close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ο ασφαλιστής κάνει διακοπές;
Αντώνιος Δουνδουλάκης
Αντώνιος Δουνδουλάκης,
19/7/2021 - 08:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο ασφαλιστής κάνει διακοπές;

Αντώνιος Δουνδουλάκης, 19/7/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έχοντας διανύσει για αρκετό χρονικό διάστημα μια περίοδο αβεβαιότητας λόγω των συνθηκών του COVID 19 και μετά από δυο lock down, φτάσαμε αισίως στο μέσον του καλοκαιριού. Με δεδομένο τη χαλάρωση - άρση των περιοριστικών μέτρων, η λέξη διακοπές είναι σίγουρα κάτι που μας «φέρνει το χαμόγελο στα χείλη». Οι διακοπές, ως περίοδος καθορισμένης αργίας κατά την οποία σταματούμε να κάνουμε ό,τι κάναμε καθημερινά και πράττουμε κάτι διαφορετικό, μας αποφορτίζουν και μας κάνουν ευδιάθετους.

Οι καλοκαιρινές διακοπές, ειδικότερα την περίοδο του Αυγούστου, ο οποίος είναι ο κατεξοχήν μήνας της ξεκούρασης, είναι η περίοδος που όλοι περιμένουμε προκειμένου να αποστασιοποιηθούμε από την εργασιακή και τετριμμένη καθημερινότητα, να αλλάξουμε προσλαμβάνουσες παραστάσεις, με αφορμή τα ταξίδια και να περάσουμε ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια μας, τους ανθρώπους που μας αγαπούν, να έρθουμε κοντά με τα οικεία μας πρόσωπα.

Επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι οι διακοπές είναι απαραίτητες τόσο για την ψυχική όσο και για τη σωματική μας υγεία, την πνευματική μας ανάταση. Η ανάπαυλα αυτή, όταν συνδυάζεται με μια οποιαδήποτε μορφής εορτή, κοσμική, κοινωνική, θρησκευτική, πολλαπλασιάζει τα οφέλη για τον άνθρωπο. Κάτω από το πνεύμα αυτό γίνεται κατανοητή η φράση του αρχαίου Έλληνα φιλοσόφου Δημόκριτου του Αβδηρίτη (470-370 π.Χ.) -την οποία επαναλαμβάνει ο Άγιος Αμφιλόχιος Ικονίου- ότι: «βίος ανεόρτιος, μακρά οδός απανδόχευτος». Δηλαδή εάν η ζωή μας δεν συνοδεύεται από εορτές και την ανάπαυλα που προϋποθέτουν, τότε είναι σα να πορευόμαστε, χωρίς να έχουμε κάποιο πανδοχείο να ξαποστάσουμε, να ξεκουραστούμε.

Ειδικά κατά τις καλοκαιρινές διακοπές η διάθεση μας είναι καλύτερη όχι μόνο λόγω της ξεκούρασης αλλά και διότι, όπως σημειώνεται ιατρικώς, ο ήλιος το καλοκαίρι συμβάλλει στην αύξηση της βιταμίνης D, όπως επίσης στην παραγωγή ενδορφινών και σεροτονίνης, οι οποίες δημιουργούν ένα αίσθημα χαράς και ευφορίας στον άνθρωπο.

Τι γίνεται όμως με τον ασφαλιστή;;; ο Ασφαλιστής κάνει διακοπές;;;

Συχνά γίνεται αναφορά στο χώρο μας για το πόσο η τεχνολογία έχει συμβάλλει να αισθανθούμε ανεξάρτητοι καθώς, με ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα tablet-laptop, μπορούμε να διεκπεραιώσουμε άψογα την εργασία μας, όπου κι αν βρισκόμαστε. Την ίδια στιγμή το κινητό λειτουργεί ως η μεγαλύτερη παγίδα για τον ασφαλιστή και ειδικά την περίοδο των διακοπών. Είναι αλήθεια ότι κάνουμε ένα από τα πιο απαιτητικά και δύσκολα επαγγέλματα, όσο και αν η συγκεκριμένη τοποθέτηση ξενίζει σε πολλούς.

Ο επαγγελματίας ασφαλιστής είναι αυτός που στέκεται πάντα δίπλα στον πελάτη και καλείται να είναι πάντα διαθέσιμος να δώσει λύσεις και να εξυπηρετήσει. Άλλωστε αυτό τον κάνει να ξεχωρίζει από το σύνολο. Όμως με το δεδομένο αυτό δημιουργείται πολλές φορές η λανθασμένη εντύπωση στους πελάτες ότι ο ασφαλιστής «πρέπει να είναι εκεί, όποτε και όποια στιγμή τον ζητήσουν, κατάλληλη και λιγότερο κατάλληλη», ακόμη κι αν ο τελευταίος βρίσκεται σε περίοδο διακοπών. Με τη σκέψη αυτή και υπό το βάρος των ενοχών, μη συμβεί κάτι και δε μπορέσει να ανταποκριθεί στην κλήση του πελάτη, δεν είναι λίγες οι φορές που μένει προσκολλημένος στο κινητό τηλέφωνο, στο διαδίκτυο, την ώρα που η οικογένεια του θέλει να περάσει στιγμές χαλάρωσης, την περίοδο των διακοπών. Συχνά το πρώτο αξεσουάρ που σκέφτεται να μην ξεχάσει ακόμα και όταν πάει στην παραλία είναι το κινητό ή το laptop. Έχει το άγχος να μη βρεθεί σε απομακρυσμένη περιοχή και «δεν έχει σήμα το κινητό». Επιπροσθέτως, ακόμα και στις επικοινωνίες του, κατά το διάστημα των διακοπών, δεν είναι φειδωλός, παρασύρεται και αφιερώνει αρκετό χρόνο σε συνομιλίες, κάτι που τον αποξενώνει από τους οικείους του, δημιουργεί εκνευρισμό και εντάσεις μεταξύ τους και φτάνει σε σημείο το τηλέφωνο να γίνει ο μεγαλύτερος εφιάλτης και να χαθούν οι διακοπές.

Μετά από τις παραπάνω διαπιστώσεις, αντιλαμβανόμαστε ότι ο ασφαλιστής κινδυνεύει, ή συχνά δεν κάνει ουσιαστικές διακοπές δεν ξεκουράζεται και αναμοχλεύει την καθημερινότητα, τα προβλήματα της, σε κάθε στιγμή της ζωή του, όπως είχε πει ο Πολωνός γνωμικογράφος Stanislaw Jerzy Lec (1906-1966): «Ποτέ μη γυρίζεις την πλάτη στην πραγματικότητα. Σε έχει περικυκλωμένο».

Καλό θα ήταν λοιπόν, ο ασφαλιστής να αντιληφθεί γρήγορα τη λανθασμένη παραπάνω προσέγγιση, να συνειδητοποιήσει τον κίνδυνο που εγκυμονείται ως προς την απώλεια των διακοπών και να δράσει ανάλογα τόσο για τον ίδιο, όσο και για τους οικείους του.

Κάποιες σκέψεις, οι οποίες συμβάλλουν στη βελτίωση των παραπάνω:

α. Να θέσει ο ασφαλιστής κάποια όρια στους πελάτες του και να δράσει ανάλογα.

β. Να ενημερώσει εγκαίρως για τις επικείμενη απουσία του, τις από μέρους του δυσκολίες σε διαδικτυακή πρόσβαση και διαθεσιμότητα. Αυτό θα μπορούσε να το πράξει μέσα από συνομιλία που θα προηγηθεί μεταξύ τους, ρωτώντας τους για τη δική τους πρόθεση να πάνε διακοπές δείχνοντας τους το ενδιαφέρον του .

γ. Να τους δώσει εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης κατά το διάστημα που τυπικά θα υπάρξει αδυναμία επικοινωνίας, όπως π.χ. τα τηλέφωνα της γραμματείας ή εκείνα των ασφαλιστικών εταιρειών.

δ. Να θέσει νοητά κάποια όρια για το τι είναι επείγον και τι σημαντικό.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

ε. Να συμβουλεύει να αφήσουν κάποιο μήνυμα και, μόλις θα είναι πρακτικά εφικτό και με την προϋπόθεση ότι θα είναι επείγον, εκείνος θα επικοινωνήσει μαζί τους.

στ. Να ρυθμίσει στο e-mail του τις αυτόματες απαντήσεις, ότι απουσιάζει, ώστε ακόμα κι εκείνοι που δε μπόρεσε να επικοινωνήσει μαζί τους, να το πληροφορηθούν, ώστε να μη θεωρηθεί ότι αδιαφορεί για τα αιτήματα τους.

ζ. Να τους δώσει εναλλακτικές επιλογές, μέσω του αυτοματοποιημένου e-mail, για το που μπορούν να απευθυνθούν για την εξυπηρέτηση τους.

η. Να περιορίσει τη χρήση του κινητού του κατά τη διάρκεια των διακοπών του η να το έχει στο αθόρυβο και να ορίσει μια ώρα μέσα στην ημέρα κατά την οποία θα δει τις κλήσεις και τα μηνύματα του.

Ενδεχομένως τα παραπάνω να μη συνιστούν την απόλυτη λύση, όμως μπορεί να αποτελέσουν την αφετηρία για μια σωστή επικοινωνία και «εκπαίδευση» του πελάτη, την απαρχή για κάτι καλύτερο.

Η ευχή λοιπόν είναι καλές διακοπές, ανάπαυλα ψυχική και σωματική. Κι ας μην λησμονούμε, όπως σημειώνει η Αμερικανίδα αρθρογράφος Mignon McLaughlin (1913-1983), ότι «Για μια ευτυχισμένη ζωή, οι μέρες πρέπει να είναι επιμελώς σχεδιασμένες και οι νύχτες αφημένες στην τύχη».

Καλό Καλοκαίρι!


Βιογραφικό σημείωμα

O Δουνδουλάκης Αντώνιος γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 15 Ιανουαρίου του 1977.

Αποφοίτησε από τη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών και σπούδασε Κοινωνική Θεολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Από το 2003 ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στην Interamerican στο Ηράκλειο Κρήτης έως το Δεκέμβριο του 2010 και από το 2011 έως το Φεβρουάριο του 2014 σε Πρακτορείο Ασφαλειών.

Το Μάρτιο του 2014 μετακόμισε στην Αθήνα όπου συνέχισε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε μεγάλο Πρακτορείο στον Πειραιά, ως Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής με κύριο πεδίο εξειδίκευσης και δραστηριοποίησης στον κλάδο ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικών και ομαδικών Ασφαλίσεων.

Το Σεπτέμβριο του 2019 λόγω της εμπειρίας και της ενδελεχούς ενασχόλησής του με τον κλάδο των ομαδικών ασφαλίσεων ανέλαβε τη θέση του προϊσταμένου εξυπηρέτησης μεγάλων Πελατών με παράλληλη δραστηριοποίηση στις πωλήσεις και την ανάπτυξη του Πελατολογίου του Πρακτορέιου.

Από το Μάρτιο του 2021 ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή πωλήσεων.

Ο κ. Δουνδουλάκης είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • ασφαλιστές
  • πελάτες
  • διακοπές
  • καλοκαίρι

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 22/09/2025 - 13:48

    Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 04/09/2025 - 09:24

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 28/08/2025 - 11:09

    Απλές vs Επεμβατικές Εξετάσεις: Όσα Πρέπει να ξέρετε για την Ορθή Χρήση του ασφαλιστηρίου υγείας σας

  • Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/08/2025 - 09:13

    Η Προσωπική Αξία και η Δύναμη του "Γνώθι σαυτόν"

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48
  • Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η τέχνη της + ομιλίας στην ασφάλιση

    Η ζωή μας είναι γεμάτη απρόβλεπτες στιγμές και προκλήσεις. Κάθε μέρα, παίρνουμε αποφάσεις που επηρεάζουν το μέλλον μας: από τη...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/07/2025 - 15:48
  • Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή  της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ο ρόλος του ηγέτη στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

    Ζούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από διαρκή τεχνολογική πρόοδο, ραγδαίες κοινωνικές μεταβολές και μετασχηματισμό των εργασιακών σχέσεων. Η τεχνητή...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 15/07/2025 - 08:58
  • Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Ο κίνδυνος της αδράνειας: Πώς να μην εγκλωβιστείς σε ένα χαρτοφυλάκιο «ρουτίνας»

    Στον κόσμο της ασφάλισης, όπου η εμπειρία και η συνέπεια θεωρούνται θεμέλια της επιτυχίας, παραμονεύει ένας ύπουλος και συχνά αόρατος...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 09/07/2025 - 14:08
  • Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η πρόκληση των αυξήσεων στα συμβόλαια υγείας ως ευκαιρία για στρατηγική ανάπτυξη του διαμεσολαβητή

    Η ασφαλιστική αγορά βιώνει έντονες αλλαγές με συνεχείς αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας. Το αποτέλεσμα είναι ένα περιβάλλον πίεσης και αβεβαιότητας...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/07/2025 - 15:14
  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

    Υπάρχουν στιγμές που βαραίνουν περισσότερο από άλλες. Στιγμές που η σιωπή έχει ήχο και το συναίσθημα δεν χωράει σε λέξεις. Για...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/06/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
16:00 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  • 15:45 Ενημερωνόμαστε, προλαμβάνουμε, ασφαλίζουμε!
  • 15:15 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  • 13:41 ΜΗΤΕΡΑ: Πρωτοπορία για τη βέλτιστη φροντίδα στην εγκυμοσύνη με τη σύσταση της Επιστημονικής Επιτροπής Κύησης Υψηλού Κινδύνου
  • 13:07 Παραγωγή ασφαλίστρων: Δυο ενθαρρυντικά μηνύματα για τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές (πίνακας)
  • 12:44 Οι πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2025, θα πραγματοποιηθούν κανονικά
  • 11:25 Η Affidea εγκαινιάζει το neuraCare, το 1ο δίκτυο Κέντρων Αριστείας στη Νευρολογία σε Ελλάδα και Ευρώπη
  • 11:00 Δήμος Αθηναίων - Visa: 331 νέα παιδικά κρεβάτια και 50 στρώματα για τα ολοήμερα νηπιαγωγεία σε Σεπόλια, Κάτω Πατήσια και Κολωνό
  • 10:55 ΙΣΑ: Η ανάγκη προσέλκυσης κλινικών μελετών τονίστηκε σε ημερίδα με το ΕΚΠΑ
  • 10:00 Σε απεργιακό κλοιό η χώρα την Τετάρτη: Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς - Δεμένα πλοία, «χειρόφρενο» στα ταξί
  • 09:45 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης
  • 09:40 Πτώση 1% στην παραγωγή ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας στο α' εξάμηνο 2025
  • 09:14 Δημήτρης Σπυράκος: Πληρωμή ασφαλίστρου σε δόσεις - Μία αδιαφανής και πανάκριβη πίστωση
  • 09:09 Το σχέδιο για τη Γάζα, η Χαμάς και οι εγχώριοι «αγωνιστές», τα κυπριακά…συμφέροντα που μπλοκάρουν το GSI, η αμερικανική «ψήφος» στα ελληνικά ομόλογα και το...πολιτικό μήνυμα του Γ. Στουρνάρα
  • 09:05 30 Σεπτεμβρίου - Ημέρα Εθνικών Ευεργετών
  • 08:55 Η Interasco γιορτάζει με τους Συνεργάτες της
  • 08:45 Η νέα διαφημιστική καμπάνια της Εθνικής Ασφαλιστικής - «Μπροστά στις φυσικές καταστροφές, αλλάζουμε το κλίμα μέσα μας»
  • 15:00 Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
  • 14:33 Κ. Πιερρακάκης: «Φέρνουμε τρεις σημαντικές αλλαγές με στόχο να ανοίξουν και άλλα κλειστά ακίνητα»
  • 13:13 H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  3. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  4. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  5. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  6. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  7. 26/9 Γιορτή Ψαριού στο Αιτωλικό

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube