close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοκίνητο

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Έτσι θα μειωθούν τα ατυχήματα στην εθνική οδό! 
Γιώργος Μούζος
Γιώργος Μούζος,
5/1/2024 - 08:58
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έτσι θα μειωθούν τα ατυχήματα στην εθνική οδό! 

Γιώργος Μούζος, 5/1/2024
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Με μια ακόμα έξοδο εκδρομέων να έχει ξεκινήσει για τα καλά από χθες, τα ατυχήματα στο εθνικό οδικό δίκτυο είναι συχνό φαινόμενο. Πώς λοιπόν μπορούν να προστατευτούν οι πελάτες σας από μια τέτοια «στραβή»; Ας διαβάσουν τις παρακάτω συμβουλές. 

Σαφέστατα η οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο είναι πιο άνετη και σαφώς πιο γρήγορη. Ωστόσο όλοι οι χρήστες του δρόμου καλό θα είναι να τηρούν κάποιους σημαντικούς κανόνες για να είναι η διαδρομή τους ασφαλής.  

Στη χώρα μας ωστόσο, υπάρχουν οδηγοί που είτε δεν γνωρίζουν, είτε αδιαφορούν για αυτούς τους κανόνες, διαταράσσοντας έτσι την ομαλή κυκλοφορία. Αλλά το κυριότερο προκαλούν επικίνδυνες καταστάσεις που μπορούν να οδηγήσουν σε σοβαρά ατυχήματα. Ατυχήματα που πέρα από το κόστος σε υλικές ζημιές, στην χειρότερη περίπτωση στοιχίζουν και σε ζωές. 

Ας δούμε μερικές συμβουλές που θα εξασφαλίσουν ότι ένα ταξίδι σε εθνική οδό θα υλοποιηθεί με ασφάλεια. 

Πώς εισερχόμαστε στον αυτοκινητόδρομο; 

Σίγουρα φαίνεται κάτι απλό, όμως η άτσαλη είσοδος στη ροή κυκλοφορίας μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Σαφώς και δεν πρέπει ο οδηγός να κάνει απότομη τιμονιά για να μπει από τη λωρίδα επιτάχυνσης στην κανονική λωρίδα του δρόμου. Αρχικά ο χειριστής του οχήματος πρέπει να ανάψει το αριστερό φλας και να ελέγξει τον καθρέπτη για τυχόν αυτοκίνητα που πλησιάζουν από πίσω. Όταν η ροή της κυκλοφορίας το επιτρέψει ο οδηγός πατάει το γκάζι προοδευτικά, για να μπει στη ροή της κυκλοφορίας. Είναι θέμα ασφάλειας να αναπτυχθεί άμεσα η ελάχιστη ταχύτητα που απαιτεί ο δρόμος! Συνήθως αυτή είναι τα 80 χλμ./ώρα. 

Ποια είναι η απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα; 

Στον αυτοκινητόδρομο, λόγω των υψηλών ταχυτήτων, η απόσταση ασφαλείας είναι ζωτικής σημασίας. Ο οδηγός του εκάστοτε οχήματος πρέπει να προσαρμόσει την ταχύτητα του οχήματος στη ροή της κυκλοφορίας. Για κανέναν λόγο δεν πρέπει να επιταχύνει δυνατά και να «κολλάει» στο προπορευμένο όχημα. Μια τέτοια συμπεριφορά μπορεί να πανικοβάλει τον έτερο οδηγό και να οδηγήσει σε μεγάλο ατύχημα εξαιτίας των υψηλών ταχυτήτων. 

Ένας χρήσιμος τρόπος για να υπολογίσουμε τη σωστή απόσταση είναι καθώς οδηγούμε να βάλουμε στόχο ένα σταθερό σημείο σε μακρινή απόσταση. Μετράμε 2 δευτερόλεπτα από το προπορευόμενο όχημα. Αν περάσει και εμείς στη συνέχεια προσεγγίσουμε το ίδιο σταθερό σημείο σε λιγότερα από 2 δευτερόλεπτα, σημαίνει ότι πρέπει να αφήσουμε μεγαλύτερη απόσταση από το μπροστινό αυτοκίνητο. 

Σε ποια λωρίδα πρέπει να κινούμαστε 

Ως γνωστόν η αριστερή λωρίδα είναι μόνο για προσπέραση. Βέβαια στη χώρα μας είναι μονίμως κατειλημμένη! Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. η λωρίδα κίνησης είναι η μεσαία ή δεξιά λωρίδα αν ο δρόμος έχει 3 λωρίδες, ενώ στην αριστερή το εκάστοτε όχημα εισέρχεται μόνο για προσπέραση. 

Πώς πρέπει να συμπεριφερθούμε εντός τούνελ; 

Όταν είναι να εισέλθει εντός τούνελ, πρέπει ο οδηγός να μειώσει ταχύτητα και να σεβαστεί το όριο ταχύτητας που αναγράφεται στην είσοδο της σήραγγας. Εν συνεχεία και αν το αυτοκίνητο δεν έχει αυτόματα φώτα, πρέπει να ανάψουν και αντίστοιχα να σβηστούν όταν βγούμε από το τούνελ. Σε κάθε περίπτωση οι οδηγοί εντός τούνελ πρέπει να είναι εξαιρετικά προσεκτικοί, μιας και ένα τροχαίο ατύχημα μέσα σε σήραγγα είναι πολύ πιο επικίνδυνο απ' ό,τι στον ανοιχτό δρόμο. 

Σε περίπτωση βλάβης τι κάνουμε; 

Σε περίπτωση βλάβης ή κλαταρίσματος του ελαστικού, ο οδηγός πρέπει να ακολουθήσει κάποια απλά βήματα, ώστε να μη θέσει σε κίνδυνο τη ζωή του αλλά και τη σωματική ακεραιότητα των υπόλοιπων. Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν ο οδηγός ανάβει τα «αλάρμ» και προσεκτικά κινείται προς τη ΛΕΑ. 

Φροντίζει ώστε όλοι οι επιβάτες – δίνοντας ιδιαίτερα προσοχή στα παιδιά –  να αποβιβαστούν από τις δεξιές πόρτες και εφόσον είναι δυνατόν, να μεταφερθούν πίσω από το μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας. Εν συνεχεία καλεί τον τετραψήφιο αριθμό έκτακτης ανάγκης και δίνει ακριβείς πληροφορίες για τη θέση του και το πρόβλημα που αντιμετωπίζει. Όσο αναμένει το όχημα περιπολίας, έχει διαρκώς την προσοχή του στην κυκλοφορία, έτσι ώστε, αν χρειαστεί, να μπορεί να αντιδράσει. 

Οι στάσεις επιβάλλονται 

Στον αυτοκινητόδρομο και ειδικά μετά από αρκετές ώρες οδήγησης, εμφανίζονται τα φαινόμενα της χαλάρωσης και της υπνηλίας, αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος. Για να είναι όλοι ασφαλείς, καλό είναι ανά 2 ώρες να γίνεται μια ολιγόλεπτη στάση.  

Και κάτι ακόμα! 

Όλα τα παραπάνω είναι πολύ σημαντικά για ένα ασφαλές ταξίδι στην εθνική οδό. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν πρέπει να ο οδηγός να ξεχνάει και να μην έχει μαζί του τα απαραίτητα έγγραφα. Δίπλωμα, άδεια κυκλοφορίας, ασφάλεια (με την υπηρεσία της οδικής βοήθειας), κάρτα καυσαερίων και έλεγχο ΚΤΕΟ.  

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
    Γιώργος Μούζος, 16/06/2025 - 09:00

    Ανάλυση τηλεματικών δεδομένων: Το «κλειδί» για μείωση ζημιών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

  • BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
    Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08

    BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;

  • Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
    Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09

    Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης

  • Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
    Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00

    Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;

  • Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς

    Η ραγδαία άνοδος των υβριδικών αλλάζει τους όρους εκτίμησης κινδύνου και απαιτεί από τους ασφαλιστές νέες στρατηγικές, τεχνογνωσία και εργαλεία. Μέχρι...
    Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00
  • Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;

    Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η...
    Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
  • AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;

    Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει...
    Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
  • Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων;

    Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος...
    Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
  • Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση

    Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία...
    Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
  • Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές

    Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου...
    Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »
Τιμές Καυσίμων σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
14:50 Επίσκεψη του Προέδρου του ΙΕΕΕ στην Ελλάδα - Συνάντηση με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος
  • 14:39 ΒΙΑΝ: Νέα γενιά συμπληρωμάτων διατροφής σε μορφή ζελέ UPSA Nourished 7 in 1 Gummies!
  • 14:33 ΤτΕ- Έκθεση για τη Νομισματική Πολιτική 2024-2025: Αισιόδοξες προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας
  • 14:16 Νέο στεγαστικό δάνειο από την Πειραιώς «Σπίτι 25»
  • 13:59 Χρυσό Βραβείο στη Merck για πρωτοβουλίες σχετιζόμενες με το well-being των εργαζομένων της!
  • 13:31 Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων
  • 13:13 O ΣΦΕΕ στηρίζει την υιοθέτηση Ψηφίσματος για τις Σπάνιες Παθήσεις από την Παγκόσμια Συνέλευση Υγείας!
  • 13:05 Εργασιομανία στον Κλάδο των Ασφαλειών: Ένας Ορατός αλλά Υποτιμημένος Κίνδυνος
  • 12:54 Η Apollo διορίζει τον Steve Portman ως Επικεφαλής του Τομέα Ενέργειας
  • 12:29 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 5,9 δισ. ευρώ η συνεισφορά του στο ΑΕΠ της Ελλάδας το 2024 - Υποστηρίζει συνολικά 37.000 θέσεις εργασίας
  • 12:15 Ο ΣΑΕΚ παρουσίασε τις βασικές του θέσεις και τις επετειακές του δράσεις για την ενίσχυση της ασφαλιστικής αγοράς
  • 12:00 Alpha Bank Κύπρου και Altius συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας τους
  • 11:42 Οδική βοήθεια: Ποιοι ήταν οι κύριοι λόγοι κλήσης το 2024 στην Ελλάδα
  • 11:36 CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ και Yπ. Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
  • 11:07 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Πρωτοποριακή Εξατομικευμένη Αρθροπλαστική Γόνατος με το Σύστημα Symbios: Το μέλλον της Ορθοπαιδικής είναι προσωποποιημένο
  • 10:33 Όμιλος Eurobank: Καταλύτης επιχειρηματικής διασύνδεσης Ελλάδας – Κύπρου - Ινδίας
  • 10:29 «Άρωμα Χίου 2025» στο Σύνταγμα
  • 10:25 Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • 10:22 Το Διεθνές Κέντρο Καρδιοχειρουργικής Ελλάδος/ΥΓΕΙΑ εντάσσεται στo διεθνές δίκτυο Smart Hospital Alliance
  • 09:50 Optima bank: Εντυπωσιακή υπερκάλυψη πάνω από 11 φορές για την έκδοση ομολόγου Tier II ύψους €150 εκατ.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/6 Αποκλειστικό: Δημήτρης Σπυράκος - Ο Δείκτης ΙΟΒΕ δεν ίσχυσε ποτέ - Άκυρες οι αυξήσεις των ασφαλίστρων νοσοκομειακής περίθαλψης με βάση το Δείκτη ΙΟΒΕ
  2. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  3. 16/6 Οι «βόμβες» στην ελληνική οικονομία, η μεγάλη ανησυχία της κυβέρνησης, η «ιστορική» απόφαση του ΣτΕ και η ηγετική παρουσία της Aktor στη Ρουμανία
  4. 18/6 NN Hellas: Ο πελάτης δίνει το ρυθμό! (βίντεο)
  5. 18/6 HDI Global SE: 30 χρόνια προσφοράς στις βιομηχανικές και επαγγελματικές ασφαλίσεις στην Ελλάδα (βίντεο)
  6. 16/6 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία "Insurance JSC Dallbogg: Life and Health"
  7. 18/6 Υπασφαλισμένος: Έρχονται τα "μπιλετάκια" για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube