Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 - 11:30 facebook twitter linkedin Τελικά στέλνουμε E-Mail σε δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες ή όχι; Ποια προσέγγιση προτιμά το 80%; Λάουρα Σταυρίδου, 23/2/2024 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τις τελευταίες στατιστικές από την εταιρία LeadSquared της οποίας το αντικείμενο είναι οι ψηφιακές ασφαλιστικές υπηρεσίες, τα e-mails είναι 40 φορές πιο αποτελεσματικά από αναρτήσεις στα social media. Ένα εξαιρετικά αναπάντεχο στοιχείο είναι πως το 80% των ανθρώπων προτιμάει να τους προσεγγίσουν για μια πώληση μέσω από ένα email έναντι οποιαδήποτε άλλου τρόπου. Το 33% των ανθρώπων ανοίγουν ένα email μόνο και μόνο επειδή τους άρεσε η εισαγωγική φράση. Ωστόσο πριν ξεκινήσει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να στέλνει πωλησιακά emails, οι ειδικοί λένε ότι είναι καλύτερο να ισχυροποιήσει το υπάρχον χαρτοφυλάκιο με συστηματική αποστολή, κάνοντας τους ήδη πελάτες του να νιώθουν ότι έχουν την βέλτιστη εξυπηρέτηση. Τα emails είναι επίσης ένας εξαιρετικός τρόπος να μαθαίνετε τα νέα τους. Μήπως μετακόμισαν; Αγόρασαν ένα σπίτι; Άρχισαν οικογένεια; Άλλαξαν εργασία; Σχεδιάζουν τις σπουδές των παιδιών τους; Παντρεύτηκαν; Χώρισαν; Αφού έχετε εδραιώσει μια σχέση, μπορείτε να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε πιο προσωπικό τόνο: «Αγαπητή Μαίρη Θα ήθελα να σε συγχαρώ για το μωράκι που αποκτήσατε. Χάρηκα πάρα πολύ με αυτά τα νέα! Ως μητέρα και σύζυγος, μπορώ να σχετιστώ με το συναίσθημα για τη διασφάλιση του μέλλοντος της οικογένειας. Και πραγματικά μπορώ να σας βοηθήσω με αυτό. Μπορώ να σε βεβαιώσω ότι η ασφάλιση για εμένα δεν είναι μια εφάπαξ πράξη, αλλά δημιουργεί σχέση ζωής. Όποτε νιώθεις έτοιμη να ασχοληθείς με το θέμα, θα είμαι στη διάθεση σου για οποιαδήποτε ερώτηση». Όταν το mail είναι προσεκτικά γραμμένο, ο πελάτης νιώθει ότι του έχετε αφιερώσει χρόνο και αυτό αργά ή γρήγορα αποδίδει. Πραγματικά αξίζει το χρόνο σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19 Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36
Οι Κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται αλλά η κυβερνοασφάλιση μειώνεται, γιατί; Η ομάδα της Αντασφαλιστικής εταιρίας Swiss Re, που ασχολείται με τα συμβόλαια κάλυψης του κυβερνοκινδύνου, παρατήρησε πως ο δείκτης ανάπτυξης των... Λάουρα Σταυρίδου, 08/09/2025 - 08:50
Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες; Οι σημερινοί πελάτες χρειάζονται πιο ισχυρά επιχειρήματα για να προχωρήσουν σε συμβόλαιο, από ότι παλαιότερα. Συγκεκριμένα χρειάζονται λιγότερη πληροφορία αλλά... Λάουρα Σταυρίδου, 05/09/2025 - 09:52
Πώς αποζημιώνουν οι ασφαλιστικές εταιρείες τα τροχαία ατυχήματα και γενικώς τα ατυχήματα; Αναδημοσίευση από το περιοδικό Health Next Generation (Τεύχος 27) Της Λάουρας Σταυρίδου Η αλήθεια είναι ότι έχουμε συνδυάσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις σε... Λάουρα Σταυρίδου, 04/09/2025 - 10:00
Φυσικές καταστροφές: Τι λένε οι ηγέτες της Ασφαλιστικής αγοράς; Στην πρόσφατη 10η επέτειο του Φόρουμ Ανάπτυξης Ασφαλίσεων (Insurance Development Forum-IDF), ηγέτες του κλάδου, συναντήθηκαν για να χαράξουν τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 03/09/2025 - 09:14