Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 - 09:07 facebook twitter linkedin Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Λάουρα Σταυρίδου, 9/12/2024 facebook twitter linkedin Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική επικοινωνία με τον πελάτη, εντάσσεται μέσα στους τρόπους εξυπηρέτησης, αλλά θα πρέπει να έχει ενδιαφέρον, να είναι χρήσιμη και να μην γίνεται κουραστική. Ένας από τους κλασσικούς τρόπους, είναι να φτιάξετε μια μικρή λίστα με ερωτήσεις που αφορούν στο συμβόλαιο που ήδη έχει ο πελάτης και που πιστεύετε ότι οι απαντήσεις τον ενδιαφέρουν. Η λίστα με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις τους, θα πρέπει να είναι σύντομη και περιεκτική. Τίποτα δεν είναι πιο βαρετό από τα απέραντα κείμενα που θα πρέπει να τα ψάξει κανείς για να βρει ένα ενδιαφέρον σημείο. Αν ο πελάτης έχει μαζί σας περισσότερα από ένα συμβόλαια, πχ υγείας, αυτοκίνητο και πυρός, φτιάξτε μια λίστα για κάθε συμβόλαιο, αλλά μη τις στείλετε όλες μαζί. Φυσικά επιλέγουμε ορισμένα σημεία κλειδί για κάθε είδους συμβόλαιο, κατά προτίμηση κάτι που δεν μπορεί να το βρει μόνος του στο διαδίκτυο. Καλό είναι η λίστα να έχει ένα όνομα πχ «Ερωτήσεις & Απαντήσεις κλειδί για το συμβόλαιο σας» ή κάτι άλλο. Δεν έχει τόση σημασία. Σημασία έχει να είναι ουσιαστική και να δείχνει πως γνωρίζετε πολύ καλά το συμβόλαιο. Το μήνυμα που θέλετε να περάσετε είναι διπλό: Δεν τον έχετε ξεχασμένο και πως γνωρίζετε πολύ καλά τη δουλειά σας. Συνοδεύουμε τη λίστα με ένα σύντομο μήνυμα του τύπου « Αγαπητέ…σκέφτηκα πως ίσως σας ενδιαφέρει να γνωρίζετε μερικά από τα σημαντικά σημεία του συμβολαίου σας, το οποίο είναι ένα περιουσιακό στοιχείο με σκοπό να προστατεύει όλα τα άλλα περιουσιακά σας στοιχεία. Στη λίστα θα βρείτε μερικές πληροφορίες που θα σας το κάνουν πιο οικείο…» Μπορείτε να του στείλετε απλό email ή ακόμα και να έχετε φτιάξει ένα infographic. Ο κόπος σας θα αποδώσει γιατί το χαρτοφυλάκιο ήταν και παραμένει η πιο δραστήρια δεξαμενή δυνητικών πελατών. Απλώς θέλει καλλιέργεια για να φέρει το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 22/12/2025 - 09:49 Μήπως έχω «Οδική Βοήθεια» αλλά δεν έχω...την βοήθεια που χρειάζομαι;
Λάουρα Σταυρίδου, 17/12/2025 - 09:17 Τρείς διαφορετικές προσεγγίσεις για το προσωπικό ατύχημα εντός οικίας!
Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2025 - 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
Δώστε Απλή Ασφάλιση στους πελάτες σας - Έχετε μεγάλο όφελος! Η Απλή Ασφάλιση είναι ένα συμβόλαιο που όταν συναφθεί αφήνει δύο ανθρώπους ευχαριστημένους. Τον Ασφαλισμένο και τον Διαμεσολαβητή. Ο Ασφαλισμένος είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 15/12/2025 - 09:45
Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν; Τα προνόμια υγείας δεν είναι ασφαλιστικά προγράμματα, είναι συμφωνίες που έχουν κάνει οι Ασφαλιστικές εταιρίες με ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά... Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16
Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους; Τα προνόμια υγείας είναι πρόσθετες παροχές που δίνονται στους ασφαλισμένους που έχουν προγράμματα υγείας. Τις περισσότερες φορές δεν είναι καθαρά ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07
Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα Σε πολλά Ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας συναντάμε την κάλυψη της Απώλειας Ενοικίων. Κάθε εταιρία έχει τις δικές της προϋποθέσεις και εξαιρέσεις. Για... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28
Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι; Στα παλαιότερα συμβόλαια συναντούσαμε πολύ συχνά τη διάκριση μεταξύ φιλικής και εχθρικής φωτιάς. Ως φιλική φωτιά χαρακτηρίζεται η φωτιά που περιορίζεται... Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54
Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο! Ένα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι οι κεραυνοθύελλες. Απίστευτος αριθμός κεραυνών πλήττει ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Οι... Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33