ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΡΩΤΗ ΤΑ ΝΕΑ!! ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ COMMERCIAL? ΕΧΩ ΖΗΜΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΜΗΝΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ 05/01 ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ!!!!
ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΙΣ!!!