close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/3/2018 - 10:13
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali

Nextdeal newsroom, 2/3/2018
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με το σύνθημα «Από σήμερα γινόμαστε καλύτεροι», η Generali ξεκίνησε την εφαρμογή του Net Promoter System και στην Ελλάδα. Το NPS αποτελεί ένα διεθνώς αναγνωρισμένο σύστημα, που επιτρέπει στις εταιρείες να λαμβάνουν ανατροφοδότηση από τους πελάτες τους, σε πραγματικό χρόνο και να απαντούν, με στόχο την επίλυση προβλημάτων και τη βελτίωση των υπηρεσιών τους. 

Η εφαρμογή του NPS αποτελεί ένα αποφασιστικό βήμα στην αναβάθμιση των υπηρεσιών της Generali προς τους ασφαλισμένους της, προκειμένου αυτή να αποτελέσει την πρώτη τους επιλογή. Όπως δήλωσε και ο project manager του έργου στην Ελλάδα και Chief Strategy Officer, Διονύσης Μοσχονάς: «Μία ειδικά εκπαιδευμένη ομάδα εργάστηκε εντατικά επί τέσσερις μήνες, προκειμένου να δημιουργήσουμε το πρωτοποριακό αυτό σύστημα. Το NPS είναι μία “ακτινογραφία” του οργανισμού μας, ένα μοναδικό μέσο αλλαγής, που μας δείχνει το δρόμο για να γίνουμε ακόμη πιο πελατοκεντρικοί και αποτελεσματικοί».

Ο Όμιλος Generali έχει εφαρμόσει το NPS σε 54 εταιρείες του, από τον Δεκέμβριο του 2014. Συνολικά, έχουν αποσταλεί περίπου 8 εκ. έρευνες, σε πελάτες και συνεργάτες ανά τον κόσμο κι έχουν γίνει, ήδη, στρατηγικές αλλαγές με στόχο την βελτίωση των διαδικασιών που θα αναβαθμίσουν την εμπειρία των πελατών.Το NPS εξετάζει τη σχέση που έχει αναπτυχθεί μεταξύ μίας εταιρείας και των πελατών της. Ο συγκεκριμένος δείκτης αφορά το ποσοστό των πελατών οι οποίοι είναι πρόθυμοι να προτείνουν το προϊόν ή τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούν σε άλλους, δυνητικούς πελάτες, αλλά και να εντοπίσει τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης.

Συγκεκριμένα, ο ασφαλισμένος καλείται να αξιολογήσει την εμπειρία του με την εταιρεία και το επίπεδο της εξυπηρέτησης, σε διαφορετικά στάδια, όπως η αγορά, το αίτημα αποζημίωσης ή νοσηλείας, η επικοινωνία για διευκρινιστικές ερωτήσεις ή άλλη πληροφόρηση και η ανανέωση τους ασφαλιστηρίου του. Ανάλογη έρευνα, πραγματοποιείται επίσης στους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, αφού και οι ίδιοι αποτελούν για την Generali, καθοριστικό παράγοντα στην αλυσίδα παροχής των υπηρεσιών και των προϊόντων της. Το σημαντικό με τη μέθοδο αυτή είναι ότι δεν εξαντλείται στην έρευνα, αλλά είναι διαδραστική, καθώς ένας εκπρόσωπος της Generali, μεταξύ των οποίων και υψηλόβαθμα στελέχη, καλεί στη συνέχεια τους πελάτες ζητώντας ανατροφοδότηση.

Τα «εγκαίνια» του νέου αυτού έργου πραγματοποιήθηκαν με ειδική εκδήλωση που διοργανώθηκε στις 14 Φεβρουαρίου στο ξενοδοχείο Divani Apollon στο Καβούρι. Το «παρών» στην εκδήλωση έδωσε η κα Isabelle Conner, Chief Marketing & Customer Officer του Ομίλου, ο Robert Amelung, Head of Customer Experience και η Mariella Niederkofler, Customer Experience Manager.

Μέσα από μία ευφάνταστη όσο και διαδραστική παρουσίαση, η κα Conner παρουσίασε στους εργαζόμενους της εταιρείας τα πρώτα αποτελέσματα και τις αντιδράσεις των πελατών. Η ίδια μύησε τους εργαζόμενους αλλά και τα στελέχη στον τρόπο λειτουργίας του NPS και εξήγησε τον τρόπο με τον οποία Όμιλος και οι κατά τόπους εταιρείες θα αξιολογήσουν τα στοιχεία και θα τα αξιοποιήσουν για την αναβάθμιση της εμπειρία των εκατοντάδων χιλιάδων πελατών της Generali παγκοσμίως.

«Ακούμε τους πελάτες μας και γινόμαστε καλύτεροι. Το NPS δεν αποτελεί απλώς μία ερευνητική μέθοδος αλλά ένα πραγματικό εργαλείο, ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα προκειμένου να διατηρήσουμε ανοιχτό το διάλογο με τους ασφαλισμένους και να παραμείνουμε έμπρακτα δίπλα τους, όποτε μας χρειάζονται», δήλωσε η κα Conner.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΥΛΛΟΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ

  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 2
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 3
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 4
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 5
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 6
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 7
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 8
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 9
  • Ασφαλισμένοι και Συνεργάτες βαθμολογούν την Generali! - Media Gallery 10
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • gallery image
  • TAGS:
  • Ασφαλισμένοι
  • Συνεργάτες
  • Generali
  • Net Promoter System
  • NPS
  • Διονύσης Μοσχονάς
  • Isabelle Conner
  • Robert Amelung
  • Mariella Niederkofler

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System του Ομίλου Generali!
    Nextdeal newsroom, 2/2/2018

    Παγκόσμια πρωτιά για το πρόγραμμα Net Promoter System του Ομίλου Generali!

  • Επίσκεψη του κ. Antonio Cassio στα γραφεία της Generali Hellas
    Nextdeal newsroom, 26/2/2018

    Επίσκεψη του κ. Antonio Cassio στα γραφεία της Generali Hellas

  • Ως πρωταγωνίστρια η Generali, δεν δέχεται δεύτερης κατηγορίας προσφορά υπηρεσιών!

    Ως πρωταγωνίστρια η Generali, δεν δέχεται δεύτερης κατηγορίας προσφορά υπηρεσιών!

    Είναι αρκετά χρόνια που παρατηρούμε ότι η Generali ανήκει στους λίγους εκείνους «παίκτες» που δείχνουν ότι είναι ξεχωριστοί ηγέτες! Είχα την...
    Nextdeal newsroom, 13/02/2018 - 15:50 13/2/2018
  • Η Generali Hellas υπογράφει το ψηφιακό μέλλον μαζί με τον ασφαλιστή! (video)

    Η Generali Hellas υπογράφει το ψηφιακό μέλλον μαζί με τον ασφαλιστή! (video)

    Οι μεγάλες εταιρείες, έχουν την ικανότητα να διακρίνουν το μέλλον, να θέτουν ερωτήματα και να δίνουν καινοτόμες απαντήσεις, να οδηγούν...
    Nextdeal newsroom, 05/02/2018 - 10:28 5/2/2018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube