Γιώργος Μούζος, 30/7/2020 - 15:46 facebook twitter linkedin Τι να μην κάνετε στο κιβώτιο ταχυτήτων για να μην κάνετε χρήση της οδικής βοήθειας; Γιώργος Μούζος, 30/7/2020 facebook twitter linkedin Ο ρόλος του ασφαλιστή στις μέρες μας είναι πολυδιάσταστος. Συμβουλεύει τους πελάτες τους για κάθε τι που θα τον ρωτήσουν, φροντίζοντας να τους θωρακίζει όσο περισσότερο μπορεί. Εσείς που διαβάζετε τη στήλη αυτοκινήτου του Next Deal θα μπορείτε να τους συμβουλεύσετε και για μηχανολογικής φύσεως θέματα, ώστε η λέξη οδική βοήθεια να κοσμεί μόνο το ασφαλιστήριο συμβόλαιό τους! Αφορμή για αυτό το άρθρο στάθηκε η βόλτα με ένα φίλο, όπου και παρατήρησα μερικές κακιές συνήθειες που είχε σχετικά με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων του αυτοκινήτου του. Εμείς συγκεντρώσαμε μερικές από αυτές και σας αναφέρουμε τι δεν πρέπει να κάνουν όσοι έχουν χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να μην ταλαιπωρείτε τον ασφαλιστή και την οδική βοήθεια με συχνές βλάβες. Μην αφήνετε το χέρι πάνω στο λεβιέ Μια πολύ κακή συνήθεια, κατά τη διάρκεια της οδήγησης να αφήνετε το χέρι πάνω στο λεβιέ ταχυτήτων. Ο λεβιές βρίσκεται εκεί για να αλλάζουμε ταχύτητες και όχι για να ξεκουράζουμε το χέρι μας. Το πρόβλημα είναι πως άθελα μας ασκούμε πίεση στα εξαρτήματα του κιβωτίου και αυτό δημιουργεί πρόωρη φθορά. Το λένε και οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Βάλτε νεκρά όταν είστε σταματημένοι στο φανάρι Όταν είστε σταματημένοι στο φανάρι βάλτε νεκρά και μην αφήνετε σχέση στο κιβώτιο έχοντας πατημένο το συμπλέκτη. Πρώτον, είναι πιο ασφαλές να μην έχουμε ταχύτητα μέσα στο κιβώτιο, μιας και σε περίπτωση που γλιστρήσει το πόδι από τον συμπλέκτη είναι πιθανό να εμπλακούμε σε ατύχημα. Ταυτόχρονα φθείρουμε το ρουλεμάν του συμπλέκτη το οποίο πιέζει άσκοπα το βολάν. Μην κρατάτε το αυτοκίνητο στις ανηφόρες με ταχύτητα Το να κρατάμε στατικό, ένα αυτοκίνητο, σε μια ανηφόρα, πατώντας γκάζι και ζυγίζοντας ταυτόχρονα τον συμπλέκτη, είναι κάτι που καταστρέφει το δίσκο του αυτοκινήτου. Ο δίσκος υπερθερμαίνεται και το υλικό τριβής του καταστρέφεται, κάτι που στοιχίζει ακριβά και μπορεί να ακινητοποιηθεί το όχημα σας σε ανύποπτο χρόνο. Μην επιταχύνετε έντονα με μεγάλη σχέση και λίγες στροφές Όταν θέλουμε να επιταχύνουμε έντονα είναι καλύτερα να κατεβάσουμε ταχύτητα στο κιβώτιο, παρά να πατάμε έντονα το γκάζι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο και πολύ χαμηλές στροφές. Είναι κάτι που ζορίζει το κιβώτιο και καλό είναι να το αποφεύγουμε. Απομακρύνετε το πόδι σας πάνω στον συμπλέκτη Πολλοί έχουν την κακή συνήθεια και αφού αλλάξουν ταχύτητα στο κιβώτιο, αφήνουν το αριστερό τους πόδι πάνω στο πεντάλ. Αυτό είναι κάτι που επίσης φθείρει τον δίσκο του συμπλέκτη και το ρουλεμάν χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Ταυτόχρονα υπάρχει περίπτωση, μέρος της δύναμης του κινητήρα να χάνεται μιας και η εμπλοκή του κιβωτίου με τον κινητήρα δεν είναι 100%. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 12/06/2025 - 09:08 BMW M2 CS: Τι σημαίνει για τους ασφαλιστές η κορυφαία σπορ έκδοση της BMW;
Γιώργος Μούζος, 10/06/2025 - 09:09 Ηλεκτρικά οχήματα χωρίς εκπλήξεις: Πώς η τηλεμετρία αλλάζει το παιχνίδι της ασφάλισης
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές; Οι ασφαλιστές καλούνται να αντιμετωπίσουν νέους κινδύνους και να σχεδιάσουν έξυπνες καλύψεις για την εποχή του Internet of Things (IoT). Η... Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19
AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα; Από τα προγράμματα telematics μέχρι το EU AI Act, η ασφάλιση αυτοκινήτου περνά στην εποχή της προγνωστικής τιμολόγησης και αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02