Λάουρα Σταυρίδου, 12/8/2024 - 08:55 facebook twitter linkedin Διακοπές με το κατοικίδιο σας; Υπάρχει μια Ασφαλιστική κάλυψη, που μπορεί να σας εκπλήξει! Λάουρα Σταυρίδου, 12/8/2024 facebook twitter linkedin Η ώρα για διακοπές έφτασε και κάθε συνετός ταξιδιώτης, έχει φροντίσει ν’ αφήσει το σπίτι του ασφαλές και ασφαλισμένο, έχει τσεκάρει τις ασφάλειες του αυτοκινήτου και της υγείας του. Αρκετοί μάλιστα έχουν προνοήσει να αγοράσουν και μια ταξιδιωτική ασφάλιση, ώστε να κυλίσει απρόσκοπτα το ταξίδι τους. Αν όμως παρ’ ελπίδα χρειαστούν το συμβόλαιο υγείας τους, έστω και για μια σύντομη νοσηλεία και αυτό συμβεί ενώ ταξιδεύουν με το αγαπημένο τους κατοικίδιο, ποιος θα το φροντίσει μέχρι να βρουν όλα πάλι τον ρυθμό τους; Λοιπόν σχεδόν σε κάθε Ασφαλιστήριο συμβόλαιο, υπάρχουν καλύψεις που μπορεί ο Ασφαλιζόμενος να μην τις γνωρίζει. Εδώ η έκπληξη κρύβεται σε ορισμένα ταξιδιωτικά συμβόλαια που συμπεριλαμβάνουν ως κάλυψη την διαμονή και τη διατροφή του κατοικιδίου σας, σε περίπτωση που συμβεί κάτι και δεν μπορείτε να το φροντίσετε. Μάλιστα η κάλυψη εκτείνεται για 10 ημέρες, που είναι αρκετός χρόνος για να μπορέσει κάποιος οικείος σας να το παραλάβει. Επειδή πολλά συμβόλαια περιέχουν εκπληκτικές καλύψεις, καλό είναι αν συμβεί κάτι, να ρωτήσετε τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή, μπορεί να καλύπτεστε με τρόπο που δεν φαντάζεστε. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ακόμα και αν είναι περίοδος διακοπών. Σίγουρα θα βρεθεί τρόπος να εξυπηρετηθείτε άμεσα! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00 Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας;
Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09
Ποιοι είναι οι λόγοι που ένα χαρτοφυλάκιο είναι «αδρανές περιουσιακό στοιχείο»; Ο όρος «αδρανές περιουσιακό στοιχείο» αναφέρεται σε ένα περιουσιακό στοιχείο που δεν χρησιμοποιείται ενεργά και έτσι δεν αποφέρει εισόδημα. Μπορεί για... Λάουρα Σταυρίδου, 03/06/2025 - 09:23
Οι συναισθηματικοί λόγοι που «κρύβονται» πίσω από την πτώση Ασφαλίστρων Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, δημοσιεύτηκαν άρθρα σχετικά με την πτώση Ασφαλίστρων στον κλάδο ζωής, υγείας, στις ασφαλίσεις συνδεδεμένες με... Λάουρα Σταυρίδου, 02/06/2025 - 09:03