Λάουρα Σταυρίδου, 12/8/2025 - 08:30 facebook twitter linkedin Επίδομα και Αποζημίωση. Η ουσιαστική διαφορά που πρέπει να γνωρίζει ένας Ασφαλισμένος Λάουρα Σταυρίδου, 12/8/2025 facebook twitter linkedin Καθορίστηκαν τα ποσά με τα οποία θα επιδοτηθούν οι πληγέντες για τις φωτιές της Κερατέας. Ανάλογα με την έκταση της ζημιάς ( πράσινο- κίτρινο- κόκκινο) θα δοθούν αντιστοίχως τα ποσά των 2.000€, 4.000€ και 6.000€. Αν η κατοικία είναι εξοχική τα ποσά μειώνονται κατά 50%. Προβλέπεται και στήριξη ενοικίου από 300€ως 500€. Αυτά τα ποσά είναι επιδοματικού χαρακτήρα, δηλαδή ο στόχος τους είναι να υποστηρίξουν τους πληγέντες. Όσοι έχουν Ασφαλιστήρια συμβόλαια θα αποζημιωθούν. Αποζημίωση σημαίνει επανόρθωση. Για το λόγο αυτό η Ασφαλιστική αξία σε ένα συμβόλαιο προβλέπεται να είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην αξία μιας ανακατασκευής. Αυτό πρακτικά σημαίνει, πως διαφοροποιείται από το κόστος μιας ανακαίνισης που είναι περίπου στα 600€/τμ. Η Ασφαλιστική αξία μπορεί να κυμαίνεται από 1.200€ έως 2.000€/τμ διότι η ανακατασκευή μετά από ζημιά δεν είναι ανακαίνιση, είναι επανόρθωση. Για κατασκευές υψηλών προδιαγραφών, με πολυτελή υλικά και προηγμένα συστήματα, το κόστος μπορεί να ξεπεράσει τα 2.000€/τμ. Σε περιπτώσεις ολοσχερούς καταστροφής, μια κατοικία πρέπει ουσιαστικά να ξαναχτιστεί. Με λίγα λόγια θα πρέπει να γίνουν σχέδια, να περαστούν ηλεκτρολογικά και υδραυλικά, κουφώματα και δάπεδα. Όλα από την αρχή. Αυτός είναι και ο λόγος που Ασφαλίζεται ένας νοήμων άνθρωπος. Ασφαλίζεται για ένα γεγονός που θα ξεπερνάει τη δική του δυνατότητα επανόρθωσης και διασφαλίζει αυτή την επανόρθωση με ένα σωστό συμβόλαιο. Όχι απαραίτητα ακριβό, διότι το κόστος των συμβολαίων πυρός, στην Ελλάδα ακόμα δεν είναι μεγάλο. Ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής λοιπόν, είναι καλό να εξηγήσει στον δυνητικό πελάτη τη διαφορά μεταξύ επιδόματος και αποζημίωσης. Τη διαφορά δηλαδή μεταξύ υποστήριξης και επανόρθωσης. Το δικαίωμα στην επανόρθωση κοστίζει περίπου 200€/ έτος. Τόσο απλή είναι η επιλογή. Εξηγούμε αυτή την επιλογή στον δυνητικό πελάτη γιατί το «όλα καλά θα πάνε» είναι ευχή, όχι στρατηγική! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50 Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε;
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52
Οι αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο θα αλλάξουν τα συμβόλαια ζωής; Με τις αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο, ίσως γεννηθεί σε κάποιους το ερώτημα αν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο που μεταβιβάζονται... Λάουρα Σταυρίδου, 27/10/2025 - 08:50
Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς; Υψηλό οικονομικό άγχος φαίνεται να έχουν οι νεαρότεροι εργαζόμενοι, οι οποίοι νιώθουν πως τα χρήματα που βγάζουν δεν επαρκούν για... Λάουρα Σταυρίδου, 22/10/2025 - 09:18
Η Ασφάλιση πυρός μπορεί ν’ αυξήσει πολύ τα εισοδήματα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή - Να γιατί: Οι κατοικίες στην Ελλάδα ξεπερνούν τα 6 εκατομμύρια, αλλά ασφαλισμένες είναι περίπου 1,5 εκατομμύριο. Αυτά τα συμβόλαια τα έχουν συνάψει μη... Λάουρα Σταυρίδου, 21/10/2025 - 10:00