Nextdeal newsroom, 6/10/2009 - 12:40 facebook twitter linkedin AXA Ασφαλιστική: νέα υπηρεσία Officer on Call Nextdeal newsroom, 6/10/2009 facebook twitter linkedin Στο πλαίσιο της πελατοκεντρικής της συμπεριφοράς και της ιδιαίτερης αξίας που έχει για την ΑΧΑ ο Συνεργάτης της και ο Ασφαλισμένος της, εγκαινιάστηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 2009 η νέα υπηρεσία 24-ωρης εξυπηρέτησης Συνεργάτη, αυτής του Officer on Call.Τι είναι η υπηρεσία του Officer on CallΈνα στέλεχος της AXA (Διευθυντής ή Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής), το οποίο είναι εξουσιοδοτημένο να λάβει αποφάσεις τη στιγμή που καλείται, βρίσκεται στη διάθεση των Συνεργατών, 24 ώρες το 24ωρο - 365 ημέρες το χρόνο, αποκλειστικά για επείγοντα περιστατικά, ώστε να μπορεί να ληφθεί άμεσα απόφαση για την αντιμετώπισή τους.Η υπηρεσία αυτή αποτελεί απόδειξη της διαθεσιμότητας και προσήλωσης της ΑΧΑ στους Ασφαλισμένους Συνεργάτες της, εξασφαλίζοντας άμεση ανταπόκριση σε επείγοντα περιστατικά που οι πελάτες τους αντιμετωπίζουν. Ταυτόχρονα, αναβαθμίζει το επίπεδο των υπηρεσιών που οι Συνεργάτες προσφέρουν προς τους ασφαλισμένους τους, καθώς θα αντιμετωπίζονται άμεσα περιστατικά που απειλούν την υγεία ή περιουσία τους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/8/2025 Άμεση ανταπόκριση Interamerican & Anytime: Ξεκίνησαν οι αποζημιώσεις για τους πολίτες που επλήγησαν από τις πυρκαγιές
Υποχρεωτική Ασφάλιση Επιχειρήσεων (Ι): Απόψεις ενός έμπειρου Ασφαλιστή της αγοράς Από Γιώργο Κουτίνα (*) Έχοντας ολοκληρώσει ένα ευρύ επαγγελματικό κύκλο στον ασφαλιστικό κλάδο, νοιώθω την ανάγκη να καταθέσω κάποιες απόψεις, καταστάλαγμα... Γιώργος Κουτίνας, 25/08/2025 - 09:11 25/8/2025
Generali Hellas: Οι εταιρείες κρίνονται όχι μόνο από τους αριθμούς αλλά και το ήθος τους Το 2024 αποτέλεσε για τη Generali μια χρονιά που συνδύασε έντονες προκλήσεις με καθαρές στρατηγικές κατευθύνσεις. Σε ένα διεθνές περιβάλλον... Nextdeal newsroom, 22/08/2025 - 12:03 22/8/2025