close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

E-sign, η καινοτόμος υπηρεσία της Generali που αλλάζει τα δεδομένα!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
29/10/2019 - 15:00
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

E-sign, η καινοτόμος υπηρεσία της Generali που αλλάζει τα δεδομένα!

Nextdeal newsroom, 29/10/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε δύο βήματα η υπογραφή των νέων συμβάσεων της IDD

Μία πλήρως ψηφιοποιημένη διαδικασία εξυπηρέτησης συστήνει η Generali στους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, συμβάλλοντας στην ταχύτερη εκπλήρωση των υποχρεώσεων που προκύπτουν από την Οδηγία Insurance Distribution Directive (IDD), για τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων.

Η παραπάνω Οδηγία που έχει τεθεί σε ισχύ σταδιακά από το 2018 έρχεται να εκσυγχρονίσει αλλά και να εναρμονίσει την ευρωπαϊκή ασφαλιστική αγορά, θέτοντας ένα ενιαίο πλαίσιο, το οποίο θα διασφαλίζει μεγαλύτερη διαφάνεια στη διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων και θα εισάγει κανόνες δεοντολογικής συμπεριφοράς. Μεταξύ άλλων η Οδηγία ορίζει τη σχέση των διαμεσολαβητών με τις ασφαλιστικές εταιρείες, τον τρόπο αμοιβής τους, την επαγγελματική τους ιδιότητα και τις κανονιστικές τους υποχρεώσεις, καθώς και τις υποχρεώσεις ενημέρωσης και διασφάλισης των συμφερόντων των καταναλωτών. Η IDD έρχεται σε συνέχεια της Οδηγίας Solvency II, για τη φερεγγυότητα των Ασφαλιστικών Εταιρειών και του Κανονισμού GDPR, για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων. 

Απαραίτητη προϋπόθεση βάσει της νέας Οδηγίας είναι και η υπογραφή νέων συμβάσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών με τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες. Μία χρονοβόρος, γραφειοκρατική διαδικασία, που η Generali κατάφερε να ψηφιοποιήσει πλήρως, εκμηδενίζοντας τους χρόνους ανταπόκρισης.

Mία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης 

Συγκεκριμένα, ο συνεργάτης της Generali ακολουθεί δύο απλά βήματα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας:

  • Αρχικά μπαίνει στην ψηφιακή πλατφόρμα ενοποιημένων ασφαλιστικών υπηρεσιών, One View και συμπληρώνει ή επικαιροποιεί τα προσωπικά του στοιχεία, που περιλαμβάνονται στη σύμβασή του. 
  • Στη συνέχεια, χάρη σε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων και δημιουργίας ηλεκτρονικών εγγράφων, ο συνεργάτης λαμβάνει on-line  τη σύμβαση του, με συμπληρωμένα τα απαραίτητα από το νόμο στοιχεία του. Την ίδια στιγμή με το πάτημα ενός κουμπιού, χωρίς ηλεκτρονική γραφίδα, αλλά με τη χρήση ενός ηλεκτρονικού κωδικού (e-sign), που επιβεβαιώνει την παραλαβή, η σύμβαση υπογράφεται ηλεκτρονικά και αποστέλλεται στον παραλήπτη.

Με αυτόν τον τρόπο, χωρίς εκτύπωση πολυσέλιδων εγγράφων και χωρίς να αφιερώσει παραγωγικό χρόνο ή επιπλέον κόστη για τη συμπλήρωση και την αποστολή τους, ο συνεργάτης μπορεί να λάβει και να κατεβάσει σε πραγματικό χρόνο από το tablet, τον υπολογιστή ή το κινητό του τη σύμβασή του.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαδικασία πραγματοποιείται με τεχνικές προδιαγραφές που εξασφαλίζουν την ασφάλεια της συναλλαγής και των δεδομένων. 

Η νέα υπηρεσία έχει χαιρετιστεί με πολύ θετικά σχόλια από τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, με ποσοστό ανταπόκρισης πάνω από 60%, από αρχές Οκτώβρη. 

Όπως τονίζει ο Διευθυντής Πωλήσεων της Generali κ. Γιώργος Ζερβουδάκης: «Συνεχίζουμε να αναβαθμίζουμε τις υπηρεσίες μας, κάνοντας πράξη την υπόσχεσή μας να ενισχύσουμε τα ανθρωποκεντρικά δίκτυα με ψηφιακά εργαλεία, τα οποία επιτρέπουν ταχύτερη εξυπηρέτηση και αποτελεσματικότητα».  
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • e-sign
  • υπηρεσία
  • IDD

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Υπασφαλισμένος: Γιατί ανοίγουν σαμπάνιες στην Generali;
    Υπασφαλισμένος, 21/10/2019

    Υπασφαλισμένος: Γιατί ανοίγουν σαμπάνιες στην Generali;

  • Η Generali είναι o καλύτερος ασφαλιστικός όμιλος παγκοσμίως, σύμφωνα με το Forbes
    Nextdeal newsroom, 30/9/2019

    Η Generali είναι o καλύτερος ασφαλιστικός όμιλος παγκοσμίως, σύμφωνα με το Forbes

  • "My Health Assistance": Νέα ψηφιακή υπηρεσία για τους ασφαλισμένους της Generali

    "My Health Assistance": Νέα ψηφιακή υπηρεσία για τους ασφαλισμένους της Generali

    Σε έναν κόσμο που διαρκώς μεταβάλλεται, ο ασφαλιστικός τομέας βρίσκεται αντιμέτωπος με νέες προκλήσεις. Η τεχνολογική πρόοδος, η ενσωμάτωση των...
    Nextdeal newsroom, 27/09/2019 - 12:13 27/9/2019
  • Generali Trophy: Το Εξειδικευμένο Δίκτυο Συνεργατών της Generali  βάζει πλώρη για νέες επιτυχίες!

    Generali Trophy: Το Εξειδικευμένο Δίκτυο Συνεργατών της Generali  βάζει πλώρη για νέες επιτυχίες!

    Τη θαλάσσια εξόρμηση-θεσμό, πραγματοποίησαν από 5 έως 8 Σεπτεμβρίου, οι Συνεργάτες του Εξειδικευμένου Δικτύου της Generali, που κέρδισαν τη συμμετοχή...
    Nextdeal newsroom, 23/09/2019 - 14:24 23/9/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Carglass®: Το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα
15:00 Carglass®: Το κορυφαίο Δίκτυο Παραμετροποίησης ADAS στην Ελλάδα
  • 14:47 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  • 14:07 Γεωργιάδης-Παπαστεργίου: Παρουσίαση ψηφιακών εφαρμογών για την αποτροπή πρόσβασης ανηλίκων σε προϊόντα αλκοόλ, καπνού και άτμισης
  • 13:10 Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο
  • 12:47 Eurobank | 2021-2025: «Μπροστά για την Οικογένεια» - Δημογραφικό: Ευκαιρίες & Προκλήσει στον Έβρο
  • 12:28 Σε κρίσιμη καμπή το ρωσο-ουκρανικό μέτωπο: Αναζητείται ένας μεγάλος συμβιβασμός
  • 12:20 Εθνική Τράπεζα: Με ορατές τις δασμολογικές πιέσεις στην Ευρώπη, η Ελλάδα βρίσκει στηρίγματα στους παραδοσιακούς της κλάδους
  • 11:44 Απειλές Ransomware, Οικονομικές Επιπτώσεις και Στρατηγική Προστασίας
  • 11:21 Deloitte CEO Business Barometer 2025: αισιόδοξοι οι Έλληνες CEOs για την προοπτική της οικονομίας και των επιχειρήσεων
  • 10:51 Eurobank Global & Regional Focus Notes: Οι Μεταβαλλόμενες Συνθήκες στην Αγορά Φυσικού Αερίου στην ΕΕ και την Ελλάδα - Πρόσφατες Σημαντικές Συμφωνίες και Στρατηγικές Εξελίξεις
  • 10:27 «Νιώθεις δύσπνοια; Λαχανιάζεις; Σκέψου τη ΧΑΠ…»
  • 09:51 Απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας για οχήματα οργανώσεων εθελοντών πυροσβεστών
  • 09:46 Απάτη 12 εκατ. ευρώ στον ΕΟΠΥΥ - Στο στόχαστρο 32 γιατροί και 62 φαρμακεία για παράνομες συνταγογραφήσεις
  • 09:35 Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!
  • 09:21 Visa - Ινστιτούτο ΕΣΕΕ: Ένας στους δύο δεν είναι βέβαιος για την ικανότητά του να αναγνωρίσει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από AΙ
  • 09:16 Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται;
  • 09:12 ΑΝΑΠΛΑΣΗ Κέντρο Αποκατάστασης: Αντιστεκόμαστε στην άνοια, δυναμώνουμε τη σκέψη, ενισχύουμε τον άνθρωπο!
  • 09:05 Η αξία εξαγοράς - Ένα σημαντικό εργαλείο του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, στα χέρια του πελάτη!
  • 08:55 Και τώρα τα…λιμάνια, ο φόβος της «φούσκας», «αέρας» 1,2 τρισ. δολ. στα Crypto, 1 τρισ. ο «πλούτος» των ελληνικών νοικοκυριών και οι ισχυρές επιδόσεις της ΔΕΗ
  • 08:50 Ορόσημο για τον e-ΕΦΚΑ: Ολοκληρώθηκε η ψηφιοποίηση άνω των 10 εκατομμυρίων καρτελών ενσήμων
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  2. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  3. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 17/11 Ναυπακτία: Έφυγε από τη ζωή ο διακεκριμένος γυναικολόγος Νίκος Παπανικολάου
  6. 18/11 Πώς μπορεί να διαφέρει ο πωλητής σύμβουλος από τους άλλους!
  7. 17/11 Ποιοί σταθμοί του Μετρό κλείνουν σήμερα

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube