Λάουρα Σταυρίδου, 19/2/2024 - 10:14 facebook twitter linkedin Ποιο είναι το πιο κερδοφόρο Ασφαλιστικό Προϊόν για τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Λάουρα Σταυρίδου, 19/2/2024 facebook twitter linkedin Υπάρχουν πολλά είδη ασφάλισης στα οποία πάει το μυαλό μας, αν ερωτηθούμε για το πιο ασφαλιστικό προϊόν είναι το πιο κερδοφόρο. Από την ασφάλιση αυτοκινήτου έως την ασφάλιση υγείας. Ωστόσο παγκοσμίως η πιο προσοδοφόρα καριέρα στον ασφαλιστικό τομέα είναι για όσους πωλούν ασφάλειες ζωής. Αυτό συμβαίνει κυρίως για δυο λόγους: Ο πρώτος είναι πως όταν πωλούνται συμβόλαια, σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του δυνητικού πελάτη, αυτά τα συμβόλαια τείνουν να είναι μεγάλα, με σημαντικά ετήσια ασφάλιστρα. Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με τον χρόνο που δαπανάμε στην εξυπηρέτηση. Ο μέσος χρόνος εξυπηρέτησης ενός χαρτοφυλακίου Ασφαλειών Ζωής είναι μηδαμινός, μπροστά στους αντίστοιχους χρόνους που απαιτούν τα αυτοκίνητα και τα προγράμματα υγείας. Μάλιστα όσο μεγαλώνει ένα χαρτοφυλάκιο αυτοκινήτων ή υγείας, τόσο πιο πιθανό είναι να αυξάνουν οι χρόνοι εξυπηρέτησης του, με αποτέλεσμα οι οικονομικές ωφέλειες να μειώνονται συνεχώς, καθώς μειώνεται η αμοιβή μας για την ώρα εργασίας και ίσως χρειαστεί να πληρώνουμε και για διοικητική υποστήριξη. Αντίθετα, ένα χαρτοφυλάκιο Κεφαλαίων Ζωής, σπάνια χρειάζεται εξυπηρέτηση και αφήνει ελεύθερο χρόνο για πρόσκτηση νέων πελατών. Αν και η Ασφάλιση Ζωής γενικά θεωρείται πιο δύσκολη στην πώληση από ότι ένα πρόγραμμα υγείας, όσο ασχολείται κανείς, τόσο γίνεται ευκολότερο, καθώς μια καλή Ασφάλιση Ζωής είναι ένα χρηματοοικονομικό εργαλείο που μπορεί να καλύψει πολλές ανάγκες. Ας πάρουμε για παράδειγμα έναν φαρμακοποιό που έχει άνοιγμα σε μια φαρμακαποθήκη και θα ήθελε σε περίπτωση απώλειας ζωής, να μείνει το φαρμακείο στην οικογένεια του, ή έναν επιτυχημένο επιχειρηματία που θα ήθελε να δωρίσει ένα ποσό σε ίδρυμα της αρεσκείας του, χωρίς αυτό το ποσό να αφαιρεθεί από την περιουσία του. Η Ασφάλιση Ζωής είναι ένα χρηματόγραφο που δεν πρέπει να λείπει από τον οικονομικό σχεδιασμό μιας οικογένειας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50