Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 22/7/2020 - 14:21 facebook twitter linkedin Υπόψιν Διευθύνοντος Συμβούλου: Έχουν οι Managers σας προσόντα για διοίκηση ανθρώπων και με καθεστώς τηλεργασίας; Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 22/7/2020 facebook twitter linkedin Σε νέους προβληματισμούς μπήκαν οι επικεφαλής Διευθύνοντες Σύμβουλοι των εταιριών (πολυεθνικών και Ελληνικών) σχετικά με την εξ αποστάσεως εργασία που ήρθε στη ζωή μας πιο έντονα μετά την εμφάνιση του Covid-19, και ειδικότερα με το τι προσόντα έχουν οι Managers τους για να διαχειριστούν καταστάσεις και ανθρώπους σε καθεστώς τηλεργασίας, όπου κάποιοι θα είναι «εντός» και άλλοι «εκτός» και ίσως όλοι «εκτός»... Καλές οι δηλώσεις περί ψηφιακής εποχής και αλλαγών, αλλά πόσοι γνωρίζουν το «άθλημα»; Πώς «ηγείσαι» σε νέους έως 35 ετών, πώς σε 40-50 και πώς σε μεγαλύτερης ηλικίας; Πώς στα χαμηλότερα επίπεδα ιεραρχίας, πώς στα ανώτερα; Πώς συμπεριφέρεσαι σε αυτούς που «αποδέχονται» την τηλεργασία και πώς σε εκείνους που είναι αρνητικοί; Πώς σε οικογενειάρχες με παιδιά, πώς στους εργένηδες; Πώς στους άνδρες, πώς στις γυναίκες; Πόσοι Managers έχουν εκπαιδευτεί στην διοίκηση ομάδων από απόσταση; Πόσοι γνωρίζουν την ψυχολογική υποστήριξη εξ αποστάσεως; Πόσοι Managers έχουν προσόντα να «κρατήσουν» το «εταιρικό πνεύμα» και να μη «κρυώσει» η σχέση με την εταιρία και την «μεγάλη εταιρική ομάδα»; Τι προσωπικότητα έχουν οι διάφοροι προϊστάμενοι σε ομάδες διοικητικές ή σε ομάδες πωλήσεων; Πόσοι εμπνέουν άλλους, πόσοι γνωρίζουν τις δράσεις που πρέπει να εφαρμόσουν, πόσοι έχουν «έτοιμες» ή «αυθόρμητες» πρωτοβουλίες μετάδοσης αυτοπεποίθησης και αισιοδοξίας για την εταιρία ότι δε θα «κλείσει» ή δε θα πωληθεί, ότι η εργασία θα συνεχισθεί, ότι δε θα μειωθεί το προσωπικό ή οι αποδοχές, ότι η σύμβαση εργασίας θα ανανεωθεί κ.α. Ειδικότερα, μεγάλο πρόβλημα για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο είναι και η «σύγκριση» των διαφόρων «ηγετών» ή «ηγετίσκων» του τομέα Πωλήσεων του με άλλους του ανταγωνισμού, τώρα που οι «επαφές» σε συνέδρια και συνάξεις και ημερίδες «μειώθηκαν» και τα «ταμπούρλα» και τα «φώτα» και τα διάφορα εφέ και τρικς σε πολυτελή ξενοδοχεία και ταξίδια υποχώρησαν ή σταμάτησαν... Είναι ένα μεγάλο ερώτημα το πότε θα επανέλθουμε και πώς στην «κανονικότητα» αγαπητοί φίλοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι εταιριών. Οι άνθρωποί σας φοβούνται και ανησυχούν για το μέλλον τους (όπως και πολλοί από εσάς). Φοβούνται για την αρνητική πορεία της παγκόσμιας και τοπικής οικονομίας, φοβούνται για την τύχη των παιδιών και συγγενών τους, φοβούνται για την εξέλιξη της σωματικής και ψυχικής υγείας τους, φοβούνται για την τύχη του τρόπου ζωής τους. Ευνόητο ότι όλα αυτά τα συνδέουν και με την επαγγελματική τους κατάσταση. Πόσοι Managers σας είναι στ’ αλήθεια πρώτοι των πρώτων; Πόσοι είναι οραματιστές ηγέτες στην εταιρίας σας; Πόσοι καμαρώνουν που τρέχουν να νικήσουν «χελώνες» αποτελέσματα; Πόσοι «κατασκευάζουν νέα ρολόγια» και πώς δείχνουν απλώς την ώρα σε ξένα ρολόγια; «Βγάζει» ανθρώπους η εταιρία σας που ανέδειξαν τα προσόντα τους; Μήπως κάποιοι διευθυντές σας δεν κάνουν διοίκηση ανθρώπων αλλά κάνουν τον «τροχονόμο» στην είσοδο-έξοδο στελεχών σας; Τι εμπνέουν οι Managers τους πωλητές; Τους μαθαίνουν ότι το παν είναι τα προϊόντα ή ότι όλα είναι η εταιρία; Η εταιρία σας έχει συνεχή κίνηση των ανθρώπων για την κορυφή ή απλώς περνούν οι μέρες στα ίδια και τα ίδια; Οι ηγέτες – άνθρωποί σας κρατάνε «μαστίγια» για να βγαίνει η δουλειά ή επαίνους και μπόνους ανταμοιβής των αξιόλογων ταλέντων; Είναι οι ηγέτες της εταιρίας σας άνθρωποι που δημιουργούν «ευτυχία» στους συνεργάτες τους για να χαίρονται και να είναι «πιστοί» στην εταιρία με οποιοδήποτε καθεστώς εργασίας από κοντά ή μακριά; Ας κλείσουμε με σύνεση αυτές τις σκέψεις. Οι εποχές δεν είναι εύκολες. Είναι και απρόβλεπτες. Όμως είναι στα μέτρα των ανθρώπων. Και οι άνθρωποι έχουν φτιαχτεί με ύλη και πνεύμα. Το πνεύμα οδηγεί, οι ανθρώπινες αξίες δίνουν λύσεις για τις υλικές ανάγκες και τις πνευματικές. Όσοι Managers υπηρετούν τον άνθρωπο βασισμένοι σε αξίες θα βρουν και τον τρόπο να επιτύχουν και σίγουρα τις κατευθυντήριες οδηγίες και μηχανισμούς για καλές σχέσεις με τους ανθρώπους της εταιρίας προς το στόχο να μετατρέψουν την καθημερινότητα σε έργο «υπέρ συνανθρώπων»! Πάνω από εταιρίες και προϊόντα είναι οι άνθρωποι. Η βελτίωση και προστασία της ανθρώπινης ζωής είναι καλός στόχος και λόγος για να εργάζεται κάποιος, κάπου! Φιλικά, Ευάγγελος Γ. Σπύρου Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 29/07/2025 - 15:45 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα»
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 25/07/2025 - 10:54 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ιερά μονή Αγίου Παντελεήμονος Πεντέλης»
Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 21/07/2025 - 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Προς Φιλιππησίους Επιστολή Αποστόλου Παύλου»
Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Πανόραμα της Φαρμακευτικής Ιστορίας: Μια ιστορική αναδρομή από την Aρχαιότητα έως σήμερα» Ένα βιβλίο αφιερωμένο στη φαρμακευτική επιστήμη και τη διαχρονική της προσφορά στην ελληνική κοινωνία και δημόσια υγεία το οποίο εκδόθηκε... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 18/07/2025 - 09:55
ΣυΝΑΙσθηματικά: Άγιος Νικόλαος Πειραιά - Η εκκλησία της ναυτιλίας και των ναυτικών Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ (Τεύχος 214) που κυκλοφορεί - Στήλη "ΣυΝΑΙσθηματικά" Διαβάστε παρακάτω τα ΣυΝΑΙσθηματικά από το περιοδικό Ασφαλιστικό ΝΑΙ (Τεύχος... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 15/07/2025 - 15:40
Επιτυχημένα Meetings υποκαταστήματος ή πρακτορείου Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» που κυκλοφορεί (Τεύχος 214) - Στήλη "Πωλήσεις" Διαβάστε παρακάτω τις Πωλήσεις από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» που... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 15/07/2025 - 13:52
Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Μίκης Θεοδωράκης - Θρησκεία μου είναι η Ελλάδα» Το βιβλίο του Γιώργου Λογοθέτη με τίτλο «Μίκης Θεοδωράκης-ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ» (που εκδόθηκε και στη ρωσική γλώσσα με τίτλο Микис Теодоракис,... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 14/07/2025 - 12:12
Τα Δυνατά σημεία στην πρωτιά κλάδου αυτοκινήτου της Allianz (που ασφαλίζει κοντά στα 900.000 αυτοκίνητα) Η Allianz με 125 εκατομμύρια πελάτες, 157.000 εργαζόμενους και ανάμεσα στις 30 κορυφαίες επωνυμίες παγκοσμίως, με 135 χρόνια καινοτομίας, αντοχής... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 11/07/2025 - 15:33
Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Ασφαλιστικοί Πράκτορες - Όλα όσα η νομοθεσία ορίζει να γνωρίζουν οι πράκτορες ασφαλίσεων» Η ανάγκη εκσυγχρονισμού γνώσεων, εκπαίδευσης, ευθυγράμμισης με τα νέα δεδομένα νομοθεσίας αλλά και κατανόησης της ύλης που απαιτείται για επιτυχία... Ευάγγελος Γ. Σπύρου, 11/07/2025 - 11:43