα πραγματικά περιστατικά που αποδείχθηκαν το δικαστήριο κρίνει ότι αποκλειστικά υπαίτιος για την πρόκληση του ατυχήματος είναι ο θανών οδηγός της δίκυκλης μοτοσικλέτας, Ζ1, ο οποίος από αμέλεια κινούνταν χωρίς σύνεση και με μεγαλύτερη από το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητα οποία (αμέλειά του) συνίσταται στο ότι δεν κατέβαλε την κατ’ αντικειμενική κρίση απαιτούμενη επιμέλεια και προσοχή την οποία κάθε μέσος συνετός οδηγός θα κατέβαλε, εάν βρισκόταν στην ίδια κατάσταση, με βάση του νομικούς κανόνες, τις συνήθειες και την κοινή λογική και πείρα, την οποία (επιμέλεια και προσοχή) εάν είχε καταβάλλει, θα μπορούσε να προβλέψει τη σύγκρουση. Ειδικότερα δεν οδηγούσε με σύνεση και με διαρκώς τεταμένη την προσοχή του (άρθρο 12 ΚΟΚ) και επιχείρησε προσπέραση του προπορευόμενου οχήματος χωρίς προηγουμένως να βεβαιωθεί ότι μπορεί να την ενεργήσει χωρίς κίνδυνο παρά την ύπαρξη διπλής συνεχόμενης διαχωριστικής γραμμής, που απαγορεύει την προσπέραση (άρθρο 17 ΚΟΚ), γενομένου ως ουσιαστικά βάσιμου του ισχυρισμού της δεύτερης εναγομένης ασφαλιστικής εταιρίας περί αποκλειστικής υπαιτιότητας του τρίτου οδηγού του προπορευόμενου ΙΧΕ αυτοκινήτου, ασφαλισμένου της συνεναγομένης της ασφαλιστικής εταιρίας.

Περαιτέρω αποδείχθηκε ότι ο θάνατος του συνεπιβαίνοντα στην δίκυκλη μοτοσικλέτα Ψ1, σύμφωνα με την από 24.9.2012 ιατροδικαστική έκθεση νεκροψίας – νεκροτομής που συνέταξε η ιατροδικαστής Αθηνών , Σ.Μ., προήλθε από βαρύτατες κακώσεις του σώματος. Ειδικότερα σύμφωνα με αυτήν «το πτώμα φέρει κηλίδωση από αίμα σε όλο το σώμα, πολλαπλές εκδορές σπλαχνικού κρανίου, δεξιού ημιθωρακίου , δεξιού άνω άκρου και ραχιαίας επιφάνειας άκρων χειρών αμφοτερόπλευρα, ανοικτά συντριπτικά κατάγματα του κρανίου και του σπλαχνικού κρανίου με έξοδο εγκεφαλικής ουσίας, ανοικτά συντριπτικά κατάγματα του δεξιού μηρού και της κνήμης και κάταγμα αριστερής πηχεοκαρπικής άρθρωσης». Επομένως δεν αποδείχθηκε ότι η χρήση του προστατευτικού κράνους θα ήταν ικανή να αποτρέψει το θανατηφόρο αποτέλεσμα ενόψει του είδους και της έκτασης των εκτιθέμενων σωματικών κακώσεων και πρέπει για το λόγο αυτό να απορριφθεί ως ουσιαστικά αβάσιμη η παραδεκτά και νόμιμα (ΑΚ 300) προτεινόμενη ένσταση περί συντρέχοντος πταίσματος του θανόντος Ζ1, επειδή δεν φορούσε προστατευτικό κράνος.

Ψυχική Οδύνη

Από τα ίδια ως άνω αποδεικτικά στοιχεία αποδείχθηκε ότι ο θανών, ήταν ηλικίας κατά το χρόνο του επίδικου ατυχήματος 26 ετών, ήταν υγιής και δραστήριος. Οι ενάγοντες μητέρα του και ο αδερφός του υπέστησαν ψυχική οδύνη από την αδικοπραξία του οδηγού του δικύκλου οχήματος, αφού αυτός προξένησε σε καθένα απ’ αυτούς, ανάλογα με την προαναφερθείσα συγγένεια τους με τον θανόντα, έντονη οδύνη και πολύ δυσάρεστα ψυχικά αισθήματα από την ανεπανόρθωτη απώλεια του ανωτέρω προσφιλούς τους στενού συγγενικού προσώπου, λαμβάνοντας δε υπόψη τις συνθήκες τελέσεως της πιο πάνω αδικοπραξίας, που προαναφέρθηκαν, το βαθμό πταίσματος του οδηγού του δικύκλου, την οικονομική κατάσταση και την κοινωνική θέση των εναγόντων, το Δικαστήριο αυτό κρίνει ότι δικαιούνται ως εύλογη χρηματική ικανοποίηση, η μητέρα του το ποσό των 150.000,00 ευρώ και ο αδερφός του το ποσό των 120.000,00 ευρώ. Συνεπεία των ανωτέρω, πρέπει η αγωγή να απορριφθεί ως ουσιαστικά αβάσιμη ως προς την δεύτερη εναγομένη και να γίνει εν μέρει δεκτή ως προς την πρώτη εναγομένη και να υποχρεωθεί η τελευταία να καταβάλει στην πρώτη ενάγουσα το ποσό των 100.000,00 ευρώ και στον δεύτερο ενάγοντα το ποσό των 66.666,66 ευρώ και να αναγνωρισθεί η υποχρέωση της ιδίας να καταβάλει στην πρώτη ενάγουσα το ποσό των 50.000,00 και στον δεύτερο ενάγοντα το ποσό των 53.333,34 ευρώ, τα ανωτέρω ποσά με το νόμιμο τόκο επιδικίας από την επίδοση της αγωγής και μέχρι την εξόφληση. Όσον αφορά το αίτημα περί κηρύξεως της απόφασης προσωρινά εκτελεστής το δικαστήριο κρίνει ότι συντρέχουν εξαιρετικοί προς τούτο λόγοι και πρέπει να γίνει δεκτό για το ποσό 30.000,00 ευρώ για καθένα εκ των εναγόντων. Τα δικαστικά έξοδα των εναγόντων βαρύνουν την πρώτη εναγομένη. Θα επιβληθούν όμως μειωμένα, εφόσον κατά ένα τμήμα της μόνο έγινε δεκτή η αγωγή (άρθρα 178 παρ. 1 και 191 παρ. 2 του ΚΠολΔ) ενώ τα δικαστικά έξοδα της δεύτερης εναγομένης πρέπει να επιβληθούν στους ενάγοντες λόγω της ήττας τους (176 ΚΠολΔ) κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο διατακτικό της παρούσας.

 

Πηγή: Επιθεώρηση Συγκοινωνιακού Δικαίου (www.esd.gr) - Ψυχική Οδύνη 270.000 ευρώ επιμεριζόμενα ανά 150.000€ στη μητέρα, 120.000€ στον αδελφό, Τεύχος 7ον, σελ. 482, Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2014

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Αποζημίωση-μαμούθ άνω του 1,5 εκατ. ευρώ για τις καταστροφές επιχειρήσεων το 2008 στα επεισόδια της δολοφονίας Γρηγορόπουλου
    Nextdeal newsroom, 11/10/2022

    Αποζημίωση-μαμούθ άνω του 1,5 εκατ. ευρώ για τις καταστροφές επιχειρήσεων το 2008 στα επεισόδια της δολοφονίας Γρηγορόπουλου

  • Δεν απαιτείται αναγγελία των απαιτήσεων δικαιούχων στην ασφάλιση αστικής ευθύνης αυτοκινήτων
    Nextdeal newsroom, 15/9/2022

    Δεν απαιτείται αναγγελία των απαιτήσεων δικαιούχων στην ασφάλιση αστικής ευθύνης αυτοκινήτων

  • Παυλόπουλος από Θέρμο: «Κυρώσεις στην Τουρκία για την κατοχή εδάφους της Κυπριακής Δημοκρατίας»

    Παυλόπουλος από Θέρμο: «Κυρώσεις στην Τουρκία για την κατοχή εδάφους της Κυπριακής Δημοκρατίας»

    Στις εκδηλώσεις, που οργάνωσε ο Δήμος Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας τιμώντας την Μνήμη του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, μίλησε ο τέως Πρόεδρος...
    Nextdeal newsroom, 25/08/2022 - 10:01 25/8/2022
  • Ρύθμιση Οφειλών: Ο νόμος δεν καλύπτει τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο

    Ρύθμιση Οφειλών: Ο νόμος δεν καλύπτει τον Ασφαλιστικό Σύμβουλο

    Ρύθμιση Οφειλών Υπερχρεωμένων Φυσικών Προσώπων Προϋπόθεση η Έλλειψη Εμπορικής Ιδιότητας που συνεπάγεται Πτωχευτική Ικανότητα Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος έχει Εμπορική Ιδιότητα και Πτωχευτική...
    Nextdeal newsroom, 06/07/2022 - 09:02 6/7/2022

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο  μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
16:00 Τι απάντησε ο Γεωργιάδης στον Εξαδάκτυλο μετά το εξώδικο του ΠΙΣ
  • 15:51 Η Servier Hellas αρωγός στην προσπάθεια ευαισθητοποίησης για τον τακτικό έλεγχο της αρτηριακής πίεσης!
  • 15:38 Μεγάλο Συνέδριο NN στις 2 Ιουνίου!
  • 15:04 Εκστρατεία για τον καρκίνο του προστάτη από την ΕΛΛΟΚ!
  • 14:54 Σε νέα υψηλά η αξία της ακίνητης περιουσίας στην Ελλάδα - Πόσοι ασφάλισαν την κατοικία τους και πήραν έκπτωση ΕΝΦΙΑ
  • 14:50 1η Ημερίδα Φαρμακαποθηκών: «Διασφαλίζουμε το παρόν και σχεδιάζουμε το μέλλον»
  • 14:34 Kακοκαιρία INES: Σε ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία - Οδηγίες αυτοπροστασίας για τους πολίτες
  • 14:26 Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της ¨Ημερήσιας Χειρουργικής” και σε ποιες περιπτώσεις εφαρμόζεται!
  • 14:10 Αειφόρος σχεδιασμός & υλοποίηση τεχνικών έργων - Κρίσιμη και χρήσιμη παράμετρος η Ασφάλιση
  • 13:55 ΕΟΔΥ: Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Εξέτασης για τα Σεξουαλικά Μεταδιδόμενα Νοσήματα!
  • 13:43 Η Aon διορίζει τον Lambros Lambrou ως Chief Strategy Officer
  • 13:33 3 εκατ. Έλληνες (το 50% ηλικιωμένοι) έχουν υπέρταση, με το 30% να είναι αδιάγνωστοι!
  • 13:21 WTW Research Network: Διαχείριση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Ασφαλισιμότητα - Ανασκόπηση Κινδύνων Εφοδιαστικής Αλυσίδας 2025
  • 13:03 Το κατράνι του Δίστρατου στην Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά
  • 12:56 Anytime: Περπατήσιμες Πόλεις & Υγεία - Η Επιστημονική Τεκμηρίωση
  • 12:52 Δυναμικό παρών της UNI-PHARMA στο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ενδοκρινολογίας στην Κοπεγχάγη!
  • 12:25 Alpha Bank: Παρουσίασε τα χρηματοδοτικά της προγράμματα στην επιχειρηματική κοινότητα της Ρόδου
  • 11:38 Η Insurance Advisory Partners ενισχύει τις δραστηριότητές της στο Λονδίνο με τον διορισμό του Benjamin James
  • 11:16 ΤτΕ: Έκθεση Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας - Οικονομικό περιβάλλον, τραπεζικός τομέας, τομέας χρηματοπιστωτικού συστήματος, ασφαλιστικές επιχειρήσεις, αγορά ασφαλίσεων υγείας
  • 10:51 Συνεργασία LTIMindtree, Eurobank και Fairfax Digital Services για τη δημιουργία του Κέντρου Agentic Τεχνητής Νοημοσύνης και Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Κύπρο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 14/5 Η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS ανακοινώνει τις εξαγορές της ΝΑΚ INSURANCE BROKERS A.E. και της ΑΜΥΝΑ – Μεσίτες Ασφαλίσεων Ι.Κ.Ε.
  2. 12/5 H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών που ισχύει από 1.6.2025
  3. 15/5 Ποια είναι η ΝΑΚ INSURANCE BROKERS που εξαγόρασε η ΕΥΡΩΠΗ HOLDINGS
  4. 14/5 Η MEGA Brokers εξαγοράζει την εταιρεία ’’Αθηναϊκοί Ασφαλιστικοί Πράκτορες ΜΙΚΕ.”
  5. 12/5 Ταξί: Πληροφορίες για οριστική απεργία στις 28 και 29 Μαΐου
  6. 15/5 Howden Agents: Ενίσχυση των υπηρεσιών διεθνών ασφαλίσεων υγείας με την εξαγορά της CERESOLE Insurance Agents
  7. 13/5 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube