close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Υγεία

ΥΓΕΙΑ

Έξι έξυπνες συμβουλές για να αυξήσετε την ικανοποίηση των ασθενών σας
Ανθή Αγγελοπούλου
Ανθή Αγγελοπούλου,
19/7/2023 - 13:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έξι έξυπνες συμβουλές για να αυξήσετε την ικανοποίηση των ασθενών σας

Ανθή Αγγελοπούλου, 19/7/2023
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί ένα βασικό εργαλείο για την αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που προσφέρει ένα ιατρείο, αλλά και για τη συνολική εικόνα και λειτουργία του.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το να χάσει ένας γιατρός έναν ασθενή λόγω δυσαρέσκειας του τελευταίου, ισοδυναμεί με σημαντική απώλεια εσόδων για το ιατρείο του.

Εμείς, συναντήσαμε τον Νικόλα Σανιδά, Ιδρυτή και Managing Director της εξειδικευμένης εταιρείας ιατρικού μάρκετινγκ Health Solutions, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας έξυπνες συμβουλές που συμβάλλουν καθοριστικά στην αύξηση της ικανοποίησης των ασθενών και στην οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης που αντέχουν στον χρόνο μεταξύ γιατρού και ασθενή.

1: Ενημερώστε για κάθε βήμα τους ασθενείς σας

Οι ασθενείς θα πρέπει να είναι ενήμεροι για κάθε φάση και στάδιο της θεραπείας τους. Τυχόν αλλαγές στο θεραπευτικό πλάνο ή στους χρόνους διενέργειας των εξετάσεων θα πρέπει να ανακοινώνονται στους ασθενείς, πριν τεθούν σε εφαρμογή. Όταν η διαδικασία είναι ξεκάθαρη, τότε και οι ίδιοι νιώθουν λιγότερο άγχος και εισπράττουν από εσάς ότι τους σέβεστε και τους θέλετε μαζί σας, «συμμάχους» στο θεραπευτικό σας έργο.

2: Φροντίστε για την γαλήνη των ασθενών σας

Οι ασθενείς ανεξαρτήτως του προβλήματος υγείας που βιώνουν, διανύουν μια στρεσογόνο περίοδο. Αυτό σημαίνει πώς έχουν ανάγκη από ηρεμία. Ένα ιατρείο, όπου δεν τηρούνται οι χρόνοι των ραντεβού, με αποτέλεσμα οι ασθενείς να συνωστίζονται στην αίθουσα αναμονής, με τηλέφωνα και φαξ που χτυπάνε διαρκώς, δεν βοηθούν τον ασθενή να ηρεμήσει πριν προσέλθει για την εξέτασή του και δίνουν την εικόνα ενός ιατρείου όπου ο έλεγχος έχει ξεφύγει.

3: Τηρήστε τις υποσχέσεις σας

Κανένας ασθενής δεν θέλει να νιώσει πώς στην περιπέτεια της υγείας του είναι μόνος του. Το να μην απαντάτε έγκαιρα στις κλήσεις των ασθενών σας, το να προσέρχονται στο ιατρείο και να τους βλέπετε με καθυστέρηση, το να μην αφήνετε περιθώριο για συζήτηση μετά το πέρας της εξέτασης, γιατί βιάζεστε για το επόμενο ραντεβού σας, είναι συμπεριφορές που αξιολογούνται από τους ασθενείς με αρνητικό πρόσημο και σίγουρα δεν συμβάλλουν στην εμπέδωση κλίματος εμπιστοσύνης

4: Κάντε τη διαφορά

Οι ασθενείς έχουν ανάγκη από εξατομικευμένη προσέγγιση στη θεραπεία. Ο καθένας έχει τις ιδιαιτερότητες του ως χαρακτήρας, τις φοβίες του και ακολουθεί έναν τρόπο ζωής. Το κλειδί για την επιτυχημένη επικοινωνία γιατρού–ασθενούς είναι η αντιμετώπιση του κάθε ασθενή ως μια διακριτή οντότητα που αξίζει τον χρόνο και την αφοσίωσή σας.

5: Εκπαιδεύστε τους ασθενείς σας

Όταν οι ασθενείς έχουν πρόσφατα διαγνωσθεί με μια ασθένεια, θα πρέπει να κάνουν σημαντικές αλλαγές στον τρόπο ζωής τους. Πολλοί ασθενείς, αλλά και οι φροντιστές τους θα πρέπει να εκπαιδευθούν σχετικά με το πώς να εφαρμόζουν μέρος της θεραπείας στο σπίτι. Μαθαίνοντάς τους να φροντίζουν σωστά τον εαυτό τους όταν εσείς δεν είστε εκεί, τονώνετε την αυτοπεποίθησή τους και τους βοηθάτε να αποκτήσουν ενεργό ρόλο στο κομμάτι της θεραπευτικής διαδικασίας.

6: Ενισχύστε την ικανοποίηση του βοηθητικού προσωπικού του ιατρείου

Το χαμόγελο των ασθενών σας εξαρτάται από τη συνολική φροντίδα που λαμβάνουν από την ώρα που μπαίνουν στο ιατρείο σας και θα πρέπει να «πιστώνεται» ως αποτέλεσμα συνολικής δουλειάς. Αν οι βοηθοί σας είναι χαρούμενοι από τη συνεργασία μαζί σας, τότε αυτό θα το εισπράξει και ο ασθενής από την εξυπηρέτηση και τη φροντίδα που λαμβάνει από εκείνους.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Γεώργιος Χαραλάμπους: Στόχος του ΕΚΑΒ η καλύτερη επείγουσα φροντίδα!
    Ανθή Αγγελοπούλου, 01/08/2025 - 15:45

    Γεώργιος Χαραλάμπους: Στόχος του ΕΚΑΒ η καλύτερη επείγουσα φροντίδα!

  • Μιχάλης Νικολάου (ΕΟΠΕ): Το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Οίκοθεν» είναι το μέλλον στην Υγεία!
    Ανθή Αγγελοπούλου, 03/07/2025 - 14:27

    Μιχάλης Νικολάου (ΕΟΠΕ): Το πρωτοποριακό πρόγραμμα «Οίκοθεν» είναι το μέλλον στην Υγεία!

  • Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!
    Ανθή Αγγελοπούλου, 01/07/2025 - 13:46

    Βασίλειος Μπαρμπούνης (ΙΑΣΩ): Ο ρόλος της AI στη μείωση των δαπανών Υγείας και την καλύτερη ποιότητα φροντίδας στους ασθενείς!

  • Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!
    Ανθή Αγγελοπούλου, 26/06/2025 - 13:11

    Βίκυ Τσάμη (Gilead Sciences): Δεν μιλάμε απλώς για τον ασθενή, μιλάμε με τον ασθενή και τον ακούμε!

  • New technologies, the driving force for health and economy

    New technologies, the driving force for health and economy

    Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Anthi Aggelopoulou The big bet of the government currently, is the implementation...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/06/2025 - 12:48
  • Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

    Οι νέες τεχνολογίες κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

    Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Ανθής Αγγελοπούλου Το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης είναι η εφαρμογή Τεχνητής...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/06/2025 - 12:46
  • Αποτίμηση του έργου στο υπουργείο Υγείας παρουσία του πρωθυπουργού

    Αποτίμηση του έργου στο υπουργείο Υγείας παρουσία του πρωθυπουργού

    Τον Ιούλιο η λειτουργία του νέου τετραψήφιου αριθμού «1566» για τους πολίτες Τη λειτουργία του νέου τετραψήφιου αριθμού «1566» για να...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 22/05/2025 - 09:49
  • Ιωάννης Μούντζιος (Ερρίκος Ντυνάν): Επανάσταση στη θεραπευτική του καρκίνου!

    Ιωάννης Μούντζιος (Ερρίκος Ντυνάν): Επανάσταση στη θεραπευτική του καρκίνου!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 25) Ιωάννης Μούντζιος, MD, MSc, PhD, διευθυντής Δ΄ Ογκολογικής Κλινικής και Μονάδας Κλινικών Μελετών,...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 14/05/2025 - 14:47
  • Γιώργος Καπετανάκης (ΕΛΛΟΚ): Οι Σύλλογοι Ασθενών αγκαλιάζουν τον ασθενή και τις καθημερινές ανάγκες του!

    Γιώργος Καπετανάκης (ΕΛΛΟΚ): Οι Σύλλογοι Ασθενών αγκαλιάζουν τον ασθενή και τις καθημερινές ανάγκες του!

    Αναδημοδίεση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 25) Γιώργος Καπετανάκης, Πρόεδρος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καρκίνου Συνέντευξη στην Ανθή Αγγελοπούλου Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/05/2025 - 10:04
  • Αύξηση των κλινικών μελετών για ογκολογικά φάρμακα!

    Αύξηση των κλινικών μελετών για ογκολογικά φάρμακα!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 25) Της Ανθής Αγγελοπούλου Η American Cancer Society (ACS) βοήθησε να γίνει δυνατή σχεδόν...
    Ανθή Αγγελοπούλου, 05/05/2025 - 09:37

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

Εφημερεύοντα Φαρμακεία σε όλη την Ελλάδα

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία σε όλη την Ελλάδα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

Ιδιωτικά θεραπευτήρια σε όλη την Ελλάδα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ασφαλιστικά προγράμματα NN Hellas: Φροντίδα και προοπτική για το μέλλον!
16:20 Ασφαλιστικά προγράμματα NN Hellas: Φροντίδα και προοπτική για το μέλλον!
  • 16:06 Eurostat: Άλμα στο 3,7% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα - Σταθερός στο 2% στην Ευρωζώνη τον Ιούλιο
  • 15:57 Αύγουστος - Το Θαλασσινό Τριφύλλι Στίχοι Οδυσσέας Ελύτης Μουσική Λίνος Κόκοτος
  • 15:50 Τροχαία ατυχήματα: Πάνω από 185 εκατ. ευρώ αποζημιώσεις για σωματικές βλάβες έδωσαν οι ασφαλιστικές (κλάδος αυτοκινήτων)
  • 15:45 Γεώργιος Χαραλάμπους: Στόχος του ΕΚΑΒ η καλύτερη επείγουσα φροντίδα!
  • 14:00 Η Roxana (Todiroae) Νευραδάκη εντάσσεται ως Partner στην ομάδα Deal Advisory της KPMG στην Ελλάδα με εξειδίκευση στον τομέα Υποδομών
  • 13:46 Η TechIns / TechAI εντάσσεται στο Elevate Greece: Ελληνική insurtech με διεθνές αποτύπωμα και πρακτικές λύσεις για τον ασφαλιστικό κλάδο
  • 13:35 Open Brokers: Μια πρωτοποριακή ένωση ανεξάρτητων ασφαλιστικών γραφείων με πολυφωνία, συλλογική εμπειρία και τεχνογνωσία!
  • 12:46 Ελληνική Ναυτιλία: Παραμένει η ηγέτιδα δύναμη του πλανήτη με 5.700 πλοία και 20% του παγκόσμιου στόλου
  • 12:42 Οι στρατηγικές κινήσεις της Τουρκίας θέτουν σε επιφυλακή την ελληνική πλευρά
  • 11:43 Ερρίκος Ντυνάν: Μετεξελίσσεται σε έναν από τους μεγαλύτερους ομίλους υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης
  • 11:32 Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?
  • 11:05 Stéphane Boujnah (CEO Euronext): Bασικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης το Χρηματιστήριο Αθηνών
  • 11:00 ΙΟΒΕ: Σημαντική βελτίωση του οικονομικού κλίματος τον Ιούλιο - Επιδείνωση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
  • 09:56 Alpha Bank: Κέρδη μετά από φόρους ύψους 517 εκατ. ευρώ στο πρώτο εξάμηνο του έτους - Αναβάθμιση στόχων για κέρδη ανά μετοχή
  • 09:48 Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους
  • 09:38 Optima bank: Νέο ρεκόρ κερδών στο α’ εξάμηνο με άνοδο 18% και εξαιρετικά ισχυρή ανάπτυξη
  • 09:35 Eurobank: Στα €691 εκατ. τα συνολικά καθαρά κέρδη στο εξάμηνο - Οργανική αύξηση χορηγήσεων κατά €2,2 δισ.
  • 09:25 Κυκλοφόρησε το νέο Health Next Generation σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 09:10 Το ιστορικό εννεάμηνο ράλι του Χ.Α, η ιστορική συμφωνία ΕΧΑΕ - Euronext και οι ενστάσεις, «δώρο» Χριστουγέννων από την Εθνική, το εξωτερικό κάνει τη διαφορά στην Eurobank
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/7 Κώστας Καραμανλης: Η Syndea προοδεύει σε μια ασφαλιστική αγορά πυλώνα σταθερότητας
  2. 30/7 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali και οι αλλαγές στις σχέσεις ασφαλιστικών και νοσοκομείων στο NextDeal που κυκλοφορεί!
  3. 28/7 Εν ολίγοις…Ιουλιανά ΄25
  4. 28/7 Οι μεγάλες φωτιές και τι συμβαίνει με την ασφάλιση επιχειρήσεων και την αποζημίωση τους
  5. 28/7 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Νέες συνεργασίες και νέα προϊόντα με τον ασφαλιστικό κλάδο
  6. 31/7 43 χρόνια…μετά, το ιστορικό ρεκόρ της Πειραιώς, η…αξία της Εθνικής Ασφαλιστικής, το ρεκόρ 25ετίας στην απασχόληση και 20 δισ. στα Α/Κ από το 2018
  7. 28/7 Άλλη μια Ασφαλιστική εταιρία δέχτηκε κυβερνοεπίθεση!

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube