Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 - 11:30 facebook twitter linkedin Τελικά στέλνουμε E-Mail σε δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες ή όχι; Ποια προσέγγιση προτιμά το 80%; Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τις τελευταίες στατιστικές από την εταιρία LeadSquared της οποίας το αντικείμενο είναι οι ψηφιακές ασφαλιστικές υπηρεσίες, τα e-mails είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικά από αναρτήσεις στα social media. Ένα εξαιρετικά αναπάντεχο στοιχείο είναι πως το 80% των ανθρώπων προτιμάει να τους προσεγγίσουν για μια πώληση μέσω από ένα email έναντι οποιαδήποτε άλλου τρόπου. Το 33% των ανθρώπων ανοίγουν ένα email μόνο και μόνο επειδή τους άρεσε η εισαγωγική φράση. Ωστόσο πριν ξεκινήσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να στέλνει πωλησιακά emails, οι ειδικοί λένε ότι είναι καλύτερο να ισχυροποιήσει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο με συστηματική αποστολή, κάνοντας τους ήδη πελάτες του να νιώθουν ότι έχουν την βέλτιστη εξυπηρέτηση. Τα emails είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος να μαθαίνετε τα νέα τους. Μήπως μετακόμισαν; Αγόρασαν ένα σπίτι; Άρχισαν οικογένεια; Άλλαξαν εργασία; Σχεδιάζουν τις σπουδές των παιδιών τους; Παντρεύτηκαν; Χώρισαν; Αφού έχετε εδραιώσει μια σχέση, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε πιο προσωπικό τόνο: «Αγαπητή Μαίρη Θα ήθελα να σε συγχαρώ για το μωράκι που αποκτήσατε. Χάρηκα πάρα πολύ με αυτά τα νέα! Ως μητέρα και σύζυγος, μπορώ να σχετιστώ με το συναίσθημα για τη διασφάλιση του μέλλοντος της οικογένειας. Και πραγματικά μπορώ να σας βοηθήσω με αυτό. Μπορώ να σε βεβαιώσω ότι η ασφάλιση για εμένα δεν είναι μια εφάπαξ πράξη, αλλά δημιουργεί σχέση ζωής. Όποτε νιώθεις έτοιμη να ασχοληθείς με το θέμα, θα είμαι στη διάθεση σου για οποιαδήποτε ερώτηση». Όταν το mail είναι προσεκτικά γραμμένο, ο πελάτης νιώθει ότι του έχετε αφιερώσει χρόνο και αυτό αργά ή γρήγορα αποδίδει. Πραγματικά αξίζει το χρόνο σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους! Τα πρόσφατα γεγονότα με τις πλημμύρες σε Ηγουμενίτσα και Γιάννενα, φέρνουν στο προσκήνιο για άλλη μια φορά το Ασφαλιστικό Κενό... Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21
Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται; Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο... Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18